Przetarg 11483209 - 248/PN/2025- Świadczenie kompleksowej usługi prania i...

   
Analizuj Zamówienie 11483209
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-10
przedmiot ogłoszenia
248/PN/2025- Świadczenie kompleksowej usługi prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, operacyjnej, fasonowej i niemowlęcej, rental pościeli i odzieży operacyjnejwraz z dzierżawą urządzeń ve
ndingowych dla UCK.

1. Przedmiotem zamówienia jest:1) świadczenie usługi prania bielizny ogólnoszpitalnej będącej własnością Zamawiającego oraz bielizny dzierżawionej od Wykonawcy;2) dzierżawa bielizny pościelowej, odzieży operacyjnej, koszul chirurgicznych, fartuchów barierowych chirurgicznych, poduszek, kołder, koców i worków z materiału do transportu;3) świadczenie usługi transportu bielizny;4) dzierżawa automatycznych dystrybutorów do wydawania i odbierania odzieży operacyjnej;5) zapewnienie dyżuru dziennego pracownika pralni na terenie szpitala od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1, nr 14, nr 15, nr 16 oraz nr 17 do SWZ.3. W przypadku użycia w dokumentacji dotyczącej przedmiotowego postępowania określeń wskazujących na typ, normę, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.4. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisane w SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie kompleksowej usługi prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, operacyjnej, fasonowej i niemowlęcej, rental pościeli i odzieży operacyjnej wraz z dzierżawą urządzeń vendingowych dla UCK. 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) świadczenie usługi prania bielizny ogólnoszpitalnej będącej własnością Zamawiającego oraz bielizny dzierżawionej od Wykonawcy;2) dzierżawa bielizny pościelowej, odzieży operacyjnej, koszul chirurgicznych, fartuchów barierowych chirurgicznych, poduszek, kołder, koców i worków z materiału do transportu;3) świadczenie usługi transportu bielizny;4) dzierżawa automatycznych dystrybutorów do wydawania i odbierania odzieży operacyjnej;5) zapewnienie dyżuru dziennego pracownika pralni na terenie szpitala od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1, nr 14, nr 15, nr 16 oraz nr 17 do SWZ.

248/PN/2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00653796-2025 z dnia: 2025-10-06
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 589163-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zamawiający dokonał zmiany terminu składania i otwarcia ofert. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-20 10:00
branża Sprzątanie
podbranża usługi pralnicze
kody CPV 18100000, 18110000, 18230000, 18318000, 18400000, 18411000, 33199000, 33631600, 34927000, 35113400, 39713200, 42716000, 42968000, 50830000, 51500000, 60000000, 98310000, 98311000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi pralnicze