Przetarg 11391589 - 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru...

   
Analizuj Zamówienie 11391589
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-21
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych, zwanych w dalszej części „asortymentem”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdz.
XIX SWZ oraz załącznik nr 5 do SWZ.3. Wykonawca udziela 24 miesięcznej rękojmi oraz 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta - liczona od daty podpisania bez zastrzeżeń dokumentu dostawy.4. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanego asortymentu z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia tj. wystawione przez producentów - karta produktów, karta charakterystyki lub inne dokumenty zawierające informacje identyfikujące zaoferowany asortyment, potwierdzające techniczno-użytkowe wymagania zamawiającego, wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia tj.: w poz. 1-5 – wskazanie % białości, ilości warstw, rodzaju materiału,w poz. 1 i 4 – wskazanie łącznej gramaturyw poz. 3-5 – długości i średnicy rolek w poz. 5 – perforacja, gofrowanie5. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowany asortyment spełnia określone przez zamawiającego wymagania/cechy/kryteria.6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający nie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia i odrzuci ofertę na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c). 7. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych8. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.10. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.11. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.13. Termin obowiązywania umowy: 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.14. Termin dostawy asortymentu: zgodnie z Ofertą Wykonawcy, jednakże nie dłużej niż 8 dni roboczych, licząc od dnia od dnia przekazania przez Zamawiającego zamówienia.15. Miejsce dostarczenia asortymentu: obiekty wskazane w załączniku nr 2 do ogólnych warunków umowy zawartych w Rozdz. XIX SWZ. 16. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w opisie przedmiotu zamówienia/formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) Producenta oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium UE. W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę powyższych danych Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy jako niezgodną z warunkami zamówienia. 17. Rodzaj i zakres zmian umowy wskazane zostały w Rozdz. XIX SWZ. 18. Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 18.11.2025 r. 19. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 23 kwietnia 2016 r. Zmawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Stołeczny Policji; 2) nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych: adres: ul. Nowolipie 2, 00150 Warszawa; adres email: iod@ksp.policja.gov.pl.20. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 7, 8 i 10 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514) oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuacje na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L111 z 8.4.2022 str. 1).
Część zamówienia: LOT-0001 Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych, zwanych w dalszej części „asortymentem”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdz. XIX SWZ oraz załącznik nr 5 do SWZ.
branża Kosmetyki, środki czystości
podbranża kosmetyki i artykuły higieniczne
kody CPV 33760000, 33763000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się