Przetarg 11514088 - 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Wsparcia...

   
Analizuj Zamówienie 11514088
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-25
przedmiot ogłoszenia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Wsparcia technicznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy dla 8 Wirtualnych Appliance (klasy NGFW) oraz 2 konsoli zarządzających o
raz realizacja Godzin Eksperckich w ramach opcji w maksymalnej liczbie 120 Roboczogodzin. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.Wsparcie Techniczne, o których mowa w pkt 5 OPZ będzie świadczone przez okres 12 miesięcy od daty podpisania okresie 12 miesięcy od dnia podpisania przez obie Strony bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru danych i dokumentów dla 8 Wirtualnych Appliance (klasy NGFW) oraz 2 konsoli zarządzających. 3.Dane dostępowe, tj.: adresy poczty elektronicznej, numery telefonów oraz dane dostępowe do portalu klienckiego, umożliwiających Zamawiającemu skorzystanie ze Wsparcia Technicznego, nastąpi w terminie, nie dłuższym niż 3 Dni Roboczych od dnia zawarcia umowy. 4.Zapewnienie możliwość korzystania z Godzin eksperckich w maksymalnej liczbie 120 Roboczogodzin na wyłączne Zlecenie Zamawiającego w okresie trwania umowy. 5.Zamawiający w myśl art. 139 ustawy Pzp przewiduje odwróconą kolejność oceny ofert, tj. najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.Zamawiający jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE dalej „RODO”. 7.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy eZamówienia Urzędu Zamówień Publicznych https://ezamowienia.gov.pl/pl/. 8.Zamawiający zastrzega, iż zgodnie z art. 257 pkt 1 ustawy Pzp, może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, według wymagań ściśle określonych w SWZ. 10.Zamawiający nie udzieli zamówienia jeśli zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dot. środków organizacyjnych w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (DZ. Urz. UE nr L 229/1 z 31.7.2014) oraz wykluczy Wykonawcę w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia należy złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do Formularza oferty; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie usług wsparcia technicznego dla 8 Wirtualnych Appliance (klasy NGFW) oraz 2 konsoli zarządzających na okres 12 miesięcy zgodnie z OPZ
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 35120000, 72250000, 72611000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa