Przetarg 10365568 - 5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:...

   
Analizuj Zamówienie 10365568
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-25
przedmiot ogłoszenia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Utworzenie 50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji klubu dziecięcego pod adresem: ul. Metalowców 6 w Andrychowi
e. 5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 5.2.1 Wykonanie prac w zakresie architektury i konstrukcji: 5.2.1.1 Rozbiórka wiaty 5.2.1.2 Rozbiórka budynku handlowo -usługowego 5.2.1.3 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku 5.2.1.3.1 roboty rozbiórkowe i demontażowe, 5.2.1.3.2 roboty murarskie, 5.2.1.3.3 stolarka okienna i drzwiowa, 5.2.1.3.4 tynki i okładziny wewnętrzne, obudowy z płyt K/G, 5.2.1.3.5 roboty malarskie, 5.2.1.3.6 posadzki, 5.2.1.3.7 roboty ślusarsko-kowalskie, 5.2.1.3.8 wentylacje, 5.2.1.3.9 elementy konstrukcyjne stalowe, 5.2.1.3.10 docieplenie i pokrycie dachu wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, 5.2.1.3.11 przebudowa kominów nad dachem, 5.2.1.3.12 ocieplenie ścian zewnętrznych, elewacja, 5.2.1.3.13 izolacja pionowa p.wilgociowa budynku poniżej terenu, 5.2.1.4 Taras zewnętrzny 5.2.1.5 Nawierzchnie utwardzone 5.2.1.6 Plac zabaw 5.2.1.7 Ogrodzenie terenu i placu zabaw. 5.2.2 Wykonanie prac w zakresie instalacji wod.-kan i c.o.: 5.2.2.1 Wewnętrzna kanalizacja sanitarna 5.2.2.2 Kanalizacja deszczowa 5.2.2.3 Biały montaż 5.2.2.4 Instalacje wodne 5.2.2.5 Instalacje p.-poż. 5.2.2.6 Instalacje grzewcze. 5.2.3 Wykonanie prac w zakresie instalacji elektrycznych: 5.2.3.1 Tablice rozdzielcze 5.2.3.2 Przejścia instalacyjne 5.2.3.3 Roboty ziemne 5.2.3.4 Kable i przewody 5.2.3.5 Gniazda elektryczne 5.2.3.6 Łączniki instalacyjne 5.2.3.7 Oprawy oświetlenia podstawowego 5.2.3.8 Oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego 5.2.3.9 Instalacja odgromowa 5.2.4 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym : 5.2.4.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, 5.2.4.2 organizację zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy, 5.2.4.3 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 5.2.4.4 obsługa geodezyjna inwestycji wraz z pomiarem powykonawczym, 5.2.4.5 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót (gdy dotyczy), 5.2.4.6 wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia, 5.2.4.7 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, 5.2.4.8 przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych, 5.2.4.9 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, 5.2.4.10 przygotowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania decyzji na użytkowanie. 5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie, który dotyczy przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarze robót. 5.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 5.7 Użycie materiałów równoważnych jest warunkowane uzyskaniem parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. 5.8 Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. 5.9 Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5.10 Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj.: prace fizyczne na terenie budowy obejmujące: wykonanie robót budowlanych, prac instalacyjnych. 5.10.1 Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę osób wykonujących roboty określone w pkt 5.10. 5.10.2 Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu na każde żądanie w wyznaczonym w wezwaniu terminie następujących dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5.10. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 5.10.2.1 oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, 5.10.2.2 oświadczenia zatrudnionych pracowników zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, 5.10.2.3 poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków i wymiar etatu muszą być możliwe do zidentyfikowania, [...] 5.11 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału: podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. 5.13 Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.1 niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

BZP.271.11.2024
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45100000, 45210000, 45214100, 45300000, 45310000, 45311000, 45330000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10438628 2024-04-29
godz. 09:30
Dolnośląskie Remont łazienki w budynku usługowo-handlowym przy ul. Drukarskiej 36 we Wrocławiu.
10432508 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku, ul. Grunwaldzka 4.W ramach zadania wykonywane będą roboty budowlane w piwnic...
10451252 2024-05-06
godz. 08:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn. "Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastruktur...
10413645 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa budynku gospodarczego na kancelarię leśnictwa Garwół wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dz. nr 459, AM-1, obręb G...
10479521 2024-05-08
godz. 10:00
Wielkopolskie BUDOWA PROSEKTORIUM WRAZ Z ELEMENTAMI MODERNIZACJI CZĘŚCI OBECNEJ W RAMACH REALIZACJI PROGRAMU URUCHOMIENIA KIERUNKU LEKARSKIEGO NA UAM W POZNANIU – I ETAP 1) Przedmiot zamówienia obej...
10472251 2024-05-10
godz. 09:00
Małopolskie Budowa dwóch klubów malucha "Jaś" i "Małgosia" Inwestycja polega na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynku handlowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek usługowy (dwa klu...
10450075 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno – biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa „Nila” 15 w Ostrołęce. Etap II 1. Przedmi...
10486159 2024-05-14
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pn. „Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11”.2. ...
10485854 2024-05-16
godz. 10:30
Dolnośląskie „Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu.” – ETAP IV ...
10480330 2024-06-03
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w budynku Instytutu Głuchoniemych przy Pl. Trzech Krzyży 4/6 w Warszawie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstaw...