Przetarg 12243333 - Budowa i modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach...

   
Analizuj Zamówienie 12243333
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-23
przedmiot ogłoszenia
Budowa i modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Raszków, Suszyna

1. Przedmiotem zadania jest budowa i modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Raszków i Suszyna.1.1. Z
akres zadania polega na modernizacji istniejącej sieci wodociągowej poprzez budowę nowej sieci wodociągowej wraz z modernizacją oraz budową nowych odcinków bocznych do wszystkich budynków oraz działek przeznaczonych pod zabudowę na terenie wsi Raszków i Suszyna, zgodnie z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w formule „zaprojektuj-wybuduj”.1.2. Planowane przedsięwzięcie jest inwestycją celu publicznego, ma charakter liniowy i obejmuje budowę sieci wodociągowej ciśnieniowej DN160, DN125, DN110, DN90 mm wraz z odcinkami bocznymi DN 40 mm z rur PEHD do granic działek budowlanych.1.3. W ramach zadania planowany jest także montaż nadziemnego zbiornika wody czystej Vcz=30m3 na płycie fundamentowej wraz z automatyką, elementami towarzyszącymi oraz ułożeniem kabla energetycznego do szafy zasilającej i z zagospodarowaniem terenu wokół zbiornika oraz montaż hydroforni kontenerowej 3,0x2,5m wraz z zestawem hydroforowym na płycie fundamentowej wraz automatyką, z elementami towarzyszącymi oraz ułożeniem kabla energetycznego do szafy zasilającej i z zagospodarowaniem terenu wokół hydroforni1.4. Szczegółowy opis parametrów sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą objętej zadaniem znajduje się w załączonym PFU (część opisowa). Integralną częścią PFU jest również wykaz działek oraz informacja o przybliżonym planowanym przebiegu sieci wodociągowej. Inwestycja realizowana będzie jedynie w zakresie dotyczącym miejscowości Raszków i Suszyna. W końcowej części PFU znajduje się wykaz działek objętych zamówieniem oraz zestawienie odcinków bocznych objętych zamówieniem.1.5. Przedmiotowe zamówienie zostało przewidziane w trybie „Zaprojektuj i wybuduj”, przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami umożliwiającymi realizację inwestycji oraz wykonanie i przekazanie inwestorowi robót. W zakresie przedmiotu są także czynności odbiorowe wykonawcy robót i inwentaryzacja powykonawcza rurociągów i obiektów oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania przez Inwestora pozwolenia na użytkowanie. Formę dokumentacji projektowej należy uzgodnić z Zamawiającym.Zamawiający, ze względu na ograniczony termin realizacji inwestycji, zlecił na własny koszt opracowanie mapy do celów projektowych. Mapa zostanie przekazana Wykonawcy nieodpłatnie.2.Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zadanie zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz właściwe organy administracji państwowej dokumentacją projektową i techniczną. Wykonawca zrealizuje zadanie w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawę Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi. Podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym ilości robót są ilościami przybliżonymi i nie są wiążące dla Wykonawcy, który jest zobowiązany opracować własny przedmiar robót w ramach opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wszelkie koszty opracowania dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia, prowadzenia i ukończenia robót budowlanych ponosi Wykonawca. Wykonawca dołączy do projektów oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że jest ona kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa PFU, oraz przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ.3.1. Wykonawca winien zapoznać się z Programem Funkcjonalno Użytkowym, tak aby w trakcie realizacji nie wystąpiły rozbieżności dotyczące samej realizacji obiektu co do jakości, ilości jak i przyjętych rozwiązań technicznych oraz wartości całej inwestycji określonej w ofercie. Przedmiary robót stanowią element pomocniczy przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawca winien zapoznać się z obiektem oraz przed złożeniem oferty zaznajomić się z problematyką zadania. Jakiekolwiek wątpliwości nawet jeżeli miałyby skutki finansowe winny być przez Wykonawcę wykonane na poziomie kosztu ustalonego Umową. Podpisanie umowy jest ostatecznie potwierdzeniem przyjętych zapisów zawartych w Umowie jak i w PFU. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji bez uprzedniej zgody Inwestora oraz Inspektora Nadzoru. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub uproszczeń w umowie, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inwestora i Inspektora, którzy mogą dokonać odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z Dokumentami Zamówienia, Projektem Budowlanym i PFU. Dane określone w PFU będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji.3.2. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.3.3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.3.3.1. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt i ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.4. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Raszków, Suszyna, gmina Radków, powiat kłodzki.5. Kosztem Wykonawcy jest także:1) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane;2) sporządzenie dokumentacji geodezyjno – powykonawczej,3) koszt badań archeologicznych.5.1.Dodatkowe obowiązki Wykonawcy.Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, zabezpieczenia i terenu budowy, a w szczególności wykopów, zaplecza budowy (np. naprawy, woda, energia elektryczna, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.).6. Gwarancja rękojmia.6.1. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od daty protokolarnego odbioru całości zakresu zamówienia przez Zamawiającego.6.2. Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SWZ.6.3. Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.7. Wizja lokalna.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.

PRiWT.271.49.2025
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 45200000, 45230000, 45231300, 71300000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne