Zlecenie 5998409 - 1) Przeprowadzenie spotkania informacyjnego dla...

   
Analizuj Zamówienie 5998409 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2018-04-26
przedmiot zlecenia
1) Przeprowadzenie spotkania informacyjnego dla mieszkańców gminy i analiza ankiet zebranych od mieszkańców z informacjami o budyn
kach (salę udostępni Zamawiający);
2) Opracowanie Studium Wykonalności Projektu zawierającego tabele finansowe sporządzone w arkuszu kalkulacyjnym zawierające aktywne formuły zgodnie
z wymaganiami wskazanymi w Załączniku nr 1 Wskazania do Studium Wykonalności;
3) Opracowanie Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) dla wymiany urządzeń grzewczych oraz prac zgłoszonych przez mieszkańców i zakwalifikowanych na podstawie audytu / świadectwa energetycznego do Projektu;
4) Opracowanie świadectw energetycznych dla ok. 30 budynków mieszkalnych oraz audytów energetycznych dla ok. 40 budynków mieszkalnych zakwalifikowanych do Projektu;
5) Wsparcie w procesie aplikowania o dofinansowanie, w tym:
a. Wsparcie merytoryczne w całym procesie aplikacyjnym (tj. począwszy
od przygotowywania wniosku o dofinansowanie w generatorze MEWA 2.0, przygotowanie załączników wskazanych w Regulaminie konkursu nr RPMA.04.03.01-IP.01-14-078/18, poprzez ocenę formalną do zakończenia oceny merytorycznej wniosku);
b. Wsparcie merytoryczne podczas ewentualnej procedury odwoławczej (protest do Instytucji Pośredniczącej / MJWPU, skarga do WSA, itp.);
c. Określenie możliwej do zdobycia ilości punktów uwzględniając liczbę budynków mieszkalnych ujętych w Projekcie oraz w razie potrzeby wskazanie możliwości uzyskania większej ilości punktów w oparciu o Kryteria wyboru projektów konkursu
nr RPMA.04.03.01-IP.01-14-078/18 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej – Typ projektu – Ograniczenie ,,niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych;
d. Przegląd dokumentacji dostępnej w siedzibie Zamawiającego.
6) Sporządzenie audytu ex-post w przypadku otrzymania przez Zamawiającego dofinansowania dla Projektu. Cel zamówienia Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Projektu „Wymiana urządzeń grzewczych w Gminie Lesznowola”(zwanego dalej Projektem), planowanego do realizacji ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej – Typ projektu – Ograniczenie ,,niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych, Konkursu nr RPMA.04.03.01-IP.01-14-078/18. Przedmiot zamówienia 1) Przeprowadzenie spotkania informacyjnego dla mieszkańców gminy i analiza ankiet zebranych od mieszkańców z informacjami o budynkach (salę udostępni Zamawiający);
2) Opracowanie Studium Wykonalności Projektu zawierającego tabele finansowe sporządzone w arkuszu kalkulacyjnym zawierające aktywne formuły zgodnie
z wymaganiami wskazanymi w Załączniku nr 1 Wskazania do Studium Wykonalności;
3) Opracowanie Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) dla wymiany urządzeń grzewczych oraz prac zgłoszonych przez mieszkańców i zakwalifikowanych na podstawie audytu / świadectwa energetycznego do Projektu;
4) Opracowanie świadectw energetycznych dla ok. 30 budynków mieszkalnych oraz audytów energetycznych dla ok. 40 budynków mieszkalnych zakwalifikowanych do Projektu;
5) Wsparcie w procesie aplikowania o dofinansowanie, w tym:
a. Wsparcie merytoryczne w całym procesie aplikacyjnym (tj. począwszy
od przygotowywania wniosku o dofinansowanie w generatorze MEWA 2.0, przygotowanie załączników wskazanych w Regulaminie konkursu nr RPMA.04.03.01-IP.01-14-078/18, poprzez ocenę formalną do zakończenia oceny merytorycznej wniosku);
b. Wsparcie merytoryczne podczas ewentualnej procedury odwoławczej (protest do Instytucji Pośredniczącej / MJWPU, skarga do WSA, itp.);
c. Określenie możliwej do zdobycia ilości punktów uwzględniając liczbę budynków mieszkalnych ujętych w Projekcie oraz w razie potrzeby wskazanie możliwości uzyskania większej ilości punktów w oparciu o Kryteria wyboru projektów konkursu
nr RPMA.04.03.01-IP.01-14-078/18 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej – Typ projektu – Ograniczenie ,,niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych;
d. Przegląd dokumentacji dostępnej w siedzibie Zamawiającego.
6) Sporządzenie audytu ex-post w przypadku otrzymania przez Zamawiającego dofinansowania dla Projektu.
Opracowanie Studium Wykonalności Projektu musi być zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w przedmiotowym zakresie, tj. „Wskazaniami do Studium Wykonalności” stanowiącymi załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, dostępny pod adresem: https://www.funduszedlamazowsza.eu/nabory-wnioskow/4-3-redukcja-emisji-zanieczyszczen-powietrza-poddzialanie-4-3-1-ograniczanie-zanieczyszczen-powietrza-i-rozwoj-mobilnosci-miejskiej-typ-projektu-ograniczenie-niskiej-emisji-wymiana/ oraz z dokumentami, które Zamawiający udostępni Wykonawcy:
1. Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Lesznowola;
2. Projekt Programu wsparcia dla najuboższych osób, które w wyniku realizacji projektu będą ponosić zwiększone koszty grzewcze lokalu związane z trwałą zmianą systemu ogrzewania.

Opracowane dokumenty muszą spełniać wymagania aktualnych przepisów prawnych.

Dokumentacja aplikacyjna Projektu ma być sporządzona w formie tradycyjnej (papierowej) – 2 egzemplarze oraz w formie elektronicznej na nośnikach CD – 2 egzemplarze. Zakres dokumentacji w formie elektronicznej ma być identyczny ze sporządzonym w formie tradycyjnej. Dokumentacja wykonana w formie elektronicznej (rysunki, opisy, uzgodnienia) musi być zapisana w plikach uniemożliwiających dokonywanie w nich zmian w formie PDF a także w plikach otwartych.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, a także wiedzą techniczną i z poszanowaniem przepisów prawa ochrony środowiska i prawa zamówień publicznych.
Wykonawca będzie uzgadniać z Zamawiającym realizację poszczególnych części przedmiotu zamówienia w kolejnych etapach ich wykonywania.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, środki unijne
kody CPV 71241000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analizy, audyty, certyfikaty , środki unijne