Przetarg 11367626 - Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych do...

   
Analizuj Zamówienie 11367626 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-07-08
przedmiot ogłoszenia
Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów będących w posiadaniu Olmedica w Olecku Sp. z o. o.

1. Przedmiotem
postępowania są bezgotówkowe, sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb zakupy paliwa płynnego. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez bezpośrednie tankowanie pojazdów będących w posiadaniu Olmedica w Olecku Sp. z o. o., na stacjach paliwowych Wykonawcy, zlokalizowanych w miejscowościach, których zlokalizowane są szpitale w obrębie funkcjonowania Zmawiającego. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę co najmniej jednej stacji paliw w Olecku, Suwałkach, Ełku, Giżycku, Augustowie, Olsztynie, Białystoku umożliwiających tankowanie przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, łącznie z niedzielami i świętami.3. Miejsce stacjonowania karetek.: 1) Szpital "Olmedica w Olecku Sp. z o. o.", ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko, 2) ul. Grunwaldzka 43E, 11-510 Wydminy, 3) ul. Wspólna 5, 19-420 Kowale Oleckie, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania nowych, pełnowartościowych produktów będących przedmiotem niniejszej umowy spełniających warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4. W okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) Zamawiający przewiduje zakup w ilości : a) około 58 000 litrów oleju napędowego -ON;b) około 3 000 litrów benzyny Pb 95.5. Wykonawca zapewnia ciągłość realizacji zamówienia. W sytuacji gdy Wykonawca nie będzie mógł świadczyć dostaw paliwa z powodów technicznych, Zamawiający będzie mógł tankować karetki będące w posiadaniu Zamawiającego na stacjach tankowania czynnych 24h/7 dni w tygodniu łącznie z niedzielami i świętami w najbliższej odległości od miejsca stacjonowania karetki na identycznych warunkach finansowych jak w ofercie Wykonawcy.6. Sprzedaż musi umożliwić prowadzenie ewidencji pobranego paliwa na poszczególny pojazd, tj.:1) numery kart flotowych, na które dokonano zakupów,2) numery rejestracyjne pojazdów,3) numery i nazwy miejscowości stacji paliw, na których przeprowadzono transakcje,4) daty transakcji,5) ilość i ceny zakupionych paliw lub liczbę towarów i usług,6) wartość (netto i brutto) paliw (towarów i usług),7) ilość i cenę zakupionych paliw/towarów i usług ,8) wartość poszczególnych transakcji brutto i ich sumę,9) stan licznika pojazdu w momencie zakupu na kartę flotową.7. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę z nr rejestracyjnymi pojazdów. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie umowy może ulec zmianie.8. Płatność należności dokonywana będzie przez Zamawiającego przelewem w terminie 30 dni od prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego za miesiąc wykonania usługi. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego miesiąca rozliczeniowego.9. Dowody wydania paliwa będą stanowiły podstawę do wystawienia faktury VAT. 10. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z aktualnym Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska 1 z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U.2023.1707 ze zm.) oraz norm PN-EN 590 lub równoważna i PN-EN 228 lub równoważna. 11. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania uprawnionemu pracownikowi świadectwa jakości sprzedawanego paliwa wystawionego przez producenta zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2024.0.1018 t.j. ze zm.). Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód, Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami/fakturami. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej.12. Wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 13. Ilekroć w SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W takim przypadku podane cechy materiału, produktu należy rozumieć jako wymaganie minimalne, nie gorsze niż parametry jakościowe opisane w SWZ, a ich zastosowanie nie będzie miało negatywnego wpływu na prawidłowe użycie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem. Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.14. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do oferty zaproponowane pozycje równoważne oraz wykazać ich równoważność w stosunku do wymagań opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 15. Miejsce realizacji: Olmedica Olecko Sp. z o.o., ul. Gołdapska 1, 19 - 400 Olecko.16. Miejsce realizacji zamówienia: kod NUTS: PL623 Ełcki..

16/TP/2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00325351/01 z dnia: 2025-07-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-17 10:00
Po zmianie:
2025-07-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-17 11:00
Po zmianie:
2025-07-18 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-15
Po zmianie:
2025-08-16
branża Surowce, paliwa, oleje
podbranża surowce napędowe
kody CPV 9100000, 9132000, 9134200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się