Przetarg 11534632 - 5.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:1. Przedmiotem zamówienia jest...

   
Analizuj Zamówienie 11534632
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-06
przedmiot ogłoszenia
5.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa ul. Lwa Tołstoja w Świdnicy” 2. Ulica Tołstoja jest drogą gminną nr 112064D, klasy L, dla której zarządcą jest
Prezydent Miasta Świdnicy.3. Przedmiot umowy został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa ul. Lwa Tołstoja w Świdnicy”, (dalej: Dokumentacja), sporządzonej w lipcu 2025 r. przez Mirosława Hołubeckiego, prowadzącego działalność gospodarczą pn. Biuro Usług Budowlanych GRYF Mirosław Hołubecki, z siedzibą: bulw. Ikara 26, 54-130 Wrocław i będzie realizowany w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych, do którego organ nie wniósł sprzeciwu.5.3 ZAKRES ZAMÓWIENIA1. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane wynikające z Dokumentacji, o której mowa w rozdz. V-5.1, ust. 3, z uwzględnieniem wymogów, o których mowa w Uwagach.2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania wszelkich robót i czynności niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, 2) wykonania wszystkich robót budowlanych, które są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz załącznikami do Dokumentacji. 3) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2024 r. poz. 1251), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2022 r. poz. 2377) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2017 r. poz.784); 4) sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 nr 120 poz. 1126) 5) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności sporządzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia; wykonana dokumentacja powykonawcza winna zostać wykonana zgodne z „Wytycznymi sporządzania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej”, stanowiącej załącznik nr 1 do Dokumentacji. 6) zorganizowania placu budowy ( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 7) zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi w tym przed dostępem osób postronnych, 8) oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 9) bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km) - materiały nienadające się do ponownego wbudowania, powinny być usunięte z terenu rozbiórki na wysypisko odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587), przy czym Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający wywiezienie odpadów na składowisko, 10) utrzymywania w czystości kół pojazdów wyjeżdżających z placu budowy na ulicę oraz utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i nie jest wliczony w cenę kontraktową, 11) wykonania we własnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyległego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeń właścicieli, dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami – jeżeli Wykonawca nie dopełni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń na własny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeń ze strony właścicieli nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usuwania, w sposób docelowy, uszkodzeń i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, co nie podlega odrębnej zapłacie i nie jest wliczone w cenę kontraktową 12) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych; 13) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, pomiarów i odbiorów; 14) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót uporządkowania oraz doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 15) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 16) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 17) zabezpieczenia wszystkich drzew i krzewów, w pobliżu których będą prowadzone roboty ziemne, o ile okaże się to konieczne. 18) wykonywania wszelkich innych czynności wynikających wprost z umowy, a także tych wynikających ze specyfiki danych robót.3. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych, przy czym:1) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 umowy. W szczególności dotyczy to sytuacji, gdy zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, gruntowe, poziom wód gruntowych lub ujawnione zostały w trakcie robót niezaewidencjonowane obiekty, urządzenia lub instalacje.2) Zamawiający dopuszcza również w trakcie wykonywania robót budowalnych wprowadzenie zamiany materiałów lub urządzeń przedstawionych w ofercie, opracowanej dokumentacji projektowej lub STWiORB, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to w szczególności okoliczności:a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;b) powodujące poprawienie parametrów technicznych;c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;d) zwiększające bezpieczeństwo i efektywność organizacji ruchu;e) skracają czas realizacji inwestycji, w tym czas prowadzenia robót budowlanych.3) Zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt 1) i 2) Umowy, wymagają każdorazowo jej zmiany, a ich zasadność powinna być stwierdzona protokołem konieczności. 4) Jeżeli w toku realizacji robót budowlanych wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych (art. 455 ust. 1 pkt 3) Ustawy Pzp), co zostanie potwierdzone protokołem konieczności i pozytywną opinią Inspektora Nadzoru, to Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego, udzielone w drodze zawarcia stosownego aneksu do niniejszej umowy.5) W przypadku konieczności wykonania, w związku z realizacją przedmiotu umowy, robót zamiennych lub dodatkowych ich rozliczenie następować będzie na podstawie odrębnych dokumentów rozliczeniowych przygotowanych – sposób rozliczenia podano w §12 ust. 126) Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym wartość robót zaniechanych nie przekroczy 5% wartości zamówienia.5.6 RĘKOJMIA ZA WADY I GWARANCJA JAKOŚCIZamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wszystkie wykonane roboty budowlane, na okres co najmniej 36 miesięcy, na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej (załącznik nr 2 do Umowy).Na oznakowanie poziome grubowarstwowe Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości robót na okres co najmniej 36 miesięcy, Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jakości. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Bieg terminu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane rozpoczyna się od daty odbioru końcowego robót budowlanychVI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy zostały ukończony w terminie 15 grudnia 2025 r.2. Za termin zakończenia robót uważa się datę pisemnego powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę o gotowości robót budowlanych do odbioru końcowego, chyba że w toku odbioru okazało się ze przedmiot umowy ma wady, wówczas za datę zakończenia robót uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.3. Termin ustalony w ust. 1 może ulec zmianie przypadkach opisanych w § 18 umowy.

P-133/X/25 (WPI.271.58.2025)
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45111000, 45233200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11530744 2025-10-21
godz. 08:00
Zachodniopomorskie "Rozwój wysokiej jakości transportu publicznego obszaru PPK - budowa intermodalnego centrum przesiadkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Wapnicy". Etap 1 SWZ pkt. 5Etap 1 (objęty...
11535120 2025-10-21
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowania terenu dla zadania pn.: „Utwardzenie terenu przy Przedszkolu Publicznym Radosny Zakątek w Mierzęcicach” Szczegółowy zakres został ujęty w...
11534132 2025-10-21
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej niepublicznej na...
11554193 2025-10-21
godz. 12:00
Łódzkie Parking i przygotowanie drogi wjazdowej od wschodu (ul Zakładowa) w rejonie EC4
11537362 2025-10-22
godz. 09:00
Pomorskie Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie. 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni gruntowych dróg powiatowych, gminnych, wewnętrznych (własność gminy), ciągów pieszych i ścieżek...
11535055 2025-10-22
godz. 09:30
Wielkopolskie Remont dróg gminnych: G859939P w Kępnie oraz G859670P w m. Osiny Część 1: Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia polega na wykonaniu remontu dróg gminnych: 1) Zakres zamierzenia...
11545884 2025-10-22
godz. 10:00
Mazowieckie Remont instalacji odwadniających nawierzchnie placów manewrowych na terenie stref przyodwiertowych OG-100, SP-120, SP-130, OG-160, OG-180 przynależnych do Kopalni Ropy Naftowej i Gazu...
11538157 2025-10-22
godz. 12:00
Małopolskie Przebudowa dróg powiatowych: Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1267K Kocmyrzów – Czernichów Zadanie 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1259K Nadzów – Ibramowice - Radziemice Część 1:...
11534869 2025-10-23
godz. 10:00
Lubelskie Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Krzczonów (działka ewid. 68/4 w obr. Krzczonów Folwark) 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa...
11541335 2025-10-23
godz. 10:00
Opolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1605 O na odcinku Myszowice-Wielkie Łąki oraz odcinka drogi powiatowej 1620 O do miejscowości Podlesie.2. Zakres...