Przetarg 11552355 - 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie...

   
Analizuj Zamówienie 11552355
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-14
przedmiot ogłoszenia
1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których znajd
ują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położone na terenie Gminy Pcim.2.W ramach zamówienia, Wykonawca wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny, bez względu na warunki atmosferyczne, z terenu Gminy Pcim, z następujących sołectw: Pcim Centrum, Pcim Sucha, Pcim Krzywica, Stróża Górna, Stróża Dolna, Trzebunia.3.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powinien odbywać się w sposób umożliwiający osiągnięcie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz nie przekraczać poziomu składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 733 z późn. zm.) i zapisami aktualnego Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pcim. Zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania, należy przekazać do regionalnej instalacji przetwarzana odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującą na dzień realizacji uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie Panu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2023-2028 (obecnie Uchwała Nr LXXXI/1191/24 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 marca 2024 r.) 4.Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzują:1)załączniki nr 8 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ);2)załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz nieruchomości i osiedli;3)załącznik nr 10 do SWZ – Harmonogram Wywozu Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Pcim;4)załącznik nr 11 do SWZ – Sposób segregacji odpadów.5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, – dotyczy osób wykonujących w szczególności następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wywóz odpadów, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni.Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę w szczególności: - poświadczonych za zgodność kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić w sposób zapewniający ich anonimizację),- oświadczenia zatrudnionego pracownika,- oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez Wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności, które powinny potwierdzać. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 12 do SWZ „Projekt Umowy”.
Część zamówienia: LOT-0001 „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położone na terenie Gminy Pcim” 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe położone na terenie Gminy Pcim.2.W ramach zamówienia, Wykonawca wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny, bez względu na warunki atmosferyczne, z terenu Gminy Pcim, z następujących sołectw: Pcim Centrum, Pcim Sucha, Pcim Krzywica, Stróża Górna, Stróża Dolna, Trzebunia.3.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powinien odbywać się w sposób umożliwiający osiągnięcie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz nie przekraczać poziomu składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 733 z późn. zm.) i zapisami aktualnego Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pcim. Zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania, należy przekazać do regionalnej instalacji przetwarzana odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującą na dzień realizacji uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie Panu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2023-2028 (obecnie Uchwała Nr LXXXI/1191/24 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 marca 2024 r.) 4.Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzują:1)załączniki nr 8 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ);2)załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz nieruchomości i osiedli;3)załącznik nr 10 do SWZ – Harmonogram Wywozu Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Pcim;4)załącznik nr 11 do SWZ – Sposób segregacji odpadów.5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, – dotyczy osób wykonujących w szczególności następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wywóz odpadów, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni.Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę w szczególności: - poświadczonych za zgodność kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić w sposób zapewniający ich anonimizację),- oświadczenia zatrudnionego pracownika,- oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez Wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności, które powinny potwierdzać. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 12 do SWZ „Projekt Umowy”.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511000, 90512000, 90513100, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11558428 2025-11-19
godz. 10:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i zebranych selektywnie z nieruchomości zamieszkałych, oraz odbiór i zagospodarowanie segregowanych...
11555684 2025-11-20
godz. 00:00
Śląskie wykonanie w swoich zasobach robót remontowych i budowlanych oraz usług w 2026 roku i zaprasza do składania ofert wstępnych do pierwszego stopnia przetargu na niżej wymienione rodzaje robót...
11558169 2025-11-20
godz. 09:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, zlokalizowanych na terenie Gminy...
11552231 2025-11-20
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kazimierz Dolny, w...
11549179 2025-11-20
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z terenu Gminy Popów w tym w szczególności: 1) odbiór, transport i zagospodarowanie...
11555068 2025-11-21
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobroszyce, pochodzących z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy....
11548419 2025-11-28
godz. 10:00
Małopolskie Świadczenie usług wywozu i zagospodarowania odpadów pochodzenia zwierzęcego, w tym zwłok zwierzęcych z terenu Gminy Chełmek w 2026 roku
11486087 2025-12-18
godz. 12:00
Mazowieckie Prawidłowe i bezpieczne dla środowiska usunięcie i zagospodarowanie poprzez unieszkodliwienie bądź odzysk odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne w postaci stałej i ciekłej,...
11409870 2025-12-19
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rewitalizacji wraz z nasadzeniami w ramach projektu. 2. Uzasadnienie i szczegółowy zakres zadania: Zakres zaplanowanych działań obejmuje w...
11022202 2025-12-31
godz. 15:00
Dolnośląskie Przyjmowanie komunalnych odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01 w celu ich przetworzenia w procesie odzysku R3 (kompostowanie odpadów) w Kompostowni Odpadów Zielonych,...