Przetarg 11419521 - 1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA MATERIAŁÓW...

   
Analizuj Zamówienie 11419521
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-08-05
przedmiot ogłoszenia
1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach Nr 2÷2.12 (arkusz excel) do Specyfikacji (w formularzach asortymentowo
– cenowych). 2.Zamawiający wymaga dzierżawy urządzeń do terapii podciśnieniowej w zakresie pakietu nr I i pakietu nr IV.Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakiety (zadania/części): PAKIET NR I - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 1 (ZAŁĄCZNIK NR 2);PAKIET NR II - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 2 (ZAŁĄCZNIK NR 2.1);PAKIET NR III - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 3 (ZAŁĄCZNIK NR 2.2);PAKIET NR IV - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 4 (ZAŁĄCZNIK NR 2.3);PAKIET NR V – KOMPRESY NR 1 (ZAŁĄCZNIK NR 2.4);PAKIET NR VI – KOMPRESY NR 2 (ZAŁĄCZNIK NR 2.5);PAKIET NR VII – OPATRUNKI (ZAŁĄCZNIKI NR 2.6);PAKIET NR VIII - WATA, GAZA (ZAŁĄCZNIKI NR 2.7);PAKIET NR IX- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY (ZAŁĄCZNIKI NR 2.8);PAKIET NR X – HEMOSTATYKI (ZAŁĄCZNIKI NR 2.9);PAKIET NR XI - OPATRUNKI RÓŻNE (ZAŁĄCZNIKI NR 2.10);PAKIET NR XII – OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 5 (ZAŁĄCZNIKI NR 2.11);PAKIET NR XIII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 6 (ZAŁĄCZNIKI NR 2.12);Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) i warunki realizacji zamówienia:1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z formularzami asortymentowo – cenowymi (Załącznikami Nr 2) w formie dostaw cząstkowych. 2.Termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) odbywać się będzie przez minimalny 24 miesięczny okres od daty zawarcia umowy lub jej obowiązywania lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne.3.Dostawy przedmiotu zamówienia tj. Pakiety nr I ÷ VII oraz IX÷XIII odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00 według pisemnych zamówień składanych drogą mailową przez Kierownika Apteki Szpitalnej lub innej upoważnionej osoby. W bardzo pilnych i uzasadnionych przypadkach „na cito” zamówienia będzie składał każde zamówienie w formie pisemnej za pomocą maila i dodatkowo potwierdzał telefonicznie tj. w celu uzyskania informacji czy w zamówieniu opatrunki są dostępne.4.Dostawy przedmiotu zamówienia tj. Pakiety nr VIII odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00 według pisemnych zamówień składanych drogą mailową przez Magazyn Centralny. W bardzo pilnych i uzasadnionych przypadkach „na cito” zamówienia będzie składał każde zamówienie w formie pisemnej za pomocą maila i dodatkowo potwierdzał telefonicznie tj. w celu uzyskania informacji czy w zamówieniu opatrunki są dostępne.5.W związku z zaistniałymi różnymi sytuacjami np. stanami nadzwyczajnymi, epidemii itp., mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia przyszłych umów, jak również w przypadku niewyczerpania asortymentu Zamawiający dopuszcza przedłużenie czasu realizacji przedmiotu zamówienia na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do wyczerpania asortymentu.6.Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia to dwa dni robocze, natomiast maksymalnytermin dostawy to pięć dni roboczych od daty złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert, który został opisany w Rozdziale XXI).7.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia przezZamawiającego.8.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt.Termin, forma płatności:1.Termin płatności – płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będziedokonywana przelewem terminie od 30 do 60 dni (minimalny termin płatności do 30 dni, natomiast maksymalny termin płatności do 60 dni – termin płatności zobowiązany jest określić Wykonawca w formularzu ofertowym) po dostawie i otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT.2.Forma płatności – przelew.3.W przypadku gdy termin płatności przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy lub sobotę,płatność nastąpi w terminie pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach.4.Faktury w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest przesyłać wyłącznie na adres: apteka@cm-lancut.pl. lub magazyn@cm-lancut.pl.
Część zamówienia: LOT-0001 PAKIET NR I PAKIET NR I - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 1 (ZAŁĄCZNIK NR 2); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe oraz dzierżawę urządzeń do podciśnieniowej terapii ran – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.

Część zamówienia: LOT-0002 PAKIET NR II PAKIET NR II - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 2 (ZAŁĄCZNIK NR 2.1); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.1.

Część zamówienia: LOT-0003 PAKIET NR III PAKIET NR III - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 3 (ZAŁĄCZNIK NR 2.2); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.2

Część zamówienia: LOT-0004 PAKIET NR IV PAKIET NR IV - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 4 (ZAŁĄCZNIK NR 2.3); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe oraz dzierżawę urządzeń do podciśnieniowej terapii ran – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.2

Część zamówienia: LOT-0005 PAKIET NR V PAKIET NR V - KOMPRESY NR 1 (ZAŁĄCZNIK NR 2); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.4

Część zamówienia: LOT-0006 PAKIET NR VI PAKIET NR VI - KOMPRESY NR 2 NR 1 (ZAŁĄCZNIK NR 2.5); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.5

Część zamówienia: LOT-0007 PAKIET NR VII PAKIET NR VII - OPATRUNKI (ZAŁĄCZNIK NR 2.6); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.6

Część zamówienia: LOT-0008 PAKIET NR VIII PAKIET NR VIII - WATA, GAZA (ZAŁĄCZNIK NR 2.7); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.7

Część zamówienia: LOT-0009 PAKIET NR IX PAKIET NR IX - GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY (ZAŁĄCZNIK NR 2.8); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.8

Część zamówienia: LOT-0010 PAKIET NR X PAKIET NR X - HEMOSTATYKI (ZAŁĄCZNIK NR 2.9); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.9

Część zamówienia: LOT-0011 PAKIET NR XI PAKIET NR XI - OPATRUNKI RÓŻNE (ZAŁĄCZNIK NR 2.10); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.10

Część zamówienia: LOT-0012 PAKIET NR XII PAKIET NR XII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 5 (ZAŁĄCZNIK NR 2.11); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.11

Część zamówienia: LOT-0013 PAKIET NR XIII PAKIET NR XIII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 6 (ZAŁĄCZNIK NR 2.12); W skład pakietu wchodzą materiały opatrunkowe – zgodnie z opisem i ilościami określonymi w Załączniku Nr 2.12

Część zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH 1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach Nr 2÷2.12 (arkusz excel) do Specyfikacji (w formularzach asortymentowo – cenowych). 2.Zamawiający wymaga dzierżawy urządzeń do terapii podciśnieniowej w zakresie pakietu nr I i pakietu nr IV.Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakiety (zadania/części): PAKIET NR I - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 1 (ZAŁĄCZNIK NR 2);PAKIET NR II - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 2 (ZAŁĄCZNIK NR 2.1);PAKIET NR III - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 3 (ZAŁĄCZNIK NR 2.2);PAKIET NR IV - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 4 (ZAŁĄCZNIK NR 2.3);PAKIET NR V – KOMPRESY NR 1 (ZAŁĄCZNIK NR 2.4);PAKIET NR VI – KOMPRESY NR 2 (ZAŁĄCZNIK NR 2.5);PAKIET NR VII – OPATRUNKI (ZAŁĄCZNIKI NR 2.6);PAKIET NR VIII - WATA, GAZA (ZAŁĄCZNIKI NR 2.7);PAKIET NR IX- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY (ZAŁĄCZNIKI NR 2.8);PAKIET NR X – HEMOSTATYKI (ZAŁĄCZNIKI NR 2.9);PAKIET NR XI - OPATRUNKI RÓŻNE (ZAŁĄCZNIKI NR 2.10);PAKIET NR XII – OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 5 (ZAŁĄCZNIKI NR 2.11);PAKIET NR XIII - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 6 (ZAŁĄCZNIKI NR 2.12);
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33140000, 33141110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się