Przetarg 11484573 - 1. Z uśmiechem na buzi - rowerem, na hulajnodze i...

   
Analizuj Zamówienie 11484573
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-10
przedmiot ogłoszenia
1. Z uśmiechem na buzi - rowerem, na hulajnodze i deskorolce do szkoły! 2. Zadaszone stojaki rowerowe

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania za wynagrodzeniem na rzecz Zamawiającego ro
bót budowlanych i przekazania mu przedmiotu umowy w ramach zadania:1.1. Z uśmiechem na buzi - rowerem, na hulajnodze i deskorolce do szkoły! – dostawa i montaż na utwardzonym podłożu stojaków na rowery, stojaków na hulajnogi oraz stojaków na deskorolkiLokalizacje:1) Teren Szkoły Podstawowej numer 8 przy ulicy Krasińskiego 34 – budynek A2) Teren Szkoły Podstawowej numer 8 przy ulicy Wyspiańskiego 1 – budynek B3) Teren Szkoły Podstawowej numer 10 przy ulicy Górników Redenu 44) Teren Szkoły Podstawowej numer 11 przy ulicy Piłsudskiego 103 5) Teren Szkoły Podstawowej numer 12 przy ulicy Tysiąclecia 25 6) Teren Szkoły Podstawowej numer 13 przy ulicy Piłsudskiego 24 7) Teren Szkoły Podstawowej numer 16 przy ulicy Konopnickiej 56 8) Teren Szkoły Podstawowej numer 18 przy ulicy Piłsudskiego 739) Teren Szkoły Podstawowej numer 20 przy ulicy Adamieckiego 12 10) Teren Szkoły Podstawowej numer 29 przy ulicy Morcinka 4 11) Teren Zespołu Szkół numer 4 przy ulicy Łęknice 35 12) Teren Żłobka Miejskiego – Filia numer 3 przy ulicy Łęknice 351.2. Zadaszone stojaki rowerowe – dostawa i montaż na utwardzonym podłożu wiaty oraz stojaków na rowery. Lokalizacja: Teren Szkoły Podstawowej numer 29 przy ulicy Morcinka 4 2. Przedmiot umowy winien być wykonany należycie, na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze złożoną ofertą, postanowieniami umowy, a także z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, przepisami BHP i przeciwpożarowymi, obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, a w szczególności:2.1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane2.2 Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych2.3 Ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów.2.4 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach2.5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.2.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.2.7 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 2.8 Zarządzenia numer 1686.2021 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 07.04.2021 roku w sprawie: ochrony zadrzewień na placu budowy.2.9 Ujednoliconego Katalogu Elementów Małej Architektury dla Dąbrowy Górniczej.3. Szczegółowe zakresy robót określa: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWOiR. Szczegółowy zakres zamówienia:Zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik numer 5 do specyfikacji warunków zamówienia. 2. Prace należy realizować zgodnie ze:a. złożoną ofertą,b. dokumentacją projektową,c. wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia,d. postanowieniami zawartymi w projekcie umowy,e. zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, obowiązującymi normami, przepisami BHP i przeciwpożarowymi oraz innymi przepisami prawa.Uwaga:Ilekroć w treści niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia wskazano akty prawne należy przyjąć, że zostały one przywołane w brzmieniu aktualnym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania.II. GWARANCJA I RĘKOJMIA1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 3 lat gwarancji na przedmiot umowy licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.2. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego.3. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi rozszerza się na okres gwarancji.4. Pozostałe regulacje dotyczące gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, zawarte zostały w paragrafie 17 projektu umowy.III. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub roboty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych i tym podobne.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w artykule 101 ustęp 1 punkt 2 oraz ustęp 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.4. Gdziekolwiek w dokumentach przetargowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. 5. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i zatwierdzenia. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę.IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA1. Termin rozpoczęcia realizacji zadania ustala się na dzień zawarcia umowy przez obie strony. 1. Termin realizacji zadania strony ustalają na 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy przez obie strony.2. Termin zakończenia obowiązywania Umowy określa się na dzień skutecznego przekazania do eksploatacji zrealizowanego przedmiotu umowy, lecz nie dłużej niż 30 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.

ZP.WIR.271.4.47.2025
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego, place zabaw, mała architektura
kody CPV 45100000, 45111291, 45233200, 45233293
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się