Przetarg 11554785 - 1. Przedmiotowe zamierzenie budowlane polega rozbudowie...

   
Analizuj Zamówienie 11554785
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-15
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotowe zamierzenie budowlane polega rozbudowie placu zabaw wraz z przebudową oświetlenia parkowego przy ul. gen. W. Sikorskiego w miejscowości Nowy Dwór Gdański, gmina Nowy Dwór Gda
ński na terenie działek nr 445/1,445/2 i 446. Ogólna charakterystyka lokalizacji:Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w sąsiedztwie budynku Żuławskiego Ośrodka Kultury oraz Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim. Obszar obejmuje teren zieleni urządzonej. W północnej części zlokalizowany jest istniejący plac zabaw o bezpiecznej nawierzchni piaskowej. W centrum parku znajduje się centralny skwer na planie koła z istniejącymi siedziskami oraz pergolami. Od strony południowej teren jest niezagospodarowany i znajduje się tam trawnik. W zadrzewionej części parku zlokalizowana jest duża drewniana altana. Cały teren wyposażony jest w elementy małej architektury, znajduje się na nim zieleń w postaci drzew wysokich oraz niskich krzewów. Przeważającą część parku zajmuje trawnik. Teren inwestycji jest nie ogrodzony i oświetlony.Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania robót budowlanych do końca 2025r. o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:• Przygotowanie i zabezpieczenie terenu,• Wykonanie prac rozbiórkowych: Demontaż wyposażenia placu zabaw, Demontaż małej architektury, Rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, Demontaż istniejącej pergoli drewnianej, Demontaż istniejącej altany i niwelacja terenu, Rozbiórka istniejącej instalacji oświetleniowej, demontaż słupów i opraw,• Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, • Wykonanie nawierzchni EPDM,• Dostawa i montaż małej architektury,• Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,• Wykonanie rabat z zielenią urządzoną,• Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia parkowego i monitoring,• Prace wykończeniowe oraz uporządkowanie terenu.Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.3. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót).4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową pn.: „Rozbudowa placu zabaw wraz z przebudową oświetlenia parkowego” oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych;2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do ww. ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi lub równoważne oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż;3) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie;4) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych;5) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe;6) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej;7) zagospodarowania odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, która zakłada zapobieganie powstawaniu odpadów, przygotowywanie do ponownego użycia, recykling, inne procesy odzysku i na końcu unieszkodliwianie;8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów;9) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania;10) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z Dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami bhp oraz zapewnienie warunków p.poż. określonych w przepisach szczegółowych;11) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających (odbiór dokonany przez Zamawiającego). Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt;12) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego w czasie realizacji przedmiotu umowy;13) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy;14) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na swój koszt;15) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego;16) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy;17) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej 18) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót;19) oznakowanie robót;20) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym z dokonanych uzgodnień branżowych,21) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych będzie ustalał Wykonawca. Częstotliwość narad koordynacyjnych ustalą strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;22) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową;23) oznakowanie stref niebezpiecznych i uniemożliwienie dostępu osób trzecich;24) przygotowanie rozliczenia końcowego robót.

ZP.271.19.2025
branża Energoelektryczna, Tereny zielone
podbranża oświetlenie, place zabaw
kody CPV 31500000, 37535200, 43325000, 45000000, 45111200, 45111291, 45112723, 45233250
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie , place zabaw