Przetarg 11502881 - 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy...

   
Analizuj Zamówienie 11502881
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-19
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów gospodarczo-higienicznych do sprzątania dla KSP, zwanych w dalszej części SWZ „towarem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia s
tanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz rozdział XIX SWZ.3. Zamawiający, zgodnie z art. 139 ustawy, przewiduje odwróconą kolejność czynności, tj. może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia.4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie wykonawcy producenta/symbolu/nazwy handlowej lub innych danych jednoznacznie identyfikujących oferowany towar. W przypadku niewskazania w ofercie danych jednoznacznie identyfikujących oferowany asortyment, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.5.Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci wystawionych przez producentów - kart produktów, kart charakterystyki lub innych dokumentów zawierających informacje identyfikujące zaoferowany towar, potwierdzających wymagania zamawiającego techniczno-użytkowe, wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) w zakresie parametrów takich jak: materiały z których wykonano towar, wymiary: wysokość, szerokość, długość, gramatura, pojemność, ilości sztuk w opakowaniu/w rolce w tym - w przypadku posiadania - wskazanie nr EAN produktów. 6. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, wystawione przez podmioty inne niż Wykonawca, jeżeli potwierdzają, że oferowany towar spełnia określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia cechy i właściwości. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert (tj.: poz. nr 6, 14 i 15 Załącznika nr 5 Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia) lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Stołeczny Policji;2) nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:adres: ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa;adres e-mail: iod@ksp.policja.gov.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na WZP-2557/25/173/AG, nr ref.: Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczo-higienicznych do sprzątania dla KSP;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO.Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część zamówienia: LOT-0001 Sukcesywne dostawy artykułów gospodarczo-higienicznych do sprzątania dla KSP 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów gospodarczo-higienicznych do sprzątania dla KSP, zwanych w dalszej części SWZ „towarem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz rozdział XIX SWZ.
branża Kosmetyki, środki czystości
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości
kody CPV 39224000, 39224300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt do utrzymania czystości