Przetarg 12229099 - 1. Przedmiotem zamówienia są usługi komunalne w zakresie...

   
Analizuj Zamówienie 12229099
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-15
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi komunalne w zakresie utrzymania zieleni na terenach wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje zakres jak w załączniku nr 4
do SWZ.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Koszenie terenów zielonych z załadunkiem i wywozem skoszonej trawy2) Koszenie terenów zielonych kosiarką rotacyjną/bijakową. 3) Wygrabianie liści z załadunkiem i wywozem.4) Wykaszanie poboczy ścieżek rowerowych.5) Utrzymanie zieleni na terenie obiektów zabawowo-rekreacyjnych.6) Urządzanie rabat, gazonów i donic (nasadzenia jednoroczne).7) Pielęgnacja rabat, gazonów, donic i skalniaków.8) Obsadzenie wieży kwiatowej (nasadzenia jednoroczne).9) Podlewanie rabat, gazonów, donic i skalniaków.10) Podlewanie młodych nasadzeń drzew i krzewów.11) Urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie zakupione przez wykonawcę) wg wskazania Zamawiającego.12) Urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie zakupione przez zamawiającego) wg wskazania Zamawiającego.13) Urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie zakupione przez zamawiającego) wg wskazania Zamawiającego.14) Urządzanie terenów zielonych wg wskazań Zamawiającego.15) Sadzenie drzew.16) Ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) bez użycia podnośnika.17) Ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) w zabudowie z użyciem podnośnika.18) Usuwanie wiatrołomów na terenach gminnych (place, drogi, parki) bez użycia podnośnika.19) Usuwanie wiatrołomów na terenach gminnych (place, drogi, parki) z użyciem podnośnika.20) Pielęgnacja drzew polegająca na przycinaniu konarów i gałęzi oraz likwidacja odrostów przy pniu.21) Przycinanie drzew, formowanie koron.22) Pielęgnacja krzewów o wysokości nie przekraczającej 2m.23) Usuwanie pni na terenach gminnych.3. Rzeczywisty zakres i częstotliwość świadczonych usług, o których mowa w ust. 2 powyżej, uzależniona będzie od aktualnych bieżących potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że ilość i częstotliwość tych usług ujęta w załączniku nr 4 do SWZ stanowi szacunek przewidywanych do wykonania usług. 4. Częstotliwość oraz zakres, o których mowa w ust. 2 pkt 1-23 powyżej, zlecane będą każdorazowo przez Zamawiającego zgodnie z zapisami § 4 ust. 2 pkt 3 i 4 umowy.5. Szczegółowy wymagania i zasady realizacji zamówienia określone zostały w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.6. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji Umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie usług określonych w § 1 ust. 3 pkt 1-6 i 8-23 Umowy wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.).). 7. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji przedmiotu Umowy weryfikować zatrudnienie pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę w zakresie opisanym w ust. 7 powyżej. 8. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie usług opisanym ust. 7 powyżej, Zamawiający ma prawo:1) żądać oświadczeń zatrudnionych pracowników, 2) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy złożenia oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na podstawie Umowy o pracę,3) żądać od wykonawcy lub podwykonawcy poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników,4) innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia Umowy o pracę, rodzaj Umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 10. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć wymagane dokumenty w terminie 3 dni od daty zgłoszenia takiego żądania.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób opisanych w ust. 7 powyżej, w każdym czasie w okresie realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązuje się umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli, zarówno na terenie prac podczas ich realizacji, jak również poprzez przedłożenie żądanych przez Zamawiającego dokumentów do jego siedziby. Postanowienia powyższe stosuje się do podwykonawców i dalszych podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji przedmiotu Umowy.12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.14. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy 15. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.16. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne i mogłoby spowodować wzrost jego kosztów. Brak podziału na części nie narusza zasady konkurencyjności
Część zamówienia: LOT-0001 Utrzymanie zieleni na terenie gminy Sulechów 1. Przedmiotem zamówienia są usługi komunalne w zakresie utrzymania zieleni na terenach wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje zakres jak w załączniku nr 4 do SWZ.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Koszenie terenów zielonych z załadunkiem i wywozem skoszonej trawy2) Koszenie terenów zielonych kosiarką rotacyjną/bijakową. 3) Wygrabianie liści z załadunkiem i wywozem.4) Wykaszanie poboczy ścieżek rowerowych.5) Utrzymanie zieleni na terenie obiektów zabawowo-rekreacyjnych.6) Urządzanie rabat, gazonów i donic (nasadzenia jednoroczne).7) Pielęgnacja rabat, gazonów, donic i skalniaków.8) Obsadzenie wieży kwiatowej (nasadzenia jednoroczne).9) Podlewanie rabat, gazonów, donic i skalniaków.10) Podlewanie młodych nasadzeń drzew i krzewów.11) Urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie zakupione przez wykonawcę) wg wskazania Zamawiającego.12) Urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie zakupione przez zamawiającego) wg wskazania Zamawiającego.13) Urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie zakupione przez zamawiającego) wg wskazania Zamawiającego.14) Urządzanie terenów zielonych wg wskazań Zamawiającego.15) Sadzenie drzew.16) Ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) bez użycia podnośnika.17) Ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) w zabudowie z użyciem podnośnika.18) Usuwanie wiatrołomów na terenach gminnych (place, drogi, parki) bez użycia podnośnika.19) Usuwanie wiatrołomów na terenach gminnych (place, drogi, parki) z użyciem podnośnika.20) Pielęgnacja drzew polegająca na przycinaniu konarów i gałęzi oraz likwidacja odrostów przy pniu.21) Przycinanie drzew, formowanie koron.22) Pielęgnacja krzewów o wysokości nie przekraczającej 2m.23) Usuwanie pni na terenach gminnych.3. Rzeczywisty zakres i częstotliwość świadczonych usług, o których mowa w ust. 2 powyżej, uzależniona będzie od aktualnych bieżących potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że ilość i częstotliwość tych usług ujęta w załączniku nr 4 do SWZ stanowi szacunek przewidywanych do wykonania usług. 4. Częstotliwość oraz zakres, o których mowa w ust. 2 pkt 1-23 powyżej, zlecane będą każdorazowo przez Zamawiającego zgodnie z zapisami § 4 ust. 2 pkt 3 i 4 umowy.5. Szczegółowy wymagania i zasady realizacji zamówienia określone zostały w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.6. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji Umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie usług określonych w § 1 ust. 3 pkt 1-6 i 8-23 Umowy wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.).). 7. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji przedmiotu Umowy weryfikować zatrudnienie pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę w zakresie opisanym w ust. 7 powyżej. 8. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie usług opisanym ust. 7 powyżej, Zamawiający ma prawo:1) żądać oświadczeń zatrudnionych pracowników, 2) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy złożenia oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na podstawie Umowy o pracę,3) żądać od wykonawcy lub podwykonawcy poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników,4) innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia Umowy o pracę, rodzaj Umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 10. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć wymagane dokumenty w terminie 3 dni od daty zgłoszenia takiego żądania.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób opisanych w ust. 7 powyżej, w każdym czasie w okresie realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązuje się umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli, zarówno na terenie prac podczas ich realizacji, jak również poprzez przedłożenie żądanych przez Zamawiającego dokumentów do jego siedziby. Postanowienia powyższe stosuje się do podwykonawców i dalszych podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji przedmiotu Umowy.12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.14. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy 15. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.16. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne i mogłoby spowodować wzrost jego kosztów. Brak podziału na części nie narusza zasady konkurencyjności
branża Tereny zielone
podbranża zieleń
kody CPV 77211400, 77211500, 77211600, 77300000, 77310000, 77314100, 77340000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: zieleń