Przetarg 9315070 - 1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy...

   
Analizuj Zamówienie 9315070 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-11-18
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w r
oku 2023”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w zał. nr 5 do SWZ. 2. Dostawy środków czystości dokonywane będą sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb danego Zamawiającego na podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem). Dostawca będzie dostarczał sukcesywnie w ciągu roku zamówienia częściowe do każdej z jednostek (zamówienia składane nie częściej niż raz na dwa tygodnie), tj.:1) Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn2) Powiatowego Domu Dziecka w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel3) Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie, ul. Klonowa 28, 11-400 Kętrzyn4) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie im. Św. Jana Pawła II, ul. Klonowa 2b, 11-400 Kętrzyn5) Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel6) I Liceum Ogólnokształcącego im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 2, 11-400 Kętrzyn7) Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn8) Zespołu Szkół im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 12, 11-400 Kętrzyn9) Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn10) Centrum usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn.3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 4 do SWZ - projekcie umowy oraz zał. nr 5 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia, przy czym ilości określone w opisie mają charakter wyłącznie szacunkowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia asortymentu w ilościach różnych tzn. innych niż te określone w zał. nr 1a i zał. nr 5 do SWZ, na podstawie bieżących potrzeb poszczególnych Zamawiających. 5. Zamawiający zastrzega prawo niewykorzystania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania co najmniej 60% wartości wynagrodzenia brutto podpisanej przez siebie umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości brutto umowy.6. Dostarczany asortyment musi być nowy, zgodny co do opisu określonego (odpowiednio do rodzaju asortymentu) w załączniku do umowy, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenia jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, fabrycznie zamknięty i nienaruszony, posiadający zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące asortyment. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością i terminowo.8. Wykonawca ma obowiązek dostaw przedmiotu zamówienia do siedziby każdej z jednostek, w ilości i asortymencie określonym w zamówieniu częściowym na podstawie pisemnego zamówienia (e-mailem), własnym transportem, na swój koszt i ryzyko.9. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego w celu zapewnienia ciągłości dostaw. 10. Wykonawca ma obowiązek dostarczania produktów zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wskazanych w zał. nr 1a do SWZ - formularzu cenowym, zał. nr 5 do SWZ - opisie przedmiotu zamówienia oraz w treści niniejszej SWZ.11. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w obowiązujących przepisach prawa dotyczących środków czystości, a w szczególności: ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2020.2289 tj.) i ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U.2021.24 tj.).12. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone produkty na okres 12 miesięcy liczony od dnia dokonania dostawy i podpisania dokumentu odbioru przez przedstawiciela z każdej jednostki Zamawiającego i Wykonawcy, ale nie krótszy niż gwarancja producenta, w opakowaniach oznakowanych w ustawowo określony sposób – zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2020.2289 tj.). 13. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania produktów bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru oraz do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo-jakościowej przedmiotu dostawy. Nie dopuszcza się pozostawienia produktów przez przedstawiciela Wykonawcy bez nadzoru lub osobom nieupoważnionym.14. Dostawy środków czystości będą dokonywane sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiających wymienionych powyżej w pkt. 3 (10) jednostek na terenie powiatu kętrzyńskiego – miejscowości: Kętrzyn i Reszel) na podstawie pisemnego zamówienia. Termin realizacji częściowych dostaw do każdej jednostki wymienionej powyżej w pkt. 3 zostanie określony w Formularzu ofertowym –licząc od daty złożenia zamówienia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00.15. Ilekroć w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, załącznikach do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy równoważne. Asortyment równoważny winien posiadać cechy techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe, właściwości lub skład odpowiadające cechom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia lub posiadać cechy lepsze.16. Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych funkcjonalnych, użytkowych, właściwości lub składu produktu, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Zamawiający wskazał w opisie poszczególnych produktów kryteria stosowane w celu oceny równoważności.17. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych produktów.18. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ i załącznikach do SWZ, wykonawca złoży szczegółowy opis oferowanego produktu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, nazwa produktu oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. 19. Opis oferowanego produktu, z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego wynikać powinno, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach, wymagane są tylko dla produktu innego niż typ, nazwa wskazane w opisie. Przykładowo: (Opis - poz. nr 17), jeżeli Wykonawca zaoferuje produkt TYTAN, spełniający wszystkie wymagania opisane w pozycji nr 17, Wykonawca nie jest zobowiązany do dodatkowego opisu.Jeżeli natomiast, będzie to inny produkt niż TYTAN, spełniający wszystkie wymagania opisane w pozycji nr 17, Wykonawca zobowiązany jest dokonać opisu.20. Także w przypadku braku wskazania przez Zamawiającego typu produktu z nazwy, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania opisu z podaniem nazwy.21. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SWZ oraz załącznikach do SWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. 22. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje.23. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 2 Pzp wskazuje brak podziału przedmiotowego zamówienia na części: aspekty ekonomiczne, techniczne, organizacyjne jak również celowość zamówienia przemawiają za decyzją o braku podziału zamówienia na części. Podział groziłby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi przy realizacji zamówienia, co mogłoby skutkować niezrealizowaniem zamówienia w sposób skoordynowany i terminowy. Jednocześnie niedokonanie podziału nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom. Brak podziału zamówienia pozwala na uzyskanie przez zamawiającego korzystnej oferty cenowej przy jednoczesnym zachowaniu konkurencji na rynku. 24. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców oraz ich udziału procentowego w realizacji zamówienia.

CUW.PK.343.31.2022
branża Kosmetyki, środki czystości
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości
kody CPV 19520000, 33700000, 33711900, 33741200, 33760000, 39224300, 39525800, 39813000, 39830000, 39831000, 39831240
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt do utrzymania czystości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10450512 2024-04-19
godz. 11:00
Mazowieckie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Mydło antybakteryjne Mediclean 420 Scrub 5L - 200 szt.
10423305 2024-04-22
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Dostawa profesjonalnych środków dezynfekcyjnych do stosowania w gabinetach medycznych i zabiegowych w obiektach „UZDROWISKO KOŁOBRZEG” S.A. w Kołobrzegu 1. Przedmiotem zamówienia j...
10429618 2024-04-23
godz. 08:00
Śląskie Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029 Część 1: Część I zamówienia: Zakup i dostawa ...
10442063 2024-04-23
godz. 09:00
Małopolskie Dostawy środków myjąco-czyszczących zgodnie z SWZ i załącznikiem nr 1 do SWZ 21/ZP/2024
10465400 2024-04-23
godz. 12:00
Wielkopolskie ZP/232/4/2024 Dostawa śordków czystości PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Ręcznik papierowy ZZ Biały, jednowarstwowy, pakowany po 200 szt 4000 opak. 2 Ręcznik papierowy rolka, AHA lub równo...
10457999 2024-04-25
godz. 15:00
Podkarpackie Zaopatrzenie w środki czystości dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie i Rejonów
10473250 2024-04-26
godz. 14:00
Lubelskie Sukcesywne dostawy w 2024 r. do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów chemii gospodarczej i wyposażenia domowego. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sukcesywne dosta...
10486707 2024-05-02
godz. 12:00
Śląskie RFP na zakup płyn do mycia lokomotyw Płyn do mycia taboru kolejowego WST żel: 210 kg;
10473695 2024-05-23
godz. 08:00
Śląskie 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków dezynfekcyjnych w podziale na 24 zadania.Zadanie nr 1 – Roztwory do płukania i oczyszczania ran;Zadanie nr 2 – Preparat dezynfekcyjny ...
10451052 2024-05-23
godz. 09:00
Opolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie od dnia podpisania umowy przez 12 miesi...