Przetarg 10365596 - 5.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:1. Przedmiotem zamówienia jest...

   
Analizuj Zamówienie 10365596
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-25
przedmiot ogłoszenia
5.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2024 r.”2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) remont oznak
owania poziomego, poprzez jego odnowienie – przez odnowienie oznakowania rozumie się każde następne jego wykonanie,2) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego – przez malowanie z wytyczeniem rozumie się pierwsze wykonanie oznakowania,3) malowanie tła pod kopertami dla niepełnosprawnych i przejazdami rowerowymi4) usuwanie nieaktualnych oznakowań poziomych.3. Przedmiot umowy będzie realizowany w 2 etapach, w terminach określonych w rozdz. VI , ust. 1 SWZ4. Etap 1- realizowany w okresie wiosennym będzie obejmował malowanie podstawowe dróg w mieście, natomiast w etapie 2 realizowane będą roboty poprawkowe, ewentualnie zaniechane w okresie wiosennym, itp.5. Kolejność i lokalizacja robót będzie każdorazowo wskazana przez Zamawiającego – przekazywanie dyspozycji w tym zakresie odbywać się będzie drogą e –mailową lub SMS-em.UWAGA 1! Zamawiający wymaga by przy realizacji zamówienia uczestniczyły minimum 2 zespoły robocze. Przez zespół roboczy Zamawiający rozumie ekipę dysponującą potencjałem technicznym w postaci malowarki samojezdnej lub samochodu dostawczego z zestawem narzędzi oraz kadrą osobową, złożoną z min. 2 osób, w tym: 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem drogowym, 1 osobą pełniącą funkcję operatora urządzenia do aplikacji oznakowania poziomego,zdolną do realizacji przedmiotu zamówienia w różnych lokalizacjach miasta, równolegle i niezależnie.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania oraz wymagania dotyczące materiałów używanych do wykonania zamówienia zawarte są w:1) części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST) (Załącznik nr 6 do umowy),2) wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SWZ),UWAGA 2! Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp{ a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych.5.2 ZAKRES I WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:1. Zakres zamówienia:1) remont oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie, w tym: a) remont oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową – do 20 000 m2 b) remont oznakowania poziomego metodą grubowarstwową – do 120 m2 2) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego, w tym:a) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową – do 1 500 m2 b) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową – do 60 m2 3) malowaniu tła pod kopertami dla niepełnosprawnych i przejazdami rowerowymi, w tym:a) malowanie tła pod kopertami metodą cienkowarstwową (pow. niebieska) - do 2 000 m2 b) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą grubowarstwową (pow. czerwona) - do 150 m2 4) usuwaniu nieaktualnych oznakowań poziomych – do 500 m2 Uwaga 3! Ilość robót wyrażona w m2 dla poszczególnych grup robót przewidzianych do realizacji, o których mowa w rozdz. 5.2 ust. 1 stanowi maksymalną ilość jednostek świadczenia dla danego rodzaju prac. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu prac do 70% zamówienia podstawowego, zgodnie z jego potrzebami wynikającymi z racjonalnego wydatkowania środków publicznych. Rozliczenie poszczególnych prac będzie następowało na podstawie obmiarów powykonawczych.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich robót towarzyszących, niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia, w tym:1) oznakowanie na czas prowadzenia robót, tj. wprowadzenie zatwierdzonej, standardowej organizacji ruchu w obszarze wykonywania robót, oraz oznakowanie pojazdów zabezpieczających i wykonujących roboty,2) wykonanie prac przygotowawczych, w tym przygotowanie nawierzchni do wykonania oznakowania,3) zabezpieczenie świeżego oznakowania,4) ewentualny, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów oraz utylizację odpadów o ile będzie to konieczne (koszty wywozu i utylizacji ponosi Wykonawca).5) utrzymanie ładu i porządku na terenie pasa drogowego6) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót.3. Zamówienie będzie realizowane corocznie w 2 etapach, w terminach określonych w rozdz. VI, ust. 1, przy czym:1) etap I – obejmujący malowanie podstawowe dróg w mieście, realizowany będzie w okresie wiosennym2) w etapie II realizowane będą roboty dodatkowe, poprawkowe, ewentualnie zaniechane w okresie wiosennym, itp.4. Wykonawca ma obowiązek posiadać n/w szablony:- grupa P-8 (strzałki kierunkowe),- grupa P-9 ( strzałki naprowadzające),- P-15 (trójkąt),- P-16 (STOP),- P-22 (BUS),- napisy: TAXI i WJAZD,- P-23 (rower),- P-24 (niepełnosprawny). 5. Wykonawca podczas wykonywania zadania zapewni przejezdność dla ruchu kołowego przez cały okres jego realizacji.6. Oznakowanie poziome należy wykonywać w godzinach nocnych tj. od godz. 1900 do 5007. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w godzinach nocnych /temperatura poniżej 5 ºC lub wilgotność powyżej 85%/ Wykonawca, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, będzie wykonywał prace w ciągu dnia poza godzinami szczytu tj. poza godzinami 6:00 – 9:00 i 13:00 – 17:00. W przypadku nie dotrzymania tego warunku, Zamawiający będzie naliczał kary umowne, zgodnie z zapisami §12, ust. 1, pkt. 11) wzoru umowy. –Załącznik 9 do SWZ (dalej: Umowa)7. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w niniejszej Specyfikacji.8. Roboty należy przeprowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie robót będą obciążać Wykonawcę.9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r., poz. 1610) i ustawie z dnia 11 września 20019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.5.3 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV:45.23.32.21-4 - malowanie nawierzchni5.4. GWARANCJEWykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na n/w roboty, na okres – zgodnie z ofertą Wykonawcy, licząc od odbioru wykonanych robót. 1. malowanie oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową:1) na nawierzchniach z kamienia naturalnego – co najmniej 3 miesiące,2) na nawierzchniach asfaltowych, asfaltobetonowych i z kształtki betonowej - co najmniej 12 miesięcy2. malowanie oznakowania poziomego metodą grubowarstwową 1) na nawierzchniach z kamienia naturalnego – co najmniej 12 miesięcy,2) na nawierzchniach asfaltowych, asfaltobetonowych i z kształtki betonowej - co najmniej 36 miesięcy.Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancjiVI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w następujących terminach:1) etap 1 - od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 15 kwietnia 2024 r. do 6 tygodni od dnia rozpoczęcia robót, 2) etap 2 – do 6 tygodni od rozpoczęcia prac ale nie później niż do 30 września 2024 r.2. Termin ustalony w ust. 1 może ulec zmianie przypadkach opisanych w § 17 Umowy.

P-38/IV/24
branża Drogownictwo
podbranża organizacja ruchu drogowego
kody CPV 45233221
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: organizacja ruchu drogowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10375723 2024-04-11
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Remont drogi powiatowej Nr 1698N DK Nr 16 - Cierzpięty - Ublik - DK Nr 63 od km 1+260 do km 4+280. Zakres rzeczowy obejmuje roboty:- przygotowanie terenu pod budowę – wykonanie wykopów,...
10344781 2024-04-12
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1510D w ul. Rzemieślniczej w Oleśnicy”.2. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiot zamówienia obejmu...
10384904 2024-04-16
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Leśnej oraz mostów nad rzeką Suszycą w Bartoszycach.Inwestycja obejmuje przebudowę drogi gminnej nr G 201073N ul. Leśna oraz mostów (kładk...
10380554 2024-04-17
godz. 09:00
Dolnośląskie WPROWADZENIE STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU na drodze wojewódzkiej nr 320. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ. NI.2720.37.2024 **************************** UWAGA ZMIANA O...
10432458 2024-04-17
godz. 10:00
Małopolskie Wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu na budowie stacji paliw Babice
10398181 2024-04-19
godz. 12:30
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg kategorii gminnej (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych, strzałki i symbole) na terenie Legionowa 2. Zamawiając...
10401982 2024-04-22
godz. 09:00
Podkarpackie Rozbudowa skrzyżowania DW Nr 867 Sieniawa – Lubaczów – Hrebenne z DP Nr 1686R i DG Nr 104926R i 104955R w km 38+222 z przebudową DW Nr 867 od km 38+058 do km 38+313 w m. Lubaczów. P...
10423259 2024-04-25
godz. 09:00
Śląskie Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju 1. Zamówienie obejmuje wykonanie w 2024 roku oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju zgodnie z rozpo...
10492686 2024-05-14
godz. 10:00
Podkarpackie Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka – Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości ...
10487881 2024-05-16
godz. 10:00
Śląskie 1. Zamówienie polega na wykonaniu inwestycji p.n. „Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej”, zgodnie z dokumentacją, tj. projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacją technic...