Przetarg 7725525 - 4WOG-1200.2712.98.2020 Wywóz NIEczystości stałych i...

   
Analizuj Zamówienie 7725525 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-09-30
przedmiot ogłoszenia
4WOG-1200.2712.98.2020 Wywóz NIEczystości stałych i płynnych w podziale na 8 zadań Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.98.2020
ZAD
ANIE NR 1 – odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników oraz wywóz nieczystości płynnych z kompleksów wojskowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące integralną część SIWZ:— załącznik nr 5 – wzór umowy— załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1— załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2— załącznik nr 8 – formularz cenowy dla zadania nr 3— załącznik nr 9 – formularz cenowy dla zadania nr 4— załącznik nr 10 – formularz cenowy dla zadania nr 5— załącznik nr 11 – formularz cenowy dla zadania nr 6— załącznik nr 12 – formularz cenowy dla zadania nr 7— załącznik nr 13 – formularz cenowy dla zadania nr 8— załącznik nr 14 – opis przedmiotu zamówienia3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 8 zadań.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XXI SIWZ i we wzorze umowy.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku, gdy wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (pracownicy fizyczni, w tym kierowcy, którzy będą odbierali nieczystości z kompleksu). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) co najmniej na okres realizacji zamówienia, w ilościach określonych w SIWZ.10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp zostały określone w załączniku nr 14 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - 8.
ZADANIE NR 2 – odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników z kompleksów wojskowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące integralną część SIWZ:— załącznik nr 5 – wzór umowy— załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1— załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2— załącznik nr 8 – formularz cenowy dla zadania nr 3— załącznik nr 9 – formularz cenowy dla zadania nr 4— załącznik nr 10 – formularz cenowy dla zadania nr 5— załącznik nr 11 – formularz cenowy dla zadania nr 6— załącznik nr 12 – formularz cenowy dla zadania nr 7— załącznik nr 13 – formularz cenowy dla zadania nr 8— załącznik nr 14 – opis przedmiotu zamówienia3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 8 zadań.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XXI SIWZ i we wzorze umowy.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku, gdy wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (pracownicy fizyczni, w tym kierowcy, którzy będą odbierali nieczystości z kompleksu). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) co najmniej na okres realizacji zamówienia, w ilościach określonych w SIWZ.10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp zostały określone w załączniku nr 14 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - 8.
ZADANIE NR 3 – odbiór i wywóz nieczystości płynnych oraz wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników z kompleksów wojskowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące integralną część SIWZ:— załącznik nr 5 – wzór umowy— załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1— załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2— załącznik nr 8 – formularz cenowy dla zadania nr 3— załącznik nr 9 – formularz cenowy dla zadania nr 4— załącznik nr 10 – formularz cenowy dla zadania nr 5— załącznik nr 11 – formularz cenowy dla zadania nr 6— załącznik nr 12 – formularz cenowy dla zadania nr 7— załącznik nr 13 – formularz cenowy dla zadania nr 8— załącznik nr 14 – opis przedmiotu zamówienia3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 8 zadań.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XXI SIWZ i we wzorze umowy.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku, gdy wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (pracownicy fizyczni, w tym kierowcy, którzy będą odbierali nieczystości z kompleksu). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) co najmniej na okres realizacji zamówienia, w ilościach określonych w SIWZ.10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp zostały określone w załączniku nr 14 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - 8.
ZADANIE NR 4 – wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników oraz wywóz nieczystości płynnych z kompleksów wojskowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące integralną część SIWZ:— załącznik nr 5 – wzór umowy— załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1— załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2— załącznik nr 8 – formularz cenowy dla zadania nr 3— załącznik nr 9 – formularz cenowy dla zadania nr 4— załącznik nr 10 – formularz cenowy dla zadania nr 5— załącznik nr 11 – formularz cenowy dla zadania nr 6— załącznik nr 12 – formularz cenowy dla zadania nr 7— załącznik nr 13 – formularz cenowy dla zadania nr 8— załącznik nr 14 – opis przedmiotu zamówienia3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 8 zadań.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XXI SIWZ i we wzorze umowy.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku, gdy wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (pracownicy fizyczni, w tym kierowcy, którzy będą odbierali nieczystości z kompleksu). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) co najmniej na okres realizacji zamówienia, w ilościach określonych w SIWZ.10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp zostały określone w załączniku nr 14 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - 8.
ZADANIE NR 5 – odbiór i wywóz nieczystości płynnych oraz wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników z kompleksów wojskowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące integralną część SIWZ:— załącznik nr 5 – wzór umowy— załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1— załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2— załącznik nr 8 – formularz cenowy dla zadania nr 3— załącznik nr 9 – formularz cenowy dla zadania nr 4— załącznik nr 10 – formularz cenowy dla zadania nr 5— załącznik nr 11 – formularz cenowy dla zadania nr 6— załącznik nr 12 – formularz cenowy dla zadania nr 7— załącznik nr 13 – formularz cenowy dla zadania nr 8— załącznik nr 14 – opis przedmiotu zamówienia3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 8 zadań.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XXI SIWZ i we wzorze umowy.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku, gdy wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (pracownicy fizyczni, w tym kierowcy, którzy będą odbierali nieczystości z kompleksu). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) co najmniej na okres realizacji zamówienia, w ilościach określonych w SIWZ.10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp zostały określone w załączniku nr 14 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - 8.
ZADANIE NR 6 – odbiór i wywóz nieczystości płynnych oraz wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników z kompleksów wojskowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące integralną część SIWZ:— załącznik nr 5 – wzór umowy— załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1— załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2— załącznik nr 8 – formularz cenowy dla zadania nr 3— załącznik nr 9 – formularz cenowy dla zadania nr 4— załącznik nr 10 – formularz cenowy dla zadania nr 5— załącznik nr 11 – formularz cenowy dla zadania nr 6— załącznik nr 12 – formularz cenowy dla zadania nr 7— załącznik nr 13 – formularz cenowy dla zadania nr 8— załącznik nr 14 – opis przedmiotu zamówienia3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 8 zadań.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XXI SIWZ i we wzorze umowy.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku, gdy wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (pracownicy fizyczni, w tym kierowcy, którzy będą odbierali nieczystości z kompleksu). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) co najmniej na okres realizacji zamówienia, w ilościach określonych w SIWZ.10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp zostały określone w załączniku nr 14 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - 8.
ZADANIE NR 7 – odbiór i wywóz nieczystości płynnych oraz wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników z kompleksów wojskowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące integralną część SIWZ:— załącznik nr 5 – wzór umowy— załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1— załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2— załącznik nr 8 – formularz cenowy dla zadania nr 3— załącznik nr 9 – formularz cenowy dla zadania nr 4— załącznik nr 10 – formularz cenowy dla zadania nr 5— załącznik nr 11 – formularz cenowy dla zadania nr 6— załącznik nr 12 – formularz cenowy dla zadania nr 7— załącznik nr 13 – formularz cenowy dla zadania nr 8— załącznik nr 14 – opis przedmiotu zamówienia3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 8 zadań.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XXI SIWZ i we wzorze umowy.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku, gdy wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (pracownicy fizyczni, w tym kierowcy, którzy będą odbierali nieczystości z kompleksu). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) co najmniej na okres realizacji zamówienia, w ilościach określonych w SIWZ.10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp zostały określone w załączniku nr 14 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - 8.
ZADANIE NR 8 – odbiór i wywóz nieczystości płynnych oraz wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z dzierżawą pojemników z kompleksów wojskowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki stanowiące integralną część SIWZ:— załącznik nr 5 – wzór umowy— załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1— załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2— załącznik nr 8 – formularz cenowy dla zadania nr 3— załącznik nr 9 – formularz cenowy dla zadania nr 4— załącznik nr 10 – formularz cenowy dla zadania nr 5— załącznik nr 11 – formularz cenowy dla zadania nr 6— załącznik nr 12 – formularz cenowy dla zadania nr 7— załącznik nr 13 – formularz cenowy dla zadania nr 8— załącznik nr 14 – opis przedmiotu zamówienia3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części – zadań. Liczba części: 8 zadań.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XXI SIWZ i we wzorze umowy.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy/om. W przypadku, gdy wykonawca powierzy wykonanie całego zamówienia podwykonawcy/om Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (pracownicy fizyczni, w tym kierowcy, którzy będą odbierali nieczystości z kompleksu). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) co najmniej na okres realizacji zamówienia, w ilościach określonych w SIWZ.10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp zostały określone w załączniku nr 14 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 - 8.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90410000, 90511000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10465377 2024-04-26
godz. 12:00
Świętokrzyskie Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest na terenie Gminy Starachowice w ramach „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest w Gminie Starachowice” PRZEDMIOT POSTĘPOWANI...
10463531 2024-04-29
godz. 08:00
Dolnośląskie Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia 1.Wykonawca zobowiązany jest do obsługi Punktu Selektywnej...
10483241 2024-04-29
godz. 14:00
Podlaskie Odbiór i utylizacja wyrobów zawierających azbest z ok. 27 gospodarstw rolnych z terenu gminy Nowe Piekuty w szacunkowej ilości ok. 9 700 m^2 tj. ok. 145 Mg (wartość przelicznika zgodni...
10374291 2024-05-06
godz. 09:00
Śląskie Odbiór transportem samochodowym lub samochodowym i kolejowym oraz przetwarzanie odpadów wydobywczych o kodach 01 01 02 i 01 04 12 z Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Ha...
10486154 2024-05-06
godz. 09:30
Mazowieckie Część 1: Część nr 1: odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie Część 2: Część nr 2: odbiór i wywóz...
10481653 2024-05-06
godz. 10:00
Świętokrzyskie Likwidacja tzw. dzikich wysypisk śmieci z terenu Świętokrzyskiego Parku Narodowego w okresie od 09.05.2024 r. do 31.10.2024 r. w ilości 400 roboczogodzin, według wytycznych określonych...
10431248 2024-05-06
godz. 12:00
Śląskie 1. Nazwa zamówienia: Zabezpieczenie z wody wyspy dla ptaków na stawie w gminie Jasienica w ramach projektu LIFE.VISTULA.PL.2. Opis przedmiotu zamówienia1) przedmiotem zamówienia jest wyk...
10380381 2024-05-07
godz. 10:00
Łódzkie Obsługa linii sortowniczej w zakresie utrzymania czystości oraz wydzielania frakcji surowcowych z odpadów i balastu posortowniczego na terenie Z/I Gotartów /2024 1. Przedmiotem umowy je...
10432184 2024-05-09
godz. 10:00
Dolnośląskie Utworzenie, utrzymanie i obsługa na terenie gminy Oława Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK) wraz z zagospodarowaniem odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszka...
10451071 2024-05-23
godz. 13:00
Pomorskie (17) Usługa przetwarzania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wy...