Przetarg 7788247 - „Adaptacja, przebudowa i modernizacja pomieszczeń...

   
Analizuj Zamówienie 7788247 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-30
przedmiot ogłoszenia
„Adaptacja, przebudowa i modernizacja pomieszczeń Herbarium Slupensis w budynku Stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pom
ieszczeniach serwerowni w budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64 Akademii Pomorskiej w Słupsku” na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zintegrowane wirtualne Herbarium Pomorza Herbarium Pomeranicum – digitalizacja i udostępnienie zbiorów herbariów jednostek akademickich Pomorza poprzez ich połączenie i udostępnienie cyfrowe” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Numer referencyjny: ZP/23/2020

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji pn. „Adaptacja, przebudowa i modernizacja pomieszczeń Herbarium Slupensis w budynku Stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64 Akademii Pomorskiej w Słupsku” w postaci wykonania dokumentacji budowlanej oraz realizacji robót budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą i montażem zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym w zakresie niezbędnym do wykonania w formie zaprojektuj i wybuduj inwestycji.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej adaptacji, przebudowy i modernizacji pomieszczeń Herbarium, zwanego dalej w umowie Programem funkcjonalno- użytkowym lub zamiennie PFU, który jako integralna część umowy stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
2. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń oraz decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla zamierzenia inwestycyjnego obiektu, o którym mowa w ust. 1, z uwzględnieniem PFU wraz z załącznikami.
3. wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji, przebudowie i modernizacji pomieszczeń budynku stołówki i wykonanie zabezpieczeń fizycznych w pomieszczeniach serwerowni w budynku w Słupsku przy ul. Bohaterów Westerplatte 64, zgodnie ze wskazaną w pkt. 2 dokumentacją.
Ogólny zakres robót budowlanych:
1. Piwnica pod stołówką, zakres robót budowlanych:

- demontaż istniejącego wyposażenia
- demontaż drzwi
- rozbiórka elementów z suchej zabudowy
- demontaż instalacji oświetlenia
- demontaż instalacji c.o.
- demontaż instalacji wod-kan
- demontaż instalacji wentylacji
- demontaż instalacji elektrycznej
- demontaż nieczynnych instalacji
- wykonanie poziomej izolacji ścian piwnicy metodą iniekcji krystalicznej
- wykonanie pionowej izolacji ścian od zewnątrz
- wykonanie nowej hydroizolacji i warstw posadzkowych wraz z ociepleniem
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych (montaż nowych rozdzielni elektrycznych, wymiana osprzętu elektrycznego - gniazdek, gniazd, gniazdek
internetowych
- wykonanie nowych tynków
- wykonanie nowych instalacji c.o.
- wykonanie nowych instalacji wod-kan
- przebudowa pomieszczenia WC i socjalnego
- wydzielenie pom. przygotowawczego, pom. ze skanerem i magazynu
- powiększenie istniejących otworów okiennych w magazynie, pomieszczeniu ze skanerem, pomieszczeniu przygotowawczym
- zamurowanie istniejących otworów okiennych w pom. archiwum i pom. socjalnym
- wykonanie nowych otworów okiennych w pom. socjalnym
- planuje się zmianę poziomu posadzki w pomieszczeniach: przedsionek, archiwum, magazyn podwyższa się o 10 cm; w pracowni digitalizacyjnej, preparatorni podwyższa się o 4 cm, a w pomieszczeniu zaplecze socjalnego i łazience obniża się o 5 cm.
- wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z izolacją
- wykonanie posadzki teletechnicznej w pomieszczeniu preparatorni i pracowni digitalizacyjnej
- wykonanie nowych otworów drzwiowych
- powiększenie otworu drzwiowego do pom. socjalnego
- wykonanie nowych instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej
- wykonanie nowych zabudów sufitów i innych elementów
- wykończenie posadzek
- wykończenie i malowanie ścian
- montaż drzwi (w tym montaż nowych z kontrolą dostępu), oświetlenia, osprzętu i wyposażenia (w tym regałów jezdnych)
- biały montaż instalacji C.O.;
- montaż instalacji p.poż.
- montaż oświetlenia awaryjnego
- montaż alarmów
- montaż regałów przesuwnych
- podwyższenie poziomu istniejącej fosy
- demontaż istniejącego murku oporowego
- wykonanie nowego murku oporowego
- demontaż istniejących schodów zewnętrznych
- wykonanie nowego biegu schodów zewnętrznych
- wykonanie studni doświetlających przy pom. socjalnym o głębokości 98 cm

2. Serwerownia, zakres robót budowlanych:

- demontaż drzwi
- wykonanie instalacji klimatyzacji
- wykonanie instalacji gaszenia pożaru
- montaż drzwi (montaż nowych z kontrolą dostępu)
- wykończenie i malowanie ścian (w zakresie niezbędnym wynikającym z montażu drzwi i urządzeń
- wykonanie uszczelnienia okien i zabezpieczenie ich od wewnątrz folią antywłamaniową

Zamówienie obejmuje również wykonanie niezbędnej dokumentacji budowlanej:
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania:
- projektu budowlanego – w ilości 4 egz.,
- projektu wykonawczego - w ilości – 4 egz.,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w ilości – 2 egz.,
- przedmiaru robót - w ilości – 2 egz.,
- kosztorysu inwestorskiego - w ilości – 2 egz.,
- informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości – 2 egz.,
- pozostałych dokumentów określonych w PFU
według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), oraz zgodnie z warunkami umowy (projekt umowy załącznik nr 4 SIWZ).
Szczegółowy zakres prac projektowych określony został w pkt. 2.1. PFU.
Dokumentacja winna zostać wykonana w formie papierowej oraz elektronicznej, w ilości niezbędnej do zabezpieczenia wszystkich uczestników oraz organów administracji procesu inwestycyjnego, jednakże nie mniej jak wskazano powyżej oraz w formach określonych w pkt. 2.1. PFU.
Dokumentacja winna być zatwierdzona, zgodnie z pkt. 4.1.2 Programu funkcjonalno- użytkowego, według poniżej procedury zgodnie z warunkami umowy (projekt umowy załącznik nr 4 do SIWZ).
Wykonawca zobowiązany jest przenieść na Zamawiającego prawa własności intelektualnej do wykonanej dokumentacji projektowej na wszystkich polach eksploatacji.
Wykonawca zobowiązany będzie również w szczególności do:
1. uzyskania w imieniu Zamawiającego od organu administracji architektoniczno-budowlanej niezbędnych dokumentów zezwalających na rozpoczęcie, kontynuację oraz zakończenie robót budowlanych, a także zezwalających na użytkowanie przedmiotu umowy;
2. wykonania robót na podstawie sporządzonego projektu budowlanego, pozwolenia na budowę i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zatwierdzonych przez Zamawiającego;
3. wykonania dokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi niezbędnymi protokółami z prób i pomiarów oraz atestami i aprobatami;
4. przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń;
5. realizacji pozostałych obowiązków określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
Gwarancja jakości przedmiotu umowy oraz rękojmia:
1. Gwarancja jakości robót budowlanych: wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy, w tym obejmuje wady dokumentacji projektowej oraz wykonanych robót budowlanych. Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert, maksymalny okres podlegający ocenie kryterium, zgodnie z pkt. 21.4.2 SIWZ wynosi 60 miesięcy.
2. Warunki gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych określa załącznik nr 4 SIWZ - wzór umowy.
3. Wykonawca na roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia udzieli 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego.
4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń.
5.Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia.
6.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: robót rozbiórkowych, montażowych budowlanych, posadzkowych, tynkarskich, malowania, elektrycznych, sanitarnych, montażu instalacji i urządzeń, robót małej architektury oraz montażu przyłączy: energetycznych, wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, także operatorów sprzętów budowlanych, jeżeli czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540226100-N-2020 z dnia: 2020-11-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540231217-N-2020 z dnia: 2020-11-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-26, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540232888-N-2020 z dnia: 2020-11-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie rozpoczęcia prac budowlanych w terminie 95 dni kalendarzowych od liczonych od dnia podpisania umowy, b) zakończenie robót budowlanych – w terminie 250 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. Szczegółowe terminy poszczególnych prac zostaną określone przez Wykonawcę w Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia (wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych), opracowanym przez Wykonawcę w terminie 7 dni od podpisania umowy. Termin wykonania wszystkich świadczeń stanowiących opisany w pkt. 3 SIWZ, przedmiot zamówienia: wynosi 280 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie rozpoczęcia prac budowlanych w terminie 180 dni kalendarzowych od liczonych od dnia podpisania umowy, b) zakończenie robót budowlanych – w terminie 300 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. Szczegółowe terminy poszczególnych prac zostaną określone przez Wykonawcę w Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia (wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych), opracowanym przez Wykonawcę w terminie 7 dni od podpisania umowy. Termin wykonania wszystkich świadczeń stanowiących opisany w pkt. 3 SIWZ, przedmiot zamówienia: wynosi 330 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-26, godzina: 12:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-30, godzina: 12:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Język polski
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45210000, 45300000, 45310000, 45311000, 45312000, 45314000, 45316000, 45316200, 45320000, 45324000, 45330000, 45331000, 45340000, 45343000, 45400000, 45410000, 45420000, 45421000, 45430000, 45431000, 45432000, 45440000, 45442000, 45450000, 45452000, 71000000, 71200000, 71300000, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10330422 2024-04-26
godz. 09:30
Śląskie ZAKUP I DOSTAWA APARATU RTG DO RADIOGRAFII KLASYCZNEJ Z SYSTEMEM CYFROWYM DWUDETEKTOROWYM ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI RTG ZLOKALIZOWANEJ W PRZYCHODNI NR 1 UL. MICKIEWICZA 9 W KATOWI...
10424227 2024-04-26
godz. 11:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: "Przebudowa pomieszczeń czytelni w Bibliotece Głównej" zgodnie z: Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zwaną dalej równie...
10378977 2024-04-26
godz. 11:00
Dolnośląskie KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ko...
10427133 2024-04-26
godz. 11:30
Mazowieckie Wykonanie przebudowy przegród zewnętrznych w Hali OT w Oddziale Przewozów R-2 Kleszczowa
10405866 2024-04-26
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie WITD.WAT.272.9.24 Zapytanie ofertowe – modernizację budynku WITD w Bydgoszczy PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 modernizacja budunku Szczegółowy opis znajduje się z załącznikach do niniejs...
10432542 2024-04-29
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta”, mieszczącego się w Łodzi przy ul. Przędzalnianej 72, wpisanego do rejestru zabytków ...
10439869 2024-04-30
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja laboratorium 304 w budynku Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul. Wojska Polskiego 31/33 w Poznaniu2. Laboratorium nr 304 zlokalizowane na...
10441065 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowę szatni pływalni (wykonanie odwodnienia posadzek) w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w dzielnicy Mokotów.2. Przedmiot zamówienie obe...
10472855 2024-05-07
godz. 10:00
Lubuskie Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim I. Lokalizacja robót: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Go...
10484699 2024-05-08
godz. 14:00
Podlaskie Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu robót budowlanych polegających na remoncie kuchni, stołówki, WC, łazienki, korytarza i 5 pomieszczeń magazynowych o łącz...