Przetarg 12114542 - 1.Przedmiotem zamówienia jest:1) wykonanie napraw w...
| Analizuj | Zamówienie 12114542 |
|---|---|
| źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
| data publikacji | 2025-11-21 |
| przedmiot ogłoszenia | 1.Przedmiotem zamówienia jest:1) wykonanie napraw w poziomie utrzymania P5 16 (szesnastu) elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WEe-GSM-R serii EN76 (EZT) produkcji Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. wraz z modernizacją i pracami dodatkowymi,(zamówienie podstawowe), 2) opcja w zakresie doposażenia tych pojazdów w Europejski System Sterowania Pociągiem (zwany dalej system pokładowy ETCS) baseline wersja co najmniej 3.4.0 wraz z uzyskaniem zezwolenia na wprowadzenie do obrotu pojazdów kolejowych.2. Szczegółowy opis, zakres, wymagania oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami.3.We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, które odwołują się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych, wskazanym w SWZ i załącznikach jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane w SWZ i załącznikach. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4.Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej (jeżeli dotyczy). Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z zapisami art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej (jeżeli dotyczy), z zastrzeżeniem zapisów art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na każdy cały EZT na okres co najmniej 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego elektrycznego zespołu trakcyjnego po wykonaniu przedmiotu umowy na danym EZT.6. Zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w latach 2026 – 2028.7. Zamawiający wymaga:1)wykonania naprawy pierwszego elektrycznego zespołu trakcyjnego w poziomie utrzymania P5 wraz z modernizacją, wykonaniem prac dodatkowych uzupełnieniem braków w wyposażeniu, tj. elementów, których brakuje w pojeździe w porównaniu do rozwiązań zawartych w dokumentacji konstrukcyjnej EZT oraz wykonaniem innych prac koniecznych w czasie naprawy w poziomie P5 dla uzyskania stanu technicznego określonego w przepisach i warunkach technicznego odbioru, lecz nie występujących w każdej naprawie EZT oraz opcjonalnie doposażenia w system pokładowy ETCS baseline wersja co najmniej 3.4.0 wraz z uzyskaniem zezwolenia na wprowadzenie do obrotu pojazdów kolejowych, w terminie nie dłuższym niż 18 miesięcy, licząc od dnia przekazania elektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy,2)wykonania naprawy drugiego i każdego kolejnego elektrycznego zespołu trakcyjnego w zakresie wskazanym w pkt 1) powyżej, w terminie nie dłuższym niż 180 dni kalendarzowych, licząc od dnia dostarczenia elektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy. Część zamówienia: LOT-0001 Naprawy w poziomie utrzymania P5 szesnastu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WEe-GSM-R serii EN76 1.Przedmiotem zamówienia jest:1)wykonanie napraw w poziomie utrzymania P5 16 (szesnastu) elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WEe-GSM-R serii EN76 (EZT) produkcji Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. wraz z modernizacją i pracami dodatkowymi,(zamówienie podstawowe), 2)opcja w zakresie doposażenia tych pojazdów w Europejski System Sterowania Pociągiem (zwany dalej system pokładowy ETCS) baseline wersja co najmniej 3.4.0 wraz z uzyskaniem zezwolenia na wprowadzenie do obrotu pojazdów kolejowych.2. Szczegółowy opis, zakres, wymagania oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami.3. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, które odwołują się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych, wskazanym w SWZ i załącznikach jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane w SWZ i załącznikach. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej (jeżeli dotyczy). Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z zapisami art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej (jeżeli dotyczy), z zastrzeżeniem zapisów art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na każdy cały EZT na okres co najmniej 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego elektrycznego zespołu trakcyjnego po wykonaniu przedmiotu umowy na danym EZT.6. Zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w latach 2026 – 2028.7.Zamawiający wymaga:1) wykonania naprawy pierwszego elektrycznego zespołu trakcyjnego w poziomie utrzymania P5 wraz z modernizacją, wykonaniem prac dodatkowych uzupełnieniem braków w wyposażeniu, tj. elementów, których brakuje w pojeździe w porównaniu do rozwiązań zawartych w dokumentacji konstrukcyjnej EZT oraz wykonaniem innych prac koniecznych w czasie naprawy w poziomie P5 dla uzyskania stanu technicznego określonego w przepisach i warunkach technicznego odbioru, lecz nie występujących w każdej naprawie EZT oraz opcjonalnie doposażenia w system pokładowy ETCS baseline wersja co najmniej 3.4.0 wraz z uzyskaniem zezwolenia na wprowadzenie do obrotu pojazdów kolejowych, w terminie nie dłuższym niż 18 miesięcy, licząc od dnia przekazania elektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy,2) wykonania naprawy drugiego i każdego kolejnego elektrycznego zespołu trakcyjnego w zakresie wskazanym w pkt 1) powyżej, w terminie nie dłuższym niż 180 dni kalendarzowych, licząc od dnia dostarczenia elektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy. |
| branża | Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia |
| podbranża | maszyny i sprzęty inne |
| kody CPV | 50222000 |
| forma | przetarg nieograniczony |
| typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
| kraj realizacji | Polska |
| województwo realizacji | Mazowieckie |
| kraj organizatora | Polska |
| województwo organizatora | Mazowieckie |