Przetarg 11369513 - Budowa i przebudowa pętli autobusowych w Stalowej Woli ...

   
Analizuj Zamówienie 11369513
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-09
przedmiot ogłoszenia
Budowa i przebudowa pętli autobusowych w Stalowej Woli

Uwaga!Zamówienie jest podzielone na 2 (dwie) części.1. CZĘŚĆ I Zaprojektowanie i budowa pętli autobusowej przy ul. Targowej (os. Roz
wadów)1) Przedmiotem zamówienia w zakresie Części I jest zaprojektowanie i budowa pętli autobusowej przy ul. Targowej (os. Rozwadów) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w ramach dofinansowania z projektu:Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021 – 2027,Priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, Działanie FEPW.03.01 Zrównoważona mobilność miejskaNazwa Projektu: „Rozwój Mobilnego MOF Stalowej Woli – etap I”2) Przedmiot zamówienia zawiera w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej zgodne z załączonymi PFU oraz obowiązującymi przepisami prawa, b) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i opinii oraz pozyskanie decyzji zezwalającej na wykonanie robót, c) opracowanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu, d) wybudowanie obiektu zgodnie z założeniami, programem funkcjonalno-użytkowym, opracowanym projektem oraz decyzją zezwalającej na wykonanie robót, e) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla Zamawiającego do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów,f) realizację zadania zgodnie z zasadą DNSH w rozumieniu art. 17 rozporządzenia (UE) nr 2020/852.3) Zadanie swoim zakresem obejmuje:- Przebudowę zjazdu z drogi publicznej ul. Targowej;- Budowę drogi manewrowej pętli i miejsc postojowych dla autobusów;- Budowę sieci kanalizacji deszczowej;- Budowę oświetlenia;- Budowę przyłączy dla kontenera: kanalizacja sanitarna, woda, prąd;- Dostawę i montaż kontenerowego zaplecza socjalno-sanitarnego (instalacja fotowoltaiczna o mocy min. 2,5 kWp na dachu kontenera – 5 szt. paneli 500Wp);- Wykonanie miejsca obsługi rowerzystów z zadaszoną wiatą i elementami małej architektury;- Budowę chodników;- Dostawę i montaż wiaty przystankowej z elementami małej architektury;- Wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej zgodnie z załączonymi wytycznymi (treść na tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym).4) Przedmiot zadanie podzielone jest na dwa etapy: a) Etap I - opracowanie kompletnej Dokumentacji Projektowej wraz ze wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem decyzji zezwalające na wykonanie robót (w przypadku ZRID- opatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności), orazb) Etap II - wykonanie robót budowlanych i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem2. CZĘŚĆ II Zaprojektowanie i przebudowa pętli autobusowej przy ul. Kwiatkowskiego (tereny Strefy Przemysłowej)1) Przedmiotem zamówienia w zakresie Części II jest zaprojektowanie i przebudowa pętli autobusowej przy ul. Kwiatkowskiego (tereny Strefy Przemysłowej) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w ramach dofinansowania z projektu:Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021 – 2027,Priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, Działanie FEPW.03.01 Zrównoważona mobilność miejskaNazwa Projektu: „Rozwój Mobilnego MOF Stalowej Woli – etap I”2) Przedmiot zamówienia zawiera w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej zgodne z załączonymi PFU oraz obowiązującymi przepisami prawa, b) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i opinii oraz pozyskanie decyzji zezwalającej na wykonanie robót, c) opracowanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu, d) wybudowanie obiektu zgodnie z założeniami, programem funkcjonalno-użytkowym, opracowanym projektem oraz decyzją zezwalającej na wykonanie robót, e) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla Zamawiającego do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów,f) realizację zadania zgodnie z zasadą DNSH w rozumieniu art. 17 rozporządzenia (UE) nr 2020/852.3) Zadanie obejmuje:a) Przystosowanie ronda i zatoki autobusowej do utworzenia przystanku na terenie zatoki w rejonie bramy nr 3 HSW S.A. w Stalowej Woli;b) Przebudowę drogi manewrowej pętli i utworzenie miejsc postojowych dla autobusów;c) Przebudowę sieci kanalizacji deszczowej;d) Przebudowę oświetlenia;e) Przebudowę chodników;f) Dostawę i montaż wiaty przystankowej z elementami małej architektury,g) Dostawę i montaż kontenerowego zaplecza socjalno-sanitarnego (instalacja fotowoltaiczna o mocy min. 2,5 kWp na dachu kontener – 5 szt. paneli 500Wp );h) Budowę przyłączy dla kontenera: kanalizacja sanitarna, woda, prąd;i) Modernizację punktu szybkiego ładowania autobusów poprzez zabudowę w dostępnych punktach złącz plug- in;j) Wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej zgodnie z załączonymi wytycznymi (treść na tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym).4) Przedmiot zadanie podzielone jest na dwa etapy: a) Etap I - opracowanie kompletnej Dokumentacji Projektowej wraz ze wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem decyzji zezwalające na wykonanie robót (w przypadku ZRID- opatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności), orazb) Etap II - wykonanie robót budowlanych i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem
Część zamówienia: LOT-0001 CZĘŚĆ I Zaprojektowanie i budowa pętli autobusowej przy ul. Targowej (os. Rozwadów) 1) Przedmiotem zamówienia w zakresie Części I jest zaprojektowanie i budowa pętli autobusowej przy ul. Targowej (os. Rozwadów) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w ramach dofinansowania z projektu:Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021 – 2027,Priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, Działanie FEPW.03.01 Zrównoważona mobilność miejska Nazwa Projektu: „Rozwój Mobilnego MOF Stalowej Woli – etap I”2) Przedmiot zamówienia zawiera w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej zgodne z załączonymi PFU oraz obowiązującymi przepisami prawa, b) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i opinii oraz pozyskanie decyzji zezwalającej na wykonanie robót, c) opracowanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu, d) wybudowanie obiektu zgodnie z założeniami, programem funkcjonalno-użytkowym, opracowanym projektem oraz decyzją zezwalającej na wykonanie robót, e) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla Zamawiającego do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów,f) realizację zadania zgodnie z zasadą DNSH w rozumieniu art. 17 rozporządzenia (UE) nr 2020/852.3) Zadanie swoim zakresem obejmuje:- Przebudowę zjazdu z drogi publicznej ul. Targowej;- Budowę drogi manewrowej pętli i miejsc postojowych dla autobusów;- Budowę sieci kanalizacji deszczowej;- Budowę oświetlenia;- Budowę przyłączy dla kontenera: kanalizacja sanitarna, woda, prąd;- Dostawę i montaż kontenerowego zaplecza socjalno-sanitarnego (instalacja fotowoltaiczna o mocy min. 2,5 kWp na dachu kontenera – 5 szt. paneli 500Wp);- Wykonanie miejsca obsługi rowerzystów z zadaszoną wiatą i elementami małej architektury;- Budowę chodników;- Dostawę i montaż wiaty przystankowej z elementami małej architektury;- Wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej zgodnie z załączonymi wytycznymi (treść na tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym).4) Przedmiot zadanie podzielone jest na dwa etapy: a) Etap I - opracowanie kompletnej Dokumentacji Projektowej wraz ze wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem decyzji zezwalające na wykonanie robót (w przypadku ZRID- opatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności), orazb) Etap II - wykonanie robót budowlanych i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem5) Zasada DNSH – wytyczne dla Wykonawcy - Załącznik nr 16 do SWZ 6) Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:a) Przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.;b) Przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 15 kwietnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki (Dz. U. 2022 r., poz. 1225 z póź zm);c) Wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.d) Współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą, jakość tych prac.7) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń. Lokalizacja inwestycji: 1) ul. Targowa (os. Rozwadów), 37-450 Stalowa Wola 8) Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu zapoznania się z warunkami terenowymi oraz wszystkimi okolicznościami mogącymi mieć wpływ na przygotowanie oferty oraz realizację zamówienia w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panią: mgr inż. Izabelą Rębisz tel. 15 643 34 46, e-mail irebisz@stalowawola.pl.9) Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające określoną wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego naodległość do 10 km.10) Poza zakresem robót konstrukcyjno-budowlanych oraz instalacyjnych określonych w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, w zakresie obowiązków Wykonawcy są następujące roboty i czynności, które należy uwzględnić w cenie ofertowej dot. każdej części w SWZ11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 7 – Dokumentacja PFU Cześć I Targowa, Załączniki nr 9 – Wzór umowy do niniejszej SWZ (dla każdej z Części Zamówienia zwarta będzie odrębna umowa zgodnie ze wskazanym załącznikiem), Załącznik nr 16 – Wytyczne dla Wykonawcy oraz Załącznik nr 17 - Standard ochrony drzew i innych form zieleni w procesie inwestycyjnym Wytyczne dla Wykonawcy12) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.13) Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do:Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy następujące czynności: a) roboty związane z wykonywaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchnib) roboty branży sanitarnej - obowiązek nie dotyczy osób wykonujących wyłącznie czynności o charakterze usługowym, administracyjnym, doradczym lub nadzorczym (np. projektanci, inspektorzy nadzoru, osoby nadzorujące lub koordynujące roboty, dostawcy materiałów itp.) w tym osoby wskazane w ppkt. 19 SWZ.c) roboty związane z budową i przebudową oświetlenia

Część zamówienia: LOT-0002 CZĘŚĆ II Zaprojektowanie i przebudowa pętli autobusowej przy ul. Kwiatkowskiego (tereny Strefy Przemysłowej) 1) Przedmiotem zamówienia w zakresie Części II jest zaprojektowanie i przebudowa pętli autobusowej przy ul. Kwiatkowskiego (tereny Strefy Przemysłowej) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w ramach dofinansowania z projektu:Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021 – 2027,Priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, Działanie FEPW.03.01 Zrównoważona mobilność miejskaNazwa Projektu: „Rozwój Mobilnego MOF Stalowej Woli – etap I”2) Przedmiot zamówienia zawiera w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej zgodne z załączonymi PFU oraz obowiązującymi przepisami prawa, b) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i opinii oraz pozyskanie decyzji zezwalającej na wykonanie robót, c) opracowanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu, d) wybudowanie obiektu zgodnie z założeniami, programem funkcjonalno-użytkowym, opracowanym projektem oraz decyzją zezwalającej na wykonanie robót, e) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla Zamawiającego do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie wykonanych obiektów,f) realizację zadania zgodnie z zasadą DNSH w rozumieniu art. 17 rozporządzenia (UE) nr 2020/852.3) Zadanie obejmuje:a) Przystosowanie ronda i zatoki autobusowej do utworzenia przystanku na terenie zatoki w rejonie bramy nr 3 HSW S.A. w Stalowej Woli;b) Przebudowę drogi manewrowej pętli i utworzenie miejsc postojowych dla autobusów;c) Przebudowę sieci kanalizacji deszczowej;d) Przebudowę oświetlenia;e) Przebudowę chodników;f) Dostawę i montaż wiaty przystankowej z elementami małej architektury,g) Dostawę i montaż kontenerowego zaplecza socjalno-sanitarnego (instalacja fotowoltaiczna o mocy min. 2,5 kWp na dachu kontener – 5 szt. paneli 500Wp );h) Budowę przyłączy dla kontenera: kanalizacja sanitarna, woda, prąd;i) Modernizację punktu szybkiego ładowania autobusów poprzez zabudowę w dostępnych punktach złącz plug- in;j) Wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej zgodnie z załączonymi wytycznymi.4) Przedmiot zadanie podzielone jest na dwa etapy: a) Etap I - opracowanie kompletnej Dokumentacji Projektowej wraz ze wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem decyzji zezwalające na wykonanie robót (w przypadku ZRID- opatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności), orazb) Etap II - wykonanie robót budowlanych i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem5) Zasada DNSH – wytyczne dla Wykonawcy - Załącznik nr 16 do SWZ6) Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:a) Przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r;b) Przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 15 kwietnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki;c) Wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.d) Współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą, jakość tych prac.7) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń. Lokalizacja inwestycji: 1) ul. Kwiatkowskiego (tereny Strefy Przemysłowej), 37-450 Stalowa Wola 8) Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu zapoznania się z warunkami terenowymi oraz wszystkimi okolicznościami mogącymi mieć wpływ na przygotowanie oferty oraz realizację zamówienia w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panią: mgr inż. Izabelą Rębisz tel. 15 643 34 46, e-mail irebisz@stalowawola.pl.9) Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające określoną wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego naodległość do 10 km.10) Poza zakresem robót konstrukcyjno-budowlanych oraz instalacyjnych określonych w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, w zakresie obowiązków Wykonawcy są następujące roboty i czynności, które należy uwzględnić w cenie ofertowej dot. każdej części: w SWZ11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 8 – Dokumentacja PFU Cześć II Kwiatkowskiego, Załączniki nr 9 – Wzór umowy do niniejszej SWZ (dla każdej z Części Zamówienia zwarta będzie odrębna umowa zgodnie ze wskazanym załącznikiem), Załącznik nr 16 – Wytyczne dla Wykonawcy oraz Załącznik nr 17 - Standard ochrony drzew (...)12) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.13) Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do:Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy następujące czynności: a) roboty związane z wykonywaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchnib) roboty branży sanitarnej - obowiązek nie dotyczy osób wykonujących wyłącznie czynności o charakterze usługowym, administracyjnym, doradczym lub nadzorczym (np. projektanci, inspektorzy nadzoru, osoby nadzorujące lub koordynujące roboty, dostawcy materiałów itp.) w tym osoby wskazane w ppkt. SWZ.c) roboty związane z budową i przebudową oświetlenia
branża Drogownictwo, Projektowanie
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, projekt drogowy
kody CPV 45000000, 45200000, 45213300, 45231300, 45232130, 45233120, 45233222, 45311000, 45316110, 45330000, 71000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się