Przetarg 11891893 - 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i...

   
Analizuj Zamówienie 11891893
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-06
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do Szkoły Policji w Pile.2. Postępowanie zostało podzielone na trzy części:CZĘŚĆ NR 1 – wieprzowina i wołowina;CZĘŚĆ NR 2 – dró
b;CZĘŚĆ NR 3 – wędliny.Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaDLA CZĘŚCI NR 1 - wieprzowina i wołowina:1) Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2A do SWZ. Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.2) Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.DLA CZĘŚCI NR 2 - drób:1) Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2B do SWZ. Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.2) Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.DLA CZĘŚCI NR 3 - wędliny:1) Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2C do SWZ. Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.2) Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 50% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. 5. Dostawa, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę produktów objętych umową o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu Wykonawcy dopuszczonymi do przewozu żywności. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli właściwych władz – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448) lub aktualnej decyzji administracyjnej o wpisie do rejestru zakładów albo o zatwierdzeniu zakładu wydanej przez powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 872). Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz. 8. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt musi być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami systemu HACCP. 9. Projektowane postanowienia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ.10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Wieprzowina i wołowina 1) Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2A do SWZ. Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.2) Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.3) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego (karty produktu) dla pozycji nr 2 Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, stanowiącej załącznik nr 2A do SWZ - flaki wołowe.

Część zamówienia: LOT-0002 Drób 1) Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2B do SWZ. Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.2) Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.

Część zamówienia: LOT-0003 Wędliny 1) Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2C do SWZ. Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.2) Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.3) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (kart produktów) dla wszystkich pozycji wymienionych w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, stanowiącej załącznik nr 2C do SWZ.4) Zamawiający żąda złożenia, przed upływem terminu składania ofert, próbek przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich pozycji asortymentowych wymienionych w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, stanowiącej załącznik nr 2C do SWZ, w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz oceny jakości w kryterium oceny ofert: „jakość”.
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15100000, 15111100, 15112000, 15113000, 15131130
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11757228 2025-11-07
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawę artykułów spożywczych Część 1: Część I - artykuły konserwowe, sypkie,...
11630338 2025-11-07
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa pieczywa
11537151 2025-11-07
godz. 10:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, wyrobów cukierniczych, warzyw i...
11878708 2025-11-07
godz. 12:00
Małopolskie Dostawa wody pitnej źródlanej w wymiennych butlach około 19 litrowych
11849921 2025-11-10
godz. 14:00
Zachodniopomorskie Zakup paczek dla dzieci na 2025 rok dla Szczecińskiego Przedsiębiorstwa w...
11549315 2025-11-13
godz. 09:30
Pomorskie Przedmiotem zamówienia są:SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA DROBIOWEGO I WĘDLIN Z MIĘSA...
11861187 2025-11-13
godz. 12:59
Małopolskie Dostawa paczek żywnościowych -
11795066 2025-11-14
godz. 08:00
Mazowieckie Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej prowadzonej w Szkole...
11891784 2025-12-11
godz. 10:00
Śląskie sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o....
11906561 2025-12-12
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA CZERWONEGO, WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO, TŁUSZCZÓW...