Przetarg 11507191 - 1. Przedmiotem zamówienia udzielanego w ramach...

   
Analizuj Zamówienie 11507191
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-22
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia udzielanego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na potrzeby którego sporządzono niniejszy dokument zamówienia, jest realizacja zadania pn. ,,
Nadbudowa i przebudowa budynku biurowego Łużyckiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o. z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu”. 2. Przedmiotem inwestycji jest nadbudowa i przebudowa budynku biurowego Łużyckiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o. w eksploatacji, zlokalizowanego w miejscowości Marszów 50A, (68-200 Żary) dz. nr 175/1, obręb 0013 Marszów, jednostka ewidencyjna 081110_2 Żary - Gmina, powiat żarski. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności: 1) nadbudowę budynku biurowego o II kondygnację o funkcji biurowej 2) przebudowę budynku biurowego w zakresie niezbędnym do wniesienia nowej kondygnacji oraz 3) połączenia komunikacyjnego pomiędzy kondygnacjami. 4) budowę schodów zewnętrznych 5) budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych 6) przebudowa i rozbudowa wewnętrznych instalacji elektrycznych 7) przebudowa i rozbudowa wewnętrznych instalacji sanitarnych.

KZ.ŁCR.271.23.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00474823/01 z dnia: 2025-10-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –załącznik nr 5 do SWZ – wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w zakresie,
w którym potwierdza jego/ich spełnianie,
3) dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty, jeżeli umocowanie to nie wynika z odpowiednich rejestrów / ewidencji,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 4P.z.p., spełniające wymogi, o których mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p. (dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – wymagany zakres zobowiązania określa art. 118 ust. 4 ustawy Pzp,
6) dokument wadialny (jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie dokumentowej),
7) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentów zamówienia dla zakresu zamówienia objętego prawem opcji, o którym mowa w §14 ust. 1 Umowy
8) zestawienie materiałów, produktów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia podstawowego i opcyjnego w zakresie:
a) Typ, nazwa i/lub model, wymiar płytek ściennych;
b) Typ, nazwa i/lub model, wymiar płytek podłogowych w pomieszczeniach mokrych;
c) Typ, nazwa i/lub model, wymiar płytek podłogowych w pozostałych pomieszczeniach;
d) Typ, nazwa i/lub model, wymiar płytek tarasowych;
e) Typ, nazwa i/lub model drzwi wewnętrznych;
f) Typ, nazwa i/lub model wyposażenia WC:
- miska ustępowa,
- miska ustępowa z funkcją bidetu,
- umywalka ścienna,
- bateria umywalkowa,
- pisuar wiszący,
Po zmianie:
1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –załącznik nr 5 do SWZ – wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w zakresie,
w którym potwierdza jego/ich spełnianie,
3) dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty, jeżeli umocowanie to nie wynika z odpowiednich rejestrów / ewidencji,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 4P.z.p., spełniające wymogi, o których mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p. (dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – wymagany zakres zobowiązania określa art. 118 ust. 4 ustawy Pzp,
6) dokument wadialny (jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie dokumentowej),
7) kosztorys ofertowy dla zakresu zamówienia objętego prawem opcji, o którym mowa w §14 ust. 1 Umowy, opracowany zgodnie z przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ, tj. zawierający wszystkie wyszczególnione w ww. przedmiarze robót pozycje. Niniejszy kosztorys ofertowy stanowi treść oferty.
8) zestawienie materiałów, produktów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia podstawowego i opcyjnego w zakresie:
a) Typ, nazwa i/lub model, wymiar płytek ściennych;
b) Typ, nazwa i/lub model, wymiar płytek podłogowych w pomieszczeniach mokrych;
c) Typ, nazwa i/lub model, wymiar płytek podłogowych w pozostałych pomieszczeniach;
d) Typ, nazwa i/lub model, wymiar płytek tarasowych;
e) Typ, nazwa i/lub model drzwi wewnętrznych;
f) Typ, nazwa i/lub model wyposażenia WC:
- miska ustępowa,
- miska ustępowa z funkcją bidetu,
- umywalka ścienna,
- bateria umywalkowa,
- pisuar wiszący,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-17 09:00
Po zmianie:
2025-10-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-17 10:00
Po zmianie:
2025-10-21 10:00
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45223210, 45223500, 45300000, 45311100, 45314200, 45314320, 45315700, 45330000, 45331000, 45331100, 45331210, 45332000, 45332200, 45332300, 45343000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej