Zlecenie - 1105/2016 opracowanie kompleksowego, indywidualnego i...

   
Analizuj Zamówienie 4327700 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2016-05-12
przedmiot zlecenia
1105/2016
opracowanie kompleksowego, indywidualnego i profilowanego pod Zamawiającego Modelu Biznesowego Internacjonalizacji dla
firmy w ramach realizacji projektu „Stworzenie Modelu Biznesowego Internacjonalizacji celem umiędzynarodowienia działania firmy ZREMB POLAND Sp, z o, oA
SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest Model Biznesowy Internacjonalizacji rozumiany jako:
Dokument który powinien być przygotowany w formie obrazującej przebieg realizacji usług doradczych, tj, sprawozdań z realizacji kolejnych zadań realizowanych przez zespół projektowy, raportów podsumowujących zebrane informacje i przeprowadzone analizy wraz z
wynikającymi 2 nich rekomendacjami, ustaleń c charakterze strategicznym (pomiędzy wykonawcą usług a klientem) - prowadzących do przygotowania finalnego Modelu biznesowego internacjonalizacji. Zasadniczy model biznesowy musi być powiązany 2 kompleksową strategią wdrażania zaproponowanego modelu biznesowego.
Wymaganymi elementami Modelu biznesowego internacjonalizacji (MB!) są:
i. Metryczka zawierająca:
1. nazwę przedsiębiorcy, którego dotyczy dokument,
2. numer umowy o dofinansowanie, która dotyczy przygotowania MBI, 3- nazwę wykonawcy usług doradczych,
4. imiona i nazwiska autora(-ów) dokumentu,
5, datę sporządzenia dokumentu;
ii, Analiza możliwości przedsiębiorstwa w zakresie internacjonalizacji działalności obejmująca w szczególności analizy szczegółowe odnośnie:
1. produktom* oferowanych przez przedsiębiorstwo, w tym ich marketingu.
2. struktury organizacyjnej i zdolności produkcyjnych przedsiębiorstwa,
3. zdolności finansowych przedsiębiorstwa,
4. struktury powiązań kapitałowych i relacji biznesowych,
5. potencjału innowacyjnego I posiadanych praw własności intelektualnej oraz posiadanych certyfikatów;
iii. Określenie celów przedsiębiorstwa w zakresie internacjonalizacji,
IV. Wskazanie rynków docelowych oraz ich uhierarchizowanie, a także identyfikacja
potencjalnych kontrahentów/grup odbiorców na rynkach zagranicznych:
Uhierarchizowanie rynków powinno bazować w szczególności na analizie popytu na oferowane produkty (oszacowanie obecnej i perspektywicznej chłonności oraz siły nabywczej rynku), analizie otoczenia biznesowego (potencjalnych kontrahentów i konkurencji), analizie barier prawnych (np. celnych iub związanych z wymienialnością waluty i ograniczeniem przepływów finansowych) oraz analizie ryzyka (np. niestabilność polityczna, dkugie terminy płatności, ryzyko odnoszące się do systemów transakcyjnych, problemy dotyczące transportu produktów, ryzyko korupcyjne itp„).
V. Koncepcja wejścia na rynek zagraniczny wraz z projekcją możliwości sprzedaży na
wybranym rynku zagranicznym;
Rekomendacje tego punktu dotyczą m.in, modelu sprzedaży i kanałów dystrybucji (przedstawiciel handlowy, dystrybutor, importer, inne..,).
W zakresie projekcji sprzedaży niezbędne będzie przedstawienie propozycji cenowej (rekomendacja strategii cenowej). W tym kontekście analiza powinna odnosić się do kosztów wytworzenia i wprowadzenia artykułu na rynek (zagraniczny), w tym m.in,
- kosztów uzyskania niezbędnych certyfikatów r zezwoleń, dopełnienia formalności eksportowych/ importowych w związku z dystrybucją artykuły.
- preferencji cenowych potencjalnych klientów,
- poziomy cen konkurencji,
- specyficznych regulacji prawnych, dotyczących kształtowania poziomu cen w poszczególnych krajach,
VI. Określenie inicjatyw wspierających osiągnięcie założonych celów w zakresie
internacjonalizacji (w szczególności propozycje kluczowych inwestycji w narzędzia
iCT bądź urządzenia produkcyjne);
VII, Wskazanie najefektywniejszych narzędzi i metod marketingowych oraz promocyjnych
(w tym wskazanie wydarzeń targowych czy kierunków misji handlowych):
V!ii, Rekomendacje w zakresie reorganizacji przedsiębiorstwa i przygotowania go do działalności eksportowej (organizacji działu eksportu, logistyki etc);
Opis powinien odnosić się do wcześniejszej analizy struktury organizacyjnej i zdolności produkcyjnych (rekomendacje doi rozwiązań gwarantujących możliwość zapewnienia staiych dostaw na rynki zagraniczne, rekomendacje w zakresie zatrudnienia odpowiednio wykwalifikowanych kadr, przygotowanych do realizacji obsługi i zamówień na rynkach międzynarodowych, rekomendacje dot. dostosowania aktualnej technologii produktu/ rodzaju opakowania do przepisów prawa międzynarodowego, wymogom? jakościowych, norm bezpieczeństwa i uwarunkowań kulturowych, rekomendacje w zakresie międzynarodowego transportu towarów, itd„).
IX. Propozycje możliwych żróde! zewnętrznego finansowania działalności eksportowej;
X. Strategia zarządzania ryzykiem eksportowym w tym propozycje instrumentów finansowych obniżających ryzyko eksportowe;
XI. Syntetyczne, całościowe przedstawienie proponowanego modelu biznesowego 1, obejmujące co najmniej takie zagadnienia jak:
1, kluczowi partnerzy,
2, kluczowe działania,
3, kluczowe zasoby,
4, oferowane wartości.
5, relacje z klientami,
8. kanały dystrybucji,
7. segmenty klientów,
9. struktura (źródła) przychodowi
XII. Harmonogram i kosztorys wdrażania zaproponowanego modelu biznesowego z
wyszczególnieniem wydatków związanych z przygotowaniem do wdrożenia modelu biznesowego kwalifikujących się do objęcia wsparciem w ramach II etapu działania i.2 - ujęcie syntetyczne, tabelaryczne;
Xl 11, Kalkulacja opłacalności wdrożenia zaproponowanego modelu biznesowego
(zawierająca projekcję przychodów w wariantach pesymistycznym, neutralnym i optymistycznym);
XIV. Określenie celów szczegółowych obrazujących postęp wdrażania modelu
biznesowego, sposobu ich pomiaru oraz odpowiedzialności realizacyjnej tych celów,
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analiza rozwoju przedsiębiorstw, konsulting, doradztwo
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analiza rozwoju przedsiębiorstw , konsulting, doradztwo