Przetarg 11528266 - 1. Przedmiotem zamówienia są usługi digitalizacji...

   
Analizuj Zamówienie 11528266
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-02
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi digitalizacji materiałów archiwalnych w ramach projektu “Zwiększenie dostępności cyfrowej oraz poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Mieleckim.3. Szczeg
ółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.4. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania czynności digitalizacji, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 oraz z 2024 r. poz. 878 i 1222). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.5. Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://powiat-mielecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html6. Bezpośredni link do postępowania: https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,211295,6394d260d47763f795a74920e7cf5d7e.html .7. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Część zamówienia: LOT-0002 Usługa digitalizacji bazy materiałów archiwalnych 1. Przedmiotem zamówienia są usługi digitalizacji materiałów archiwalnych w ramach projektu “Zwiększenie dostępności cyfrowej oraz poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Mieleckim.2. Gwarantowany zakres zamówienia stanowią usługi digitalizacji materiałów archiwalnym w następującym zakresie:a) 19,5 mb dokumentów stanowiących podstawę zmian w EGiB (m.in. akty notarialne, postanowienia sądowe, decyzje administracyjne) - wykonanie skanowania do plików pdf, załadowanie do programu dziedzinowego wytworzonych plików pdf z ich opisaniem w tym programie oraz przygotowanie zeskanowanych materiałów do archiwizacji wg. wytycznych Archiwum Państwowego; b) 47 199 szt. jednostek rejestrowych w zeskanowanych rejestrach gruntów -załadowanie do programu dziedzinowego skanów w formacie pdf i ich indeksowanie w tym programie;c) 1,88 mb rejestrów gruntowych i rejestrów pomiarowo-klasyfikacyjnych nie zeskanowanych – wykonanie skanowania do plików pdf i załadowanie wykonanych skanów w formacie pdf do programu dziedzinowego wraz z ich indeksowaniem w tym programie;d) 205 248 stron A4 postępowań związanych z uwłaszczeniami, w tym:- 142 116 stron A4 - załadowanie do programu dziedzinowego zeskanowanych do plików pdf oraz djvu protokołów i ich indeksowanie w tym programie;- 63 132 stron A4 - wykonanie skanowania do plików pdf i załadowanie wykonanych skanów w formacie pdf do programu dziedzinowego wraz z ich zaindeksowaniem w tym programie. 3. Prawem opcji Zamawiającego zostaną objęte usługi digitalizacji materiałów archiwalnych w następującym zakresie:a) 30,5 mb dokumentów stanowiących podstawę zmian w EGiB (m.in. akty notarialne, postanowienia sądowe, decyzje administracyjne) - wykonanie skanowania do plików pdf, załadowanie do programu dziedzinowego wytworzonych plików pdf z ich opisaniem w tym programie oraz przygotowanie zeskanowanych materiałów do archiwizacji wg. wytycznych Archiwum Państwowego; b) 66 704 szt. jednostek rejestrowych w zeskanowanych rejestrach gruntów -załadowanie do programu dziedzinowego skanów w formacie pdf i ich indeksowanie w tym programie;c) 0,14 mb rejestrów gruntowych i rejestrów pomiarowo-klasyfikacyjnych nie zeskanowanych – wykonanie skanowania do plików pdf i załadowanie wykonanych skanów w formacie pdf do programu dziedzinowego wraz z ich indeksowaniem w tym programie;d) 174 407 stron A4 postępowań związanych z uwłaszczeniami, w tym:- 34 573 stron A4 - załadowanie do programu dziedzinowego zeskanowanych do plików pdf oraz djvu protokołów i ich indeksowanie w tym programie;- 139 834 stron A4 - wykonanie skanowania do plików pdf i załadowanie wykonanych skanów w formacie pdf do programu dziedzinowego wraz z ich zaindeksowaniem w tym programie. 4. Prawo opcji realizowane będzie na następujących zasadach:a) Prawo opcji, polega na możliwości zwiększenia zakresu zamówienia o dodatkowe usługi tożsame do usług stanowiących przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy.b) Posiadaczem opcji (podmiotem uprawnionym do jej wykonania) jest Zamawiający. Wystawiającym opcję jest Wykonawca.c) Gwarantowany zakres zamówienia stanowią usługi digitalizacji w zakresie wskazanym w ust. 2 .d) Prawem opcji (zakres poszerzony) objęte zostają usługi digitalizacji w zakresie wskazanym w ust. 3.e) Nabycie usług objętych prawem opcji zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego oraz ceny zamówienia podstawowego oraz objętego opcją i nastąpi po cenie jednostkowej podanej w ofercie Wykonawcy.f) Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem Zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym.g) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją), z takim zastrzeżeniem, że zakres objęty prawem opcji zostanie zrealizowany na podstawie zlecenia, o którym mowa w lit. j) poniżej.h) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany, jeżeli Zamawiający nie skorzysta ze swego uprawnienia do opcji lub jeżeli skorzysta z tego prawa w zakresie mniejszym niż określony w ust 3.i) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w okresie obowiązywania zawartej umowy. Po upływie tego terminu prawo opcji wygasa. j) W przypadku decyzji o skorzystaniu z prawa opcji, jego realizacja zostanie zlecona Wykonawcy na podstawie pisemnego zlecenia realizacji opcji wskazującego zakres usług i termin ich wykonania.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.3. Zamówienie należy zrealizować w maksymalnym terminie do 120 dni od dnia podpisania umowy.4. Miejscem Wykonania Przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego – budynek Starostwa Powiatowego w Mielcu ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, archiwizacja dokumentów
kody CPV 48000000, 72263000, 79999100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , archiwizacja dokumentów