Przetarg 10316462 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną...

   
Analizuj Zamówienie 10316462
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-12
przedmiot ogłoszenia
Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty k
onstrukcyjno-budowlane,- roboty budowlane wykończeniowe,- roboty instalacyjne w zakresie instalacji wodociągowej, centralnego ogrzewania, kanalizacyjnej kanalizacji deszczowej, gazowej,- roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych,- roboty izolacyjne – izolacje cieplne i przeciwwilgociowe,- zagospodarowanie terenu.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ i niżej wymienionych załącznikach do SWZ, tj.: - projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 3) - dokumentacja techniczna (załącznik nr 6) - STWIOR (załącznik nr 7) - przedmiary robót, o charakterze pomocniczym (załącznik nr 8)

ZP.271.12.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00242060/01 z dnia: 2024-03-13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-03-25
Po zmianie:
2024-04-25



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00261037/01 z dnia: 2024-03-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: nie później niż do dnia 27.03.2024 r. do godziny 10:00,00.
2. Podstawy wykluczenia: Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3.3. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę nr NR Edycja8/2023/1719/PolskiLad z dnia 11.10.2023 r. z przeznaczeniem na realizację w całości inwestycji pn. Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infr. techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. 510/3 w Landeku Podział zamówienia na części i wybór oferenta dla jedynie jednej z części, zgodnie z zasadami programu spowodowałaby utratę pozyskanego dofinasowania.
W celu zapewnienia dofinansowania zadania ze środków tego Programu i w oparciu o zasady w nim zawarte Zamawiający zobowiązany jest przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający zobowiązany jest zapewnić,
aby przygotowane zadanie było zgodne z opisem zawartym we wniosku o dofinansowanie, w którym wskazano, iż inwestycja realizowana jest jako całość zamówienia bez podziału na części. Ponadto podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, a przede wszystkim nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, w sytuacji gdyby roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wykonywałoby kilku wykonawców na podstawie odrębnych umów.
Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego. Brak podziału na części nie powoduje więc zagrożenia
ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o takim zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu. W przypadku kiedy poszczególne części zamówienia będą wyceniane (indywidualnie fragment) przez ten sam krąg wykonawców co całość zamówienia, wówczas wycena mniejszej części może się okazać droższa niż wycena robót w ramach całej inwestycji. Taka sytuacja naraziłaby Zamawiającego na większe koszty inwestycji, czyli zamówienie okazałoby się droższe, a podział nieopłacalny. Dodatkowo taki stan rzeczy mógłby spowodować potrzebę podjęcia dodatkowych czynności przez Zamawiającego celem skoordynowania działań różnych wykonawców np. różne terminy: przekazania, odbiorów, uzyskania pozwolenia na użytkowanie itp. Brak kompleksowej realizacji zamówienia, mógłby zagrozić zatem właściwemu jej wykonaniu oraz utraceniu pozyskanej dotacji. Z kolei brak jednej gwarancji dla całej inwestycji może nie zagwarantować wyegzekwowania odpowiedzialności dla całej inwestycji, gdyż każdy wykonawca dla swojej części udzieliłby odrębnie gwarancji jakości.
Po zmianie:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: nie później niż do dnia 05.04.2024 r. do godziny 10:00,00.
2. Podstawy wykluczenia: Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3.3. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę nr NR Edycja8/2023/1719/PolskiLad z dnia 11.10.2023 r. z przeznaczeniem na realizację w całości inwestycji pn. Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infr. techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. 510/3 w Landeku Podział zamówienia na części i wybór oferenta dla jedynie jednej z części, zgodnie z zasadami programu spowodowałaby utratę pozyskanego dofinasowania.
W celu zapewnienia dofinansowania zadania ze środków tego Programu i w oparciu o zasady w nim zawarte Zamawiający zobowiązany jest przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający zobowiązany jest zapewnić,
aby przygotowane zadanie było zgodne z opisem zawartym we wniosku o dofinansowanie, w którym wskazano, iż inwestycja realizowana jest jako całość zamówienia bez podziału na części. Ponadto podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, a przede wszystkim nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, w sytuacji gdyby roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wykonywałoby kilku wykonawców na podstawie odrębnych umów.
Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego. Brak podziału na części nie powoduje więc zagrożenia
ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o takim zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu. W przypadku kiedy poszczególne części zamówienia będą wyceniane (indywidualnie fragment) przez ten sam krąg wykonawców co całość zamówienia, wówczas wycena mniejszej części może się okazać droższa niż wycena robót w ramach całej inwestycji. Taka sytuacja naraziłaby Zamawiającego na większe koszty inwestycji, czyli zamówienie okazałoby się droższe, a podział nieopłacalny. Dodatkowo taki stan rzeczy mógłby spowodować potrzebę podjęcia dodatkowych czynności przez Zamawiającego celem skoordynowania działań różnych wykonawców np. różne terminy: przekazania, odbiorów, uzyskania pozwolenia na użytkowanie itp. Brak kompleksowej realizacji zamówienia, mógłby zagrozić zatem właściwemu jej wykonaniu oraz utraceniu pozyskanej dotacji. Z kolei brak jednej gwarancji dla całej inwestycji może nie zagwarantować wyegzekwowania odpowiedzialności dla całej inwestycji, gdyż każdy wykonawca dla swojej części udzieliłby odrębnie gwarancji jakości.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-27 10:00
Po zmianie:
2024-04-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-27 10:10
Po zmianie:
2024-04-05 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-25
Po zmianie:
2024-05-04



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00271932/01 z dnia: 2024-04-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: nie później niż do dnia 05.04.2024 r. do godziny 10:00,00.
2. Podstawy wykluczenia: Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3.3. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę nr NR Edycja8/2023/1719/PolskiLad z dnia 11.10.2023 r. z przeznaczeniem na realizację w całości inwestycji pn. Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infr. techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. 510/3 w Landeku Podział zamówienia na części i wybór oferenta dla jedynie jednej z części, zgodnie z zasadami programu spowodowałaby utratę pozyskanego dofinasowania.
W celu zapewnienia dofinansowania zadania ze środków tego Programu i w oparciu o zasady w nim zawarte Zamawiający zobowiązany jest przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający zobowiązany jest zapewnić,
aby przygotowane zadanie było zgodne z opisem zawartym we wniosku o dofinansowanie, w którym wskazano, iż inwestycja realizowana jest jako całość zamówienia bez podziału na części. Ponadto podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, a przede wszystkim nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, w sytuacji gdyby roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wykonywałoby kilku wykonawców na podstawie odrębnych umów.
Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego. Brak podziału na części nie powoduje więc zagrożenia
ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o takim zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu. W przypadku kiedy poszczególne części zamówienia będą wyceniane (indywidualnie fragment) przez ten sam krąg wykonawców co całość zamówienia, wówczas wycena mniejszej części może się okazać droższa niż wycena robót w ramach całej inwestycji. Taka sytuacja naraziłaby Zamawiającego na większe koszty inwestycji, czyli zamówienie okazałoby się droższe, a podział nieopłacalny. Dodatkowo taki stan rzeczy mógłby spowodować potrzebę podjęcia dodatkowych czynności przez Zamawiającego celem skoordynowania działań różnych wykonawców np. różne terminy: przekazania, odbiorów, uzyskania pozwolenia na użytkowanie itp. Brak kompleksowej realizacji zamówienia, mógłby zagrozić zatem właściwemu jej wykonaniu oraz utraceniu pozyskanej dotacji. Z kolei brak jednej gwarancji dla całej inwestycji może nie zagwarantować wyegzekwowania odpowiedzialności dla całej inwestycji, gdyż każdy wykonawca dla swojej części udzieliłby odrębnie gwarancji jakości.
Po zmianie:
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: nie później niż do dnia 11.04.2024 r. do godziny 10:00,00.
2. Podstawy wykluczenia: Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3.3. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę nr NR Edycja8/2023/1719/PolskiLad z dnia 11.10.2023 r. z przeznaczeniem na realizację w całości inwestycji pn. Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infr. techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. 510/3 w Landeku Podział zamówienia na części i wybór oferenta dla jedynie jednej z części, zgodnie z zasadami programu spowodowałaby utratę pozyskanego dofinasowania.
W celu zapewnienia dofinansowania zadania ze środków tego Programu i w oparciu o zasady w nim zawarte Zamawiający zobowiązany jest przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający zobowiązany jest zapewnić,
aby przygotowane zadanie było zgodne z opisem zawartym we wniosku o dofinansowanie, w którym wskazano, iż inwestycja realizowana jest jako całość zamówienia bez podziału na części. Ponadto podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, a przede wszystkim nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, w sytuacji gdyby roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wykonywałoby kilku wykonawców na podstawie odrębnych umów.
Należy wskazać, że podział zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza konkurencyjności (dostęp do zamówienia MŚP), gdyż poszczególne etapy podzielonego zamówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców jak do zamówienia realizowanego w całości niepodzielonego. Brak podziału na części nie powoduje więc zagrożenia
ograniczeniem konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje bardzo wielu wykonawców zainteresowanych kontraktami o takim zakresie, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu. W przypadku kiedy poszczególne części zamówienia będą wyceniane (indywidualnie fragment) przez ten sam krąg wykonawców co całość zamówienia, wówczas wycena mniejszej części może się okazać droższa niż wycena robót w ramach całej inwestycji. Taka sytuacja naraziłaby Zamawiającego na większe koszty inwestycji, czyli zamówienie okazałoby się droższe, a podział nieopłacalny. Dodatkowo taki stan rzeczy mógłby spowodować potrzebę podjęcia dodatkowych czynności przez Zamawiającego celem skoordynowania działań różnych wykonawców np. różne terminy: przekazania, odbiorów, uzyskania pozwolenia na użytkowanie itp. Brak kompleksowej realizacji zamówienia, mógłby zagrozić zatem właściwemu jej wykonaniu oraz utraceniu pozyskanej dotacji. Z kolei brak jednej gwarancji dla całej inwestycji może nie zagwarantować wyegzekwowania odpowiedzialności dla całej inwestycji, gdyż każdy wykonawca dla swojej części udzieliłby odrębnie gwarancji jakości.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-05 10:00
Po zmianie:
2024-04-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-05 10:10
Po zmianie:
2024-04-11 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-04
Po zmianie:
2024-05-10
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45111200, 45111291, 45210000, 45262310, 45262522, 45300000, 45320000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402371 2024-04-25
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie „Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej” w formule zaprojektuj i wybuduj Przedmiot zamówienia obejmuje ...
10385738 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie „Budowa Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2 PSP w Wołominie (siedziba Tłuszcz)” ETAP I 1. Przedmiot zamówieniaPrzedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku Jednostki Ratowniczo Ga...
10381934 2024-05-08
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o." Opis przedmiotu zamóienbie zawarty został w SWZ I PFU PN/05/02/24 **************...
10334644 2024-05-10
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTRÓDZIE 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i modernizacją Szkoły Pod...
10483743 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Zaprojektowanie i wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem robót budowlanych w celu przebudowy pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specj...
10489651 2024-05-15
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) „Tężnia solna na Pradze Południe”, 2) „Tężnia solna nad Balatonem” Przedmiotem zamówienia jest Budowa tężn...
10465316 2024-05-15
godz. 10:00
Małopolskie Przebudowa Żłobka Samorządowego nr 5 na os. Willowym 2 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i modernizacji Żłobka Samorządowego nr 5 na Os. Willo...
10416231 2024-05-17
godz. 11:00
Dolnośląskie Rozbudowa budynku nr 1 na potrzeby apteki szpitalnej z możliwością nadbudowy dalszych kondygnacji
10406453 2024-05-23
godz. 08:00
Śląskie Dzielnica Nowych Technologii – Katowicki Hub Gamingowo - Technologiczny Opis przedmiotu zamówienia:Wykonanie robót budowlanych I etapu inwestycji „Dzielnica Nowych Technologii – Kat...
10486815 2024-05-24
godz. 10:00
Mazowieckie Eko-Słupno program poprawy efektywności energetycznej – zwiększenie wykorzystania OZE – ograniczenie wprowadzania do atmosfery gazów cieplarnianych w trybie zaprojektuj i wybuduj Pr...