Przetarg 7341716 - „Badania struktury przejazdów pasażerów według...

   
Analizuj Zamówienie 7341716 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-18
przedmiot ogłoszenia
„Badania struktury przejazdów pasażerów według rodzajów biletów oraz potoków pasażerskich na podmiejskich odcinkach linii autobuso
wych Lokalnego Transportu Zbiorowego w Łodzi”
Numer referencyjny: ZDiT-DZ. 2620.6.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa badania struktury przejazdów pasażerów według rodzajów biletów oraz potoków pasażerskich na podmiejskich odcinkach linii autobusowych Lokalnego Transportu Zbiorowego w Łodzi.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania:
a) zadanie 1 - Badanie struktury przejazdów pasażerów według rodzajów biletów obejmuje: przeprowadzenie badania struktury przejazdów pasażerów według rodzajów biletów na podmiejskich odcinkach linii autobusowych Lokalnego Transportu Zbiorowego w Łodzi,
b) zadanie 2 - Badania potoków pasażerskich obejmuje : przeprowadzenie badania potoków pasażerskich na podmiejskich odcinkach linii autobusowych Lokalnego Transportu Zbiorowego w Łodzi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Tomie III SIWZ stanowiącym Formularz aktu umowy. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia były wykonywane przez 1 osobę zatrudnioną na podstawie umowy
o pracę pełniącą funkcję koordynatora.
Do zadań koordynatora należeć będzie w szczególności:
a) bieżące zarządzanie (koordynowanie) pracą podległych mu ankieterów i obserwatorów oraz ich rozliczanie z wykonanej pracy zgodnie z harmonogramem,
b) tworzenie i modyfikacja harmonogramu,
c) potwierdzanie Zamawiającemu harmonogramu badań na dany dzień oraz bieżące przekazywanie do Zamawiającego list ankieterów i obserwatorów wykonujących badania w danym dniu,
d) zbieranie wypełnionych formularzy ankietowych i pomiarowych oraz skasowanych kontrolek,
e) nadzór nad przekazywaniem kompletnych materiałów do siedziby Zamawiającego.
3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 2 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy,
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań,
c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu Przedmiotu Zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540031387-N-2020 z dnia: 2020-02-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

W ogłoszeniu powinno być:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: Wykonawca obowiązany jest do przeprowadzenia badań ankietowych – nie wcześniej niż od 1 kwietnia
2020 r. do dnia 21.06.2020 r.* z wyłączeniem okresów przeprowadzania badań: 9-14 kwietnia 2020 r., 30 kwietnia – 3 maja 2020 r. oraz
11 -14 czerwca 2020 r.*

W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe:
1. Zamówienie realizowane będzie w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej
niż do dnia 13.07.2020r.*
2.Terminem ukończenia zamówienia będzie data podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 5 – Formularza Aktu umowy – Tomu III SIWZ. W terminie wykonania zamówienia musi odbyć się procedura odbioru opisana w § 5 – Formularz Aktu umowy
– Tomu III SIWZ z zachowaniem terminów tam wyznaczonych.
3. Wykonawca obowiązany jest do przeprowadzenia badań ankietowych – nie wcześniej
niż od 1 kwietnia 2020 r. do dnia 21.06.2020 r.* z wyłączeniem okresów przeprowadzania badań: 9-14 kwietnia 2020 r., 30 kwietnia – 3 maja 2020 r. oraz 11 -14 czerwca 2020 r.*
* Powyższy termin realizacji badań ankietowych i zakończenia realizacji umowy, może ulec zmianie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie innego terminu zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył)
należycie: a) -1 zamówienie polegające na przeprowadzeniu badań struktury przejazdów według rodzajów biletów pasażerów w
publicznym transporcie zbiorowym o wartości minimum 35 000,00 PLN i -1 zamówienie polegającą na przeprowadzeniu badania
potoków pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym o wartości minimum 35.000,00 PLN brutto albo b) 1 zamówienie
polegające na jednoczesnym przeprowadzeniu badania potoków pasażerskich wraz ze strukturą przejazdów według rodzajów
biletów w publicznym transporcie zbiorowym o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto, UWAGA: 1) Przez definicję zamówienia,
Zamawiający rozumie jedną umowę odpłatną zawartą między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem były usługi. 2)
Przez publiczny transport zbiorowy, Zamawiający rozumie, zgodnie z definicją określoną w art. 4 ust. 1 pkt 14) ustawy z dnia 16
grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2475) powszechnie dostępny regularny przewóz osób
wykonywany w określonych odstępach czasu i po określonej linii komunikacyjnej, liniach komunikacyjnych lub sieci
komunikacyjnej. 3) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż
PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN,
Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w
Biuletynie Zamówień Publicznych. 4) a) W przypadku wykazywania warunku określonego w pkt 6.3.3.1.a) przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 5 Ustawy, np. konsorcjum, spółka cywilna), a także w
przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Zamawiający
dopuszcza łączne spełnianie warunku określonego w pkt 6.3.3.1.a) powyżej. b) W przypadku wykazywania warunku określonego w
pkt 6.3.3.1.b) powyżej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 5 Ustawy, np.
konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a Ustawy Zamawiający żąda wykazania spełnienia ww. warunku dotyczącego zdolności technicznej w taki
sposób, aby jeden podmiot(tj. Wykonawca, członek konsorcjum, podmiot na którego zasobach polega wykonawca na zasadach
określonych w art. 22a Ustawy) posiadał doświadczenie w wykonaniu zamówienia, o którym mowa w pkt 6.3.3.1.b) powyżej. 5) a)
Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej w stosunku do Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy
wykonawców, której był członkiem (tj. Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z wykonawców wspólnych/członków
konsorcjum) zostanie dokonana na podstawie udziału danego Wykonawcy w realizacji tego zamówienia, na które powołuje się w
celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tj. Wykonawca ten może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców,
której był członkiem pod warunkiem, że faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji wskazanej części zamówienia. b)
Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego
zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy
wystawionych przez wykonawcę faktur. c) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu
(zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców której był członkiem, jeżeli faktycznie i
konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. d) Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej w stosunku do
Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot trzeci na zasobach którego
polega wykonawca - poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy
zostanie dokonana na podstawie udziału podmiotu trzeciego w realizacji tego zamówienia. Wykonawca może powołać się na
doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot trzeci pod warunkiem, że podmiot ten faktycznie i konkretnie
uczestniczył w realizacji wykazanej części zamówienia. Do oceny spełnienia warunku stosuje się lit. b). 6) Jeżeli Wykonawca
wykonał zamówienie, którego elementem/częścią było wykonanie zakresu usług określonych w w/w warunku, Wykonawca na etapie
potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu winien przedstawić ten fakt w Formularzu zawierającym wykaz usług
poprzez wyodrębnienie i podanie zakresu, przedmiotu i wartości usług o których mowa powyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

W ogłoszeniu powinno być:
Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie:
a) -1 zamówienie polegające na przeprowadzeniu badań struktury przejazdów według rodzajów biletów pasażerów w publicznym transporcie zbiorowym o wartości minimum 35 000,00 PLN
i
-1 zamówienie polegającą na przeprowadzeniu badania potoków pasażerskich
w publicznym transporcie zbiorowym o wartości minimum 35.000,00 PLN brutto
albo
b) 1 zamówienie polegające na jednoczesnym przeprowadzeniu badania potoków pasażerskich wraz ze strukturą przejazdów według rodzajów biletów w publicznym transporcie zbiorowym o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto,
UWAGA:
1) Przez definicję zamówienia, Zamawiający rozumie jedną umowę odpłatną zawartą między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem były usługi.
2) Przez publiczny transport zbiorowy, Zamawiający rozumie, zgodnie z definicją określoną w art. 4 ust. 1 pkt 14) ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2475) powszechnie dostępny regularny przewóz osób wykonywany w określonych odstępach czasu i po określonej linii komunikacyjnej, liniach komunikacyjnych lub sieci komunikacyjnej.
3) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4) a) W przypadku wykazywania warunku określonego w pkt a) powyżej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 5 Ustawy, np. konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku określonego w pkt a) powyżej.
b) W przypadku wykazywania warunku określonego w pkt b) powyżej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 5 Ustawy, np. konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Zamawiający żąda wykazania spełnienia ww. warunku dotyczącego zdolności technicznej w taki sposób, aby jeden podmiot(tj. Wykonawca, członek konsorcjum, podmiot na którego zasobach polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy) posiadał doświadczenie w wykonaniu zamówienia, o którym mowa w pkt b) powyżej.
5) a) Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej w stosunku do Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem
(tj. Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z wykonawców wspólnych/członków konsorcjum) zostanie dokonana na podstawie udziału danego Wykonawcy w realizacji tego zamówienia, na które powołuje się w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tj. Wykonawca ten może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem pod warunkiem, że faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji wskazanej części zamówienia.
b) Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków
czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
c) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców której był członkiem, jeżeli faktycznie
i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac.
- d) Ocena spełniania warunku, o którym mowa powyżej w stosunku do Wykonawcy, który powołuje się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot trzeci na zasobach którego polega wykonawca - poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy - zostanie dokonana na podstawie udziału podmiotu trzeciego w realizacji tego zamówienia.
- Wykonawca może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której członkiem był podmiot trzeci pod warunkiem, że podmiot ten faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji wykazanej części zamówienia. Do oceny spełnienia warunku stosuje się lit. b).
6) Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie, którego elementem/częścią było wykonanie zakresu usług określonych w w/w warunku, Wykonawca na etapie potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu winien przedstawić ten fakt
w Formularzu zawierającym wykaz usług poprzez wyodrębnienie i podanie zakresu, przedmiotu i wartości usług o których mowa powyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres i warunki zmiany umowy określone są we wzorze umowy zamieszczonym w Tomie III SIWZ - Formularz Aktu Umowy w § 11.
1. Zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dopuszczalne są w
przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w następujących okolicznościach: a. gdy zaistnieje
konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku uniemożliwiającym lub w znacznym stopniu
utrudniającym wykonanie Umowy, w szczególności: remonty i zamknięcia dróg, po których odbywa się komunikacja miejska,
wprowadzenie komunikacji zastępczej, złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzanie ankiet lub mogące mieć wpływ
na rzetelność wyników (np. zalanie formularzy ankietowych podczas ulewy) itp. b. zmiany obowiązujących przepisów – w tym
przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na
prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia (w takim przypadku nie
może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto); c. zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom; d. zmiany
formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; e. zmiany osób, numerów telefonów lub adresów określonych w § 7 i § 17
umowy; f. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę; 2. Zmiany, o których mowa w ust 1 muszą
zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące w/w zmian wraz z uzasadnieniem Strona występująca z wnioskiem zobowiązana
jest złożyć drugiej stronie najpóźniej na 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian lub końcem trwania umowy - pod rygorem nie
wprowadzenia zmian. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach zawinionych
przez Wykonawcę. 4. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem
nieważności.
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres i warunki zmiany umowy określone są we wzorze umowy zamieszczonym w Tomie III SIWZ - Formularz Aktu Umowy w § 11.
1.Zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dopuszczalne są w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w następujących okolicznościach:
a. gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku uniemożliwiającym lub w znacznym stopniu utrudniającym wykonanie Umowy, w szczególności podczas: zamknięć dróg będących wynikiem remontów czy zmian w organizacji ruchu lub złych warunków atmosferycznych, wpływających na sprawność kursowania komunikacji miejskiej bądź w czasie wprowadzenia komunikacji zastępczej itp.
b. zmiany obowiązujących przepisów – w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT
w odniesieniu do wynagrodzenia (w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto);
c. zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom;
d. zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
e. zmiany osób, numerów telefonów lub adresów określonych w § 7 i § 17 umowy;
f. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę;
2. Zmiany, o których mowa w ust 1 muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące w/w zmian wraz z uzasadnieniem Strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie najpóźniej na 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian lub końcem trwania umowy - pod rygorem nie wprowadzenia zmian.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany terminu wykonania zamówienia
w przypadkach zawinionych przez Wykonawcę.
4. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta winna być sporządzona w języku polskim i w formie pisemnej - pod rygorem nieważności.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to, że oferta, dokumenty lub oświadczenia złożone w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być
złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu
Oferta winna być sporządzona w języku polskim i w formie pisemnej - pod rygorem nieważności. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to, że oferta, dokumenty lub oświadczenia złożone w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, bazy danych
kody CPV 79310000, 79311200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analizy, audyty, certyfikaty , bazy danych

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10380218 2024-04-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Usługa przeprowadzenia badania „Tajemniczy Klient” – badanie parametrów jakościowych usług świadczonych przez Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. na rzecz Pasażera
10395765 2024-04-10
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Świadczenie usług audytu wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Lipianach zgodnie z zasadami określonymi w ustawie dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 ...
10399604 2024-04-12
godz. 00:00
Dolnośląskie Usługa opracowania Raportu z realizacji programu profilaktyki nadwagi i otyłości w środowisku dzieci i młodzieży Wrocławia Uczeń w formie Program finansowany jest ze środków pochod...
10401684 2024-04-12
godz. 09:00
Dolnośląskie KA-CZL-DZP.261.2.37.2024 Usługa przeprowadzenia ilościowych badań ankietowych z zakresu relacji współpracy z konkurentami w ramach projektu: ”Identyfikacja, weryfikacja, pomiar i test...
10406828 2024-04-16
godz. 14:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta koordynatora ds. merytorycznych, na potrzebę realizacji projektu pn....
10427486 2024-04-18
godz. 15:00
Pomorskie Wykonanie audytów przeciwpożarowych budynków mieszkalnych wielomieszkaniowych następujących adresów: 1. Ul. Rzeczpospolita 1 Gdańsk ( budynek 4 klatkowy, pum. 25 632 m2) 2. Ul. Rzeczp...
10442360 2024-04-22
godz. 12:00
Pomorskie Konsultacje rynkowe mające na celu rozeznanie rynku usług medycznych na potrzeby Zamawiaącego
10392973 2024-04-30
godz. 10:00
Dolnośląskie Wykonanie badania "Prognoza oddziaływania na środowisko projektu Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego 2030+" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania pn.: "Prognoza oddzi...
10462910 2024-05-01
godz. 09:00
Lubelskie Usługa opracowania wzoru audytu przedsiębiorstwa pod kątem wdrożenia rozwiązań gospodarki o obiegu zamkniętym dla Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie Powsta...
10299687 2024-12-31
godz. 23:59
Świętokrzyskie PLAN_2024 Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: