Przetarg 10342771 - 1.Nazwa zadania: „Budowa drogi ul. Czajkowskiego w Orzeszu...

   
Analizuj Zamówienie 10342771 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-21
przedmiot ogłoszenia
1.Nazwa zadania: „Budowa drogi ul. Czajkowskiego w Orzeszu wraz z odwodnieniem.”1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane1.2 Przedmi
ot zamówienia obejmuje:„Budowa drogi ul. Czajkowskiego w Orzeszu wraz z odwodnieniem.”Rozebranie istniejącej uszkodzonej nawierzchni gruntowo – żużlowej drogi na długości ok. 194 mb oraz na zjeździe z ul. Bukowina. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi pod budowę drogi i kanalizacji deszczowej. Budowa kanalizacji deszczowej dł. ok. 149mb fi 300 i 400mm wraz z wylotem do rzeki Bierawki oraz zabezpieczeniem koryta rzeki w rejonie wylotu. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego oraz nawierzchni min-bitumicznej na drodze o łącznej pow. ok. 615 m2. Wykonanie zjazdu na drogę powiatową ul. Bukowina po uzyskaniu zezwolenia na zajęcie pasa drogowego. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego.ZAKRES ZAMÓWIENIA:1. roboty budowlane wykonywać zgodnie dokumentacją projektową, opiniami i uzgodnieniami, przedmiarem, SSTWiOR, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia robót, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić ewentualne koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci6. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym7. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót9. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze o terminie wprowadzenia docelowej organizacji ruchu na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia10. W dniu odbioru końcowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół odbioru zjazdu na ul. Bukowina podpisany przez przedstawicieli PZD w Mikołowie oraz protokół odbioru docelowej organizacji ruchu podpisany bez uwag.11. Wykonawca zapewni wykonanie inwentaryzacji powykonawczej budowanej drogi i kanalizacji, a jej wykonanie uwzględni w kalkulacji ceny oferty.12. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Mikołowie o terminie rozpoczęcia robót oraz dokonać zgłoszenia zakończenia budowy zgodnie z art. 57 prawa budowlanego.13. Wykonawca w zawiadomieniu o zakończenia robót przedłoży Zamawiającemu wszystkie certyfikaty i badania oraz zaświadczenie wydane przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do złożonego zgłoszenia zakończenia budowy.14. po zakończonych robotach usunąć oznakowanie na czas prowadzenia robót oraz uporządkować teren prowadzenia robót1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 4 do SWZ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,f) standardów emisyjnych, Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie (lub normą równoważną). Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty równoważne, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy.1.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).1.8. Warunki gwarancji - 60 miesięcy gwarancji na wykonanie roboty1.9. KODY CPVOznaczenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień, co do przedmiotu zamówienia45233123–7 - Drogi podrzędne1.10. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust. 1 ustawy PZP)Dokumentacja techniczna na podstawie, której realizowane będzie zamówienie wykonana została zgodnie ze standardami i obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników a w szczególności z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonywał zakres prac zgodnie ze standardami i obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, a w szczególności z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.1.11. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1465).Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli osoby wykonujące roboty związane z wykonaniem nawierzchni drogi.Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ. 1.12. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.

WRZP.271.6.2024
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233123
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456227 2024-05-10
godz. 09:00
Dolnośląskie "Przebudowa drogi gminnej nr 110810D ul. Al. Wojska Polskiego w Strzegomiu – ETAP III". 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 110810D ul. Al. Wojska Polskiego w S...
10463508 2024-05-10
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa jakości dojazdu do gospodarstw rolnych w Gminie Wyryki”, które obejmuje:1. Zakres robót budow...
10406859 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Budowa mostu w ciągu ulicy Drozdka w drodze powiatowej 2352 S nad rzeką Mała Panew w Kaletach w formule projektuj i buduj” 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa most...
10451639 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przebudowa odcinka drogi gminnej NR 675112P Strzałków-Małgów Zadanie dofinansowane z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w wysokości 60...
10461483 2024-05-13
godz. 00:00
Lubelskie WYMIANA NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO na powierzchni ok. 840 m2, na kostkę brukową, na osiedlu mieszkaniowym Spółdzielni przy ul. PCK w Krasnymstawie.
10474811 2024-05-13
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Cen...
10485843 2024-05-13
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg miejskich w Gozdnicy”. W ramach przedmiotu zamówienia przebudować należy:ul. Młyńską – droga gminna nr 100930Ful. Górną z sięgac...
10461583 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2024 roku. WZP.2512.57.2024
10424428 2024-05-18
godz. 15:00
Łódzkie Naprawa ciągów pieszych z płyt chodnikowych 50 x 50 x 7 cm o łącznej powierzchni ok. 30 m2.
9090756 2024-05-20
godz. 10:00
Śląskie Modernizacja budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym Przedmiot zamówienia polega na modernizacji budynku Urzędu Gminy w Krupskim Młynie. Obejmuje ona: docieplenie śc...