Przetarg 11538234 - 5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:...

   
Analizuj Zamówienie 11538234
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-07
przedmiot ogłoszenia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa ogólnodostępnej tężni solankowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu w Parku Miejskim w Andrychowi
e. 5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 5.2.1 Roboty budowlane. 5.2.1.1 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 5.2.1.2 roboty ziemnych, 5.2.1.3 konstrukcje żelbetowe, 5.2.1.4 konstrukcje drewniane, 5.2.1.5 roboty wykończeniowe wraz z ułożeniem tarniny, 5.2.1.6 zagospodarowanie terenu. 5.2.2 Instalacje sanitarne i technologiczne. 5.2.2.1 przyłącz wody, 5.2.2.2 technologia solankowa. 5.2.3 Instalacje elektryczne oraz technologiczne. 5.2.3.1 przyłącze prądu, 5.2.3.2 technologia solankowa. 5.2.4 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: 5.2.4.1 organizację zaplecza, 5.2.4.2 wytyczenie geodezyjne, 5.2.4.3 uzyskanie pozwolenia MWKZ w Krakowie na prowadzenie badań archeologicznych oraz zapewnienie nadzoru archeologicznego na pracami ziemnymi zgodnie z Pozwoleniem Nr ZN-I.5142.601.2025 z dn. 30.09.2025r. MWKZ w Krakowie, 5.2.4.4 zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, 5.2.4.5 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, 5.2.4.6 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót /gdy wymagana/, 5.2.4.7 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, 5.2.4.8 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych 5.2.4.9 wykonanie tablicy regulaminu użytkowania obiektu, 5.2.4.10 przeszkolenie przez osobę uprawnioną przedstawiciela Zamawiającego w zakresie uruchomienia , przeglądów oraz eksploatacji urządzeń technologii solankowej, 5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót. 5.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 5.7 Użycie materiałów równoważnych jest warunkowane uzyskaniem parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. 5.8 Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. 5.9 Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5.10 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów zamówienia . 5.11 Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj.: prace fizyczne na terenie budowy obejmujące roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem tężni wraz z technologią. 5.12 Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę osób wykonujących roboty określone w pkt 5.11. 5.13 Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu na każde żądanie w wyznaczonym w wezwaniu terminie następujących dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5.11 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 5.13.1 oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, 5.13.2 oświadczenia zatrudnionych pracowników zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. 5.13.3 poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków i wymiar etatu muszą być możliwe do zidentyfikowania, 5.13.4 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, 5.13.5 poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE . 5.14 Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób na każdym etapie realizacji umowy. 5.15 W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.16 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.17 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Powody niedokonania podziału: podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. 5.18 Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

BZP.271.33.2025
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża obiekty inne, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zieleń, mała architektura
kody CPV 45111200, 45111291, 45111300, 45210000, 45233161, 45310000, 45330000, 77314100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty inne , drogi, ulice, autostrady, obwodnice , zieleń , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11558918 2025-10-24
godz. 10:00
Wielkopolskie ZP.D.38.2025 Remont nawierzchni parkingu zewnętrznego Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu. Przedmiot zamówienia: 1 Remont nawierzchni
11542516 2025-10-24
godz. 10:30
Lubelskie Przebudowa drogi powiatowej nr 2720L Kraśnik-Owczarnia-Rzeczyca Ziemiańska 1.Niniejsze zamówienie dotyczy przebudowy drogi powiatowej nr 2720L Kraśnik-Owczarnia-Rzeczyca Ziemiańska w...
11544410 2025-10-24
godz. 12:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1711R Ryszkowa Wola - Bobrówka - Laszki w m. Laszki”2. Zakres rzeczowy robót do wykonania obejmuje w...
11548251 2025-10-27
godz. 08:00
Mazowieckie U - usługi; Oddział Koszalin; Wykonanie napraw chodników, jezdni, placów i innych nawierzchni utwardzonych oraz zieleni, na terenie działania ENERGA OPERATOR SA Szanowni Państwo, Zapraszamy...
11546485 2025-10-27
godz. 09:30
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest Naprawa systemów odwodnienia, wymiana elementów urządzeń odwodnienia, regulacja kratek na terenie działania RDW w Drawsku Pomorskim. Zakres zadania obejmuje:...
11547211 2025-10-27
godz. 10:00
Małopolskie „Remont drogi gminnej na część działki nr 61 w m. Goruszów 1) Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej na część działki nr 61 w m. Goruszów, poprzez wykonanie konstrukcji i...
11545949 2025-10-27
godz. 10:00
Dolnośląskie „Wzgórze Kościuszki - przywracamy dawny blask” 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie obiektów małej architektury, zagospodarowaniu stawu i terenu wokół stawu,...
11546808 2025-10-27
godz. 23:59
Dolnośląskie „Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Gen. A.E. Fieldorfa „Nila” w Bolesławcu” Przedmiotem niniejszego opracowania jest:  przebudowa sieci wodociągowej z rur stalowych DN200mm na PE-RC 250...
11548410 2025-10-28
godz. 10:00
Mazowieckie UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (2) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z sukcesywnym utrzymaniem dróg...
10991466 2025-10-28
godz. 11:30
Mazowieckie Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Zaprojektowanie autostrady A2 na odcinku od km ok. 641+011 do węzła „Dobryń” (z węzłem) w km ok. 650+287 o przekroju 2 jezdni o dwóch pasach ruchu i...