Przetarg 11364411 - 1. Rodzaj zamówienia: usługa. Przedmiotem zamówienia są...

   
Analizuj Zamówienie 11364411
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-07
przedmiot ogłoszenia
1. Rodzaj zamówienia: usługa. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w pomieszczeniach i na posesji wokół budynku dydaktyczno- administracyjnego prz
y ul. Krętej 1 we Wrocławiu.2. Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem wynosi 4 251,12 m²w tym:a) powierzchnia wewnętrzna: 2 286,62 m²,b) powierzchnia zewnętrzna: 1 964,5 m²,3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak m.in. zakres sprzątania codziennego i cyklicznego, sprzątanie posesji wokół i przy budynku, obustronne mycie okien oraz odśnieżanie zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności wskazane zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.5. Wykonawca przez cały okres trwania usługi zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i najpóźniej dzień przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu dowód jego zawarcia, warunków odpowiedzialności ubezpieczyciela oraz dowodu opłacenia składki.6. PROCEDURA ODWRÓCONA: Zamawiający, zgodnie z art. 139 ust. 1 uPzp, przewiduje odwróconą kolejność oceny ofert, tj.: najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.7.Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:a) zwiększeniu ilości i rodzaju zamawianych usług w zakresie zadań dodatkowych, o których mowa w pkt VII ppkt 1 Opisu Przedmiotu Zamówienia, w wysokości do 1 % wartości wynagrodzenia brutto, umowy za wykonywanie czynności związanych z ogłoszeniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii / pandemii w zakresie zamówienia podstawowego i w zakresie wznowienia.b) zwiększeniu ilości i rodzaju zamawianych usług w zakresie, o którym mowa w pkt VII ppkt 2 Opisu Przedmiotu Zamówienia - zwiększeniu ilości powierzchni objętej usługą np. włączenia do eksploatacji dodatkowych części nieruchomości będącej przedmiotem Umowy - pomieszczeń lub części posesji wchodzących w skład danej nieruchomości w wysokości do 19 % wartości wynagrodzenia brutto w zakresie zamówienia podstawowego lub do 19 % wartości wynagrodzenia brutto w zakresie wznowienia. 8. Wykonawcom zaleca się dokonanie wizji lokalnej i sprawdzenie miejsca wykonania usługi oraz jego otoczenia z możliwością dokonania własnych pomiarów, w terminie od poniedziałku do piątku w godz. od 09:00 do 11:00, po uprzednim kontakcie telefonicznym z kierownikiem obiektu Panią Barbarą Wycisk pod numerem: 71-324-60-55.9. Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące czynności wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) polegające na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.10. Wartość zamówienia podstawowego bez VAT - 418 504,32 zł; Wartość wznowienia bez VAT - 139 501,44 zł;w tym wartość prawa opcji :dla zamówienia podstawowego bez VAT - 83 700,86 zł (w tym 1% dla spraw epidemicznych o wartości 4 185,04 zł i 19% dla zwiększenia powierzchni usługio wartości 79 515,82 zł)dla wznowienia bez VAT - 27 900,28 zł (w tym 1% dla spraw epidemicznych o wartości 1 395,01 zł i 19% dla zwiększenia powierzchni usługi o wartości 26 505,27 zł)10.Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).11. Termin związania ofertą 16.11.2025r .12. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% oferowanej ceny brutto. Szczegóły znajdują się w rozdziale XVIII SWZ.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.NA OFERTĘ SKŁADA SIĘ:1.Formularz ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ, w tym oświadczenie Wykonawcy dotyczącego braku podstaw wykluczenia z art. 5 k Rozporządzenia sankcyjnego według wzoru zamieszczonego w Formularzu ofertowym;2.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp złożonego na formularzu JEDZ (Załącznik nr 3 do SWZ), lub (jeżeli dotyczy) takie oświadczenia dotyczące każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także (jeżeli dotyczy) takie oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby;3.(jeżeli dotyczy) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ);4.(jeżeli dotyczy) Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII lit. A pkt 4 SWZ (Załącznik nr 8 do SWZ);5.(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę zgodnie z pkt 7 lub 8 rozdziału XI SWZ.6.(jeżeli dotyczy) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wyd
Część zamówienia: LOT-0001 Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach i na posesji wokół budynku dydaktyczno- administracyjnego przy ul. Krętej 1 we Wrocławiu 1. Rodzaj zamówienia: usługa. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w pomieszczeniach i na posesji wokół budynku dydaktyczno- administracyjnego przy ul. Krętej 1 we Wrocławiu.2. Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem wynosi 4 251,12 m²w tym:a) powierzchnia wewnętrzna: 2 286,62 m²,b) powierzchnia zewnętrzna: 1 964,5 m²,3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak m.in. zakres sprzątania codziennego i cyklicznego, sprzątnie posesji wokół i przy budynku, obustronne mycie okien oraz odśnieżanie zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności wskazane zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.5. Wykonawca przez cały okres trwania usługi zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i najpóźniej dzień przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu dowód jego zawarcia, warunków odpowiedzialności ubezpieczyciela oraz dowodu opłacenia składki.
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, dezynfekcja, dezynsekcja, deratyzacja, sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90610000, 90620000, 90630000, 90911200, 90919000, 90920000, 90921000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się