Przetarg 1814755 - Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie...

   
Analizuj Zamówienie 1814755 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2011-06-08
przedmiot ogłoszenia
Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębior
czości. 1) Administrowanie Oświęcimskim Inkubatorem Przedsiębiorczości ( OIP): 1) obsługa techniczna komisji kwalifikacyjnej do OIP i udział w jej obradach, 2) przygotowanie umów z rezydentami o najem powierzchni w OIP i związanych z tym usług, 3) sporządzenie faktur obciążających rezydentów z tytułu: czynszu najmu, dostawy energii elektrycznej i cieplnej 4) przestrzeganie regulaminu obowiązującego w OIP oraz nadzorowanie przestrzegania regulaminu przez rezydentów, 5) dbałość o czystość i bezpieczeństwo eksploatacji obiektu, 6) wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie przeciwpożarowej i sanitarnej 7) utrzymanie w bieżącej sprawności technicznej instalacji wewnętrznych tj.: instalacji elektrycznej, wymiennika ciepła i instalacji centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnej, sieci LAN, sieci telefonicznej wraz z centralą abonencką, instalacji sygnalizacji włamania, instalacji monitoringu wizyjnego, 8) bieżące monitorowanie zużycia mediów w celu minimalizacji kosztów oraz niezwłoczne informowanie o stwierdzonych nieprawidłowościach i ponadnormatywnym zużyciu eksploatacyjnym, 9) bieżące remonty i konserwacja urządzeń instalacji OIP, 10) zawieranie umów i regulowanie z tego tytułu należności za usługi świadczone przez osoby trzecie w zakresie: a) usług informatycznych (koszt podstawowego zakresu usługi czyli podłączenie jednego urządzenia w każdym wynajmowanym pomieszczeniu do internetu, wliczony w stawkę czynszu rezydenta), b) usług telefonicznych (Wykonawca refakturuje rezydenta kwotą z tytułu zainicjowanych przez niego połączeń, koszty abonamentów telefonicznych, utrzymywania centrali wewnętrznej w całości ponosi Wykonawca), c) wywozu odpadów (koszt wliczony w stawkę czynszu). W przypadku znacznej ilości odpadów obowiązek zawarcia odrębnej umowy będzie ciążył na rezydencie), d) ochrony obiektu (koszt wliczony w stawkę czynszu). 11) Regularne wystawianie we własnym imieniu faktur za wykonane usługi, o których mowa w punkcie 2.1.10 2) Świadczenie usług na rzecz osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą w następującym zakresie: a) doradztwo z zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, b) doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania, c) udzielanie szczegółowej informacji w zakresie obowiązkowej procedury rejestracji oraz na temat podstawowych zgłoszeń wynikających z prowadzenia działalności gospodarczej, d) udzielanie szczegółowej informacji dot. możliwości źródeł finansowania rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz współpraca w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy, e) pomoc w zakresie przygotowania biznesplanu, w szczególności na potrzeby uzyskania kredytu lub pożyczki, f) informowanie o usługach świadczonych dla MŚP przez inne instytucje otoczenia biznesu. 3) Świadczenie usług na rzecz przedsiębiorców w OIP w następującym zakresie: a) doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym pomoc w przygotowaniu biznesplanów, b) pomoc w poszukiwaniu środków finansowych dla przedsiębiorców w postaci grantów na prowadzenie i rozwój działalności gospodarczej, c) współpraca z PUP w Oświęcimiu w zakresie inicjatyw dla aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i zmiany kwalifikacji zawodowych, d) doradztwo w zakresie rachunkowości, e) świadczenie podstawowych usług sekretarskich, rozumianych jako odbieranie telefonów, odbiór dokumentów pocztą, faksem, pocztą elektroniczną, udzielanie zainteresowanym osobom podstawowych informacji o ofercie firmy, standardowym cenniku itp., pomoc w redagowaniu standardowych pism, f) podstawowe doradztwo gospodarcze (informowanie o zmianach w najważniejszych przepisach w szczególności podatkowych), g) udostępnienie pomieszczeń wspólnie użytkowanych (toalety, szatnie, kuchnie, pomieszczenia socjalne, sale konferencyjne) oraz parkingów. h) bieżącego gromadzenia informacji wymaganych do sporządzenia raportów dotyczących liczby firm i zatrudnionych w MSAG oraz przekazywanie tych danych do Zamawiającego na żądanie. i) podejmowanie działań marketingowych mających na celu pełne wykorzystanie OIP oraz promocja terenów MSAG Nowe Dwory w tym utrzymanie min. 26 firm w OIP. 4) oraz wykonywanie innych prac i usług niezbędnych do należytego wykonania zamówienia..
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża usługi księgowe, usługi prawne, administracja nieruchomości
kody CPV 70330000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi księgowe, usługi prawne, administracja nieruchomości