Przetarg 10406880 - 4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa używanego...

   
Analizuj Zamówienie 10406880
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-08
przedmiot ogłoszenia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa używanego ciągnika rolniczego w ramach leasingu operacyjnego” 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) Dostawę używanego ciągnika rolni
czego, spełniającego wymagania określone w pkt 4.3. SWZ. Odbiór pojazdu nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, oddalonym od siedziby Zamawiającego o nie więcej niż 50 km.2) Dostarczenie opisu technicznego ciągnika (w języku polskim),3) Dostarczenie instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim,4) Dostarczenie dokumentów potwierdzających historię serwisową pojazdu,5) Dostarczenie wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia pojazdu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do rejestracji pojazdu, a także potwierdzających posiadanie aktualnego badania technicznego, wykonaniego nie wcześniej niż 30 dni przed datą odbioru.6) Przeszkolenie w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi ciągnika wskazanych pracowników Zamawiającego (szkolenie nastąpi wraz z przekazaniem pojaz-du).4.3. Opis wymagań dla dostarczanego ciągnika:1. Rok produkcji: min. 20052. Moc: min. 125 max. 140 KM3. Wyposażony w przedni oraz tylny TUZ4. Napęd 4x45. Układ hamulcowy do przyczep hydrauliczny i pneumatyczny6. Amortyzowana przednia oś7. 4 nowe opony (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r.)Opony tylne w rozmiarze 580/70 R38,Opony przednie w rozmiarze 480/70 R28,8. Silnik 6 cylindrowy o poj. od 6000cm3 do 7000cm39. Amortyzowana kabina10. Klimatyzacja11. Pneumatyczne siedzenie kierowcy12. Fotelik boczny13. Komplet zaczepów14. Przebieg: max. 9.800 MTH15. Zakres prędkości: min. w zakresie 1 – 50 km/h, z zastrzeżeniem, że prędkość 50 km/h jest prędkością maksymalną.16. Zmiana kierunku jazdy – elektrohydrauliczne17. Załączanie przedniego mostu – elektrohydrauliczne18. Udźwig tylnego TUZa min. 3500 kg19. Udźwig przedniego TUZa min. 1500 kg20. Wyjścia hydrauliczne – min. 4 pary21. Wyjścia hydrauliczne – min. 4 pary22. Błotniki tylne ze sterowaniem dla podnośnika tylnego - EHR4.4. Warunki leasingu1) Leasing operacyjny:-przedmiot leasingu, jest przez cały okres leasingu własnością wykonawcy, a po zakończeniu leasingu i zapłacie wszystkich rat leasingowych i kosztów wykupu, przedmiot leasingi przechodzi na własność Zamawiającego;-odpisów amortyzacyjnych w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym przez okres trwania umowy leasingu dokonuje wykonawca.2) Okres leasingu: nie dłuższy niż 36 miesięcy. 3) Raty leasingowe:-35 równych rat leasingowych, płatnych raz w miesiącu, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, na podstawie harmonogramu spłat dołączonego w dacie odbioru sprzętu. Harmonogram opłat leasingowych zawierać będzie wyszczególnienie wysokości każdej raty wraz z rozbiciem jej na część kapitałową i odsetkową oraz szczegółowe terminy i zasady płatności. W umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT). Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu innych kosztów, niż określone w niniejszej SWZ i umowie, poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy;-Część odsetkowa raty leasingowej oparta na zmiennym oprocentowaniu – wskaźniku WIBOR1M.-Oprocentowanie może się zmieniać tylko w związku ze zmianą stopy procentowej WIBOR 1M.-Płatność raty leasingowej będzie regulowana przez Zamawiającego każdorazowo na podstawie otrzymanej przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Faktura musi zawierać informację o wysokości raty leasingowej w podziale na część kapitałową i odsetkową.-Wysokość raty wyrażona w PLN.4) wpłata wstępna: 15% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo odpowiednio w ciągu 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru. Podstawę do uiszczenia opłaty wstępnej stanowi podpisany przez obie Strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz faktura Wykonawcy.5) Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) wynosi 15% wartości netto przedmiotu leasingu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych. Opłata za wykup zostanie uiszczona po zapłacie ostatniej raty leasingowej na podstawie otrzymanej faktury VAT, pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu na własność po upływie okresu obowiązywania umowy. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu. Z chwilą zapłaty opłaty za wykup przedmiotu leasingu na Zamawiającego przechodzi własność przedmiotu leasingu.6) Koszty ubezpieczenia ponosi Zamawiający i nie stanowią przedmiotu leasingu.7) Istotne postanowienia umowy leasingu określa Rozdział 21 SWZ.4.5. Odbiór przedmiotu umowy1) Potwierdzeniem realizacji dostawy pojazdu będzie protokół odbioru techniczno-jakościowego podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,2) W przypadku, gdy przy odbiorze techniczno-jakościowym zostanie stwierdzona wada dostarczonego pojazdu albo jego niezgodność z umową w szczególności z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia:1) jeżeli wady/niezgodności są nieistotne (tj. nie powodują niezgodności z wymogami technicznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia i nie uniemożliwiają korzystania z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem) - Zamawiający podpisze protokół z zastrzeżeniami wskazującymi i szczegółowo uzasadniającymi owe niezgodności, co będzie skutkować obowiązkiem niezwłocznego (nie później niż w terminie 14 dni) usunięcia przez Wykonawcę tych niezgodności;2) jeżeli wady/niezgodności te są istotne tj. powodują niezgodność z wymogami technicznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia lub uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem - Zamawiający odmówi podpisania protokołu, zgłaszając Wykonawcy zastrzeżenia, co będzie skutkować obowiązkiem niezwłocznego usunięcia przez Wykonawcę tych niezgodności i dostawy przedmiotu zamówienia lub jego części zgodnie z Umowa i złożoną ofertą.

ZGK.271.3.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00288074/01 z dnia: 2024-04-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-17 10:00
Po zmianie:
2024-04-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-17 11:00
Po zmianie:
2024-04-23 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-16
Po zmianie:
2024-05-22



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00289987/01 z dnia: 2024-04-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa używanego ciągnika rolniczego
w ramach leasingu operacyjnego”
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę używanego ciągnika rolniczego, spełniającego wymagania określone w pkt 4.3. SWZ. Odbiór pojazdu nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, oddalonym od siedziby Zamawiającego o nie więcej niż 50 km.
2) Dostarczenie opisu technicznego ciągnika (w języku polskim),
3) Dostarczenie instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim,
4) Dostarczenie dokumentów potwierdzających historię serwisową pojazdu,
5) Dostarczenie wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia pojazdu do użytkowania zgodnie z jego
przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do
rejestracji pojazdu, a także potwierdzających posiadanie aktualnego badania technicznego, wykonaniego nie wcześniej niż 30 dni przed datą odbioru.
6) Przeszkolenie w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi ciągnika wskazanych pracowników Zamawiającego (szkolenie nastąpi wraz z przekazaniem pojaz-du).
4.3. Opis wymagań dla dostarczanego ciągnika:
1. Rok produkcji: min. 2005
2. Moc: min. 125 max. 140 KM
3. Wyposażony w przedni oraz tylny TUZ
4. Napęd 4x4
5. Układ hamulcowy do przyczep hydrauliczny i pneumatyczny
6. Amortyzowana przednia oś
7. 4 nowe opony (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r.)
Opony tylne w rozmiarze 580/70 R38,
Opony przednie w rozmiarze 480/70 R28,
8. Silnik 6 cylindrowy o poj. od 6000cm3 do 7000cm3
9. Amortyzowana kabina
10. Klimatyzacja
11. Pneumatyczne siedzenie kierowcy
12. Fotelik boczny
13. Komplet zaczepów
14. Przebieg: max. 9.800 MTH
15. Zakres prędkości: min. w zakresie 1 – 50 km/h, z zastrzeżeniem, że prędkość 50 km/h jest prędkością maksymalną.
16. Zmiana kierunku jazdy – elektrohydrauliczne
17. Załączanie przedniego mostu – elektrohydrauliczne
18. Udźwig tylnego TUZa min. 3500 kg
19. Udźwig przedniego TUZa min. 1500 kg
20. Wyjścia hydrauliczne – min. 4 pary
21. Wyjścia hydrauliczne – min. 4 pary
22. Błotniki tylne ze sterowaniem dla podnośnika tylnego - EHR

4.4. Warunki leasingu
1) Leasing operacyjny:
-przedmiot leasingu, jest przez cały okres leasingu własnością wykonawcy, a po zakończeniu leasingu i zapłacie wszystkich rat leasingowych i kosztów wykupu, przedmiot leasingi przechodzi na własność Zamawiającego;
-odpisów amortyzacyjnych w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym przez okres trwania umowy leasingu dokonuje wykonawca.
2) Okres leasingu: nie dłuższy niż 36 miesięcy.
3) Raty leasingowe:
-35 równych rat leasingowych, płatnych raz w miesiącu, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, na podstawie harmonogramu spłat dołączonego w dacie odbioru sprzętu. Harmonogram opłat leasingowych zawierać będzie wyszczególnienie wysokości każdej raty wraz z rozbiciem jej na część kapitałową i odsetkową oraz szczegółowe terminy i zasady płatności. W umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT). Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu innych kosztów, niż określone w niniejszej SWZ i umowie, poniesionych przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy;
-Część odsetkowa raty leasingowej oparta na zmiennym oprocentowaniu – wskaźniku WIBOR1M.
-Oprocentowanie może się zmieniać tylko w związku ze zmianą stopy procentowej WIBOR 1M.
-Płatność raty leasingowej będzie regulowana przez Zamawiającego każdorazowo na podstawie otrzymanej przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Faktura musi zawierać informację o wysokości raty leasingowej w podziale na część kapitałową i odsetkową.
-Wysokość raty wyrażona w PLN.
4) wpłata wstępna: 15% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo odpowiednio w ciągu 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru. Podstawę do uiszczenia opłaty wstępnej stanowi podpisany przez obie Strony protokół odbioru przedmiotu zamówienia oraz faktura Wykonawcy.
5) Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) wynosi 15% wartości netto przedmiotu leasingu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych. Opłata za wykup zostanie uiszczona po zapłacie ostatniej raty leasingowej na podstawie otrzymanej faktury VAT, pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu na własność po upływie okresu obowiązywania umowy. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu.
Z chwilą zapłaty opłaty za wykup przedmiotu leasingu na Zamawiającego przechodzi własność przedmiotu leasingu.
6) Koszty ubezpieczenia ponosi Zamawiający i nie stanowią przedmiotu leasingu.
7) Istotne postanowienia umowy leasingu określa Rozdział 21 SWZ.
4.5. Odbiór przedmiotu umowy
1) Potwierdzeniem realizacji dostawy pojazdu będzie protokół odbioru techniczno-jakościowego podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
2) W przypadku, gdy przy odbiorze techniczno-jakościowym zostanie stwierdzona wada dostarczonego pojazdu albo jego niezgodność z umową w szczególności z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia:
1) jeżeli wady/niezgodności są nieistotne (tj. nie powodują niezgodności z wymogami technicznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia i nie uniemożliwiają korzystania z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem) - Zamawiający podpisze protokół z zastrzeżeniami wskazującymi i szczegółowo uzasadniającymi owe niezgodności, co będzie skutkować obowiązkiem niezwłocznego (nie później niż w terminie 14 dni) usunięcia przez Wykonawcę tych niezgodności;
2) jeżeli wady/niezgodności te są istotne tj. powodują niezgodność z wymogami technicznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia lub uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem - Zamawiający odmówi podpisania protokołu, zgłaszając Wykonawcy zastrzeżenia, co będzie skutkować obowiązkiem niezwłocznego usunięcia przez Wykonawcę tych niezgodności i dostawy przedmiotu zamówienia lub jego części zgodnie z Umowa i złożoną ofertą.
Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa używanego ciągnika rolniczego
w ramach leasingu operacyjnego”
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę używanego ciągnika rolniczego, spełniającego wymagania określone w pkt 4.3. SWZ. Odbiór pojazdu nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, oddalonym od siedziby Zamawiającego o nie więcej niż 50 km.
2) Dostarczenie opisu technicznego ciągnika (w języku polskim),
3) Dostarczenie instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim,
4) Dostarczenie dokumentów potwierdzających historię serwisową pojazdu,
5) Dostarczenie wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia pojazdu do użytkowania zgodnie z jego
przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do
rejestracji pojazdu, a także potwierdzających posiadanie aktualnego badania technicznego, wykonaniego nie wcześniej niż 30 dni przed datą odbioru.
6) Przeszkolenie w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi ciągnika wskazanych pracowników Zamawiającego (szkolenie nastąpi wraz z przekazaniem pojaz-du).
4.3. Opis wymagań dla dostarczanego ciągnika:
1. Rok produkcji: min. 2005
2. Moc: min. 125 max. 140 KM
3. Wyposażony w przedni oraz tylny TUZ
4. Napęd 4x4
5. Układ hamulcowy do przyczep hydrauliczny i pneumatyczny
6. Amortyzowana przednia oś
7. 4 nowe opony (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r.)
Opony tylne w rozmiarze 580/70 R38,
Opony przednie w rozmiarze 480/70 R28,
8. Silnik 6 cylindrowy o poj. od 6000cm3 do 7000cm3
9. Amortyzowana kabina
10. Klimatyzacja
11. Pneumatyczne siedzenie kierowcy
12. Fotelik boczny
13. Komplet zaczepów
14. Przebieg: max. 9.800 MTH
15. Zakres prędkości: min. w zakresie 1 – 50 km/h, z zastrzeżeniem, że prędkość 50 km/h jest prędkością maksymalną.
16. Zmiana kierunku jazdy – elektrohydrauliczne
17. Załączanie przedniego mostu – elektrohydrauliczne
18. Udźwig tylnego TUZa min. 3500 kg
19. Udźwig przedniego TUZa min. 1500 kg
20. Wyjścia hydrauliczne – min. 4 pary
21. Wyjścia hydrauliczne – min. 4 pary
22. Błotniki tylne ze sterowaniem dla podnośnika tylnego - EHR

4.4. Warunki leasingu
1) Leasing operacyjny:
- przedmiot leasingu, jest przez cały okres leasingu własnością wykonawcy, a po zakończeniu leasingu i zapłacie wszystkich rat leasingowych i kosztów wykupu, przedmiot leasingi przechodzi na własność Zamawiającego;
- odpisów amortyzacyjnych w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym przez okres trwania umowy leasingu dokonuje wykonawca;
- Zamawiajacy pokryje koszt rejestracji pojazdu oraz koszt podatku od środków tansportu (o ile pojazd objęty jest takim podatkiem).
2) Okres leasingu: nie dłuższy niż 36 miesięcy.
3) Raty leasingowe:
- 35 równych rat leasingowych, płatnych raz w miesiącu, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie leasingu, na podstawie harmonogramu spłat dołączonego w dacie odbioru sprzętu. Harmonogram opłat leasingowych zawierać będzie wyszczególnienie wysokości każdej raty wraz z rozbiciem jej na część kapitałową i odsetkową oraz szczegółowe terminy i zasady płatności.
- Część odsetkowa raty leasingowej oparta na zmiennym oprocentowaniu – wskaźniku WIBOR1M (średni z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury).
- Oprocentowanie może się zmieniać tylko w związku ze zmianą stopy procentowej WIBOR 1M.
- Raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej, przekazanego w dacie odbioru przedmiotu leasingu. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy. Wystawiona faktura musi zawierać informację o wysokości raty leasingowej w podziale na część kapitałową i odsetkową.
- Ostatnia rata będzie ratą wyrównującą, powiększoną lub pomniejszoną o różnice wynikające z zaokrągleń wszystkich pozostałych rat.
- Wysokość raty wyrażona w PLN.
4) wpłata wstępna: 15% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo odpowiednio w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy leasingu. Podstawę do uiszczenia opłaty wstępnej stanowi faktura Wykonawcy.
5) Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) wynosi 20% wartości netto przedmiotu leasingu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych. Opłata za wykup zostanie uiszczona po zapłacie ostatniej raty leasingowej na podstawie otrzymanej faktury VAT, pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu na własność po upływie okresu obowiązywania umowy. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu.
Z chwilą zapłaty opłaty za wykup przedmiotu leasingu na Zamawiającego przechodzi własność przedmiotu leasingu.
6) Koszty ubezpieczenia ponosi Zamawiający i nie stanowią przedmiotu leasingu. Zamawiający pokryje koszty administrowania polisami ubezpieczeniowymi. Koszt ten będzie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy.
7) Zamawiający pokryje koszt zryczałtowanej opłaty w całym okresie obowiązywania umowy leasingu. Koszt ten będzie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy.
8) Istotne postanowienia umowy leasingu określa Rozdział 21 SWZ.
4.5. Odbiór przedmiotu umowy
1) Potwierdzeniem realizacji dostawy pojazdu będzie protokół odbioru techniczno-jakościowego podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
2) W przypadku, gdy przy odbiorze techniczno-jakościowym zostanie stwierdzona wada dostarczonego pojazdu albo jego niezgodność z umową w szczególności z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia:
1) jeżeli wady/niezgodności są nieistotne (tj. nie powodują niezgodności z wymogami technicznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia i nie uniemożliwiają korzystania z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem) - Zamawiający podpisze protokół z zastrzeżeniami wskazującymi i szczegółowo uzasadniającymi owe niezgodności, co będzie skutkować obowiązkiem niezwłocznego (nie później niż w terminie 14 dni) usunięcia przez Wykonawcę tych niezgodności;
2) jeżeli wady/niezgodności te są istotne tj. powodują niezgodność z wymogami technicznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia lub uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem - Zamawiający odmówi podpisania protokołu, zgłaszając Wykonawcy zastrzeżenia, co będzie skutkować obowiązkiem niezwłocznego usunięcia przez Wykonawcę tych niezgodności i dostawy przedmiotu zamówienia lub jego części zgodnie z Umowa i złożoną ofertą.
branża Finanse - leasing, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęt rolniczy
kody CPV 16720000, 66114000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęt rolniczy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10394407 2024-04-10
godz. 00:00
Wielkopolskie urządzenie do pobierania prób ziarna z pojazdów - zgodnie z załączonym zapytaniem ofertowym
10405390 2024-04-10
godz. 08:48
Kujawsko-Pomorskie a1/04/04/2024 akcesoria do kos spalinowych Oleo-Mac PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 żyłka Denon Proffesional garden tools 3,0 mm długość 100 mb kod M84147 5 szt. 2 głowica Oleo-Mac 130 mm ...
10401894 2024-04-12
godz. 23:59
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków eksploatacyjnych/półproduktów, tj. nakładek słupicy wzmocnionych płytkami węglika oraz napoiną zgodnie z opisem poniżej (i zawartym w ...
10464770 2024-04-22
godz. 08:00
Dolnośląskie ŻYŁKA FI-2,7 L=215M DO KOSIARKI FS-300 - 4501655449 , 4501654653 Lokalizacja 59-101 Polkowice
10464987 2024-04-23
godz. 09:00
Mazowieckie Olej STIHL, smar, żyłka do kosiarki WRA/36716, 36845
10439455 2024-04-23
godz. 11:00
Śląskie Zakup – dostawa kosiarki samojezdnej z napędem na 4 koła Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa nowej wyprodukowanej w roku 2023 lub w roku 2024 kosiarki samojezdnej z napędem...
10461202 2024-04-24
godz. 22:00
Mazowieckie RFI - zakupu 2 szt. ciągników z pługiem dla ZES Kozienice i ZES Ostrołęka oraz 1 szt. zamiatarki do ciągnika dla ZES Kozienice.
10457670 2024-04-26
godz. 10:00
Podkarpackie Doposażenie warsztatu utrzymanie zieleni - środki trwałe doposażenie warsztatu utrzymanie zieleni drobne wyposażenie Doposażenie Warsztatu remontowo-budowlanego – drobne wyposażenie...
10484276 2024-05-07
godz. 12:00
Zachodniopomorskie ZAKUP I DOSTAWA UBRAN, NARZĘDZI I AKCESORII DLA DRWALI.
10491609 2024-05-09
godz. 09:00
Śląskie EZ/3918/2024/JW Dostarczenie kosiarki o zerowym promieniu skrętu z zestawem mulczującym PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Kosiarka o zerowym promieniu skrętu wraz z zestawem mulczującym Kwota ...