Przetarg 11759936 - 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest Zakup i dostawa...

   
Analizuj Zamówienie 11759936
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-28
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest Zakup i dostawa 3 szt. cystern do przewozu wody pitnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakupy inwestycyjne w ramach programu OL i OC.Fabrycznie
nowa cysterna do transportu i dystrybucji wody pitnej na podwoziu przyczepy rolniczej, nieizolowana:1. fabrycznie nowa, rok produkcji nie straszy niż 2024,2. pojemność: 5,0 m3,3. przekrój: kołowy,4. ilość komór: z jedną przegrodą,5. materiał zbiornika: stal nierdzewna lub o cynk,6. właz górny DN 500 z pokrywą i odpowietrznikiem, pokrywą zamykaną na kłódkę,7. trzy kurki czerpalne (3/4”), i zawód minimum DN 50 zakończony końcówką strażacką DN 50 do napełniania oddolnego cysterny (w najniższym punkcie zbiornika),8. cysterna zamontowana na podwoziu jednoosiowym,9. napis duży o treści: „Woda do picia” po obu stronach zbiornika, kolor: granatowy/niebieski – kolor i krój czcionki10. Atest Państwowego Zakładu Higieny,11. Lampy ostrzegawcze Led koloru pomarańczowego zamontowane na szczycie zbiornika i w tylnej części zbiornika wraz z układem sterowaniawymagania dotyczące podwozia:1. podwozie przyczepy rolniczej 1-osiowej (ładowność: 6 000 / 8 000 kg),2. światła drogowe i elektryka umożliwiająca poruszanie się po drogach publicznych,3. zaczep do transportu ciągnikiem rolniczym,4. koło zapasowe pełnowymiarowe,5. spełniające wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z przedmiotem umowy:a) instrukcje eksploatacji i konserwacji pojazdu,b) książki gwarancyjne pojazdu i zainstalowanego sprzętu;c) książkę przeglądów serwisowych, konserwacji dostarczonego pojazdu;d) świadectwo homologacji na kompletny zestaw (jeśli wymagane) lub decyzja zwalniająca z obowiązku uzyskania świadectwa wydana przez Ministra Transportu zgodnie z przepisami;e) wykaz adresów punktów serwisowych;f) inne dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a w szczególności przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1251 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów z dnia 8 listopada 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1709).Wszystkie dokumenty wymienione powyżej, winny być wystawione przez Wykonawcę w języku polskim. W przypadku dostarczenia oryginalnych dokumentów producenta zagranicznego muszą one posiadać tłumaczenia na język polski.2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, sprawny, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie stanowić własności osoby trzeciej ani obciążony prawem osoby trzeciej. Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami oraz kompletność przedmiotu zamówienia.3. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. 4. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia minimum 12-miesięczną gwarancję. Zamawiający informuje, że okres gwarancji stanowi także jedno z kryteriów oceny ofert (opisane w rozdziale XIX SWZ). Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 5. Wykonawca udzieli rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres równy okresowi gwarancji.6. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Brzeziny. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołu odbioru, zgodnie ze Opisem Przedmiotu Zamówienia, w obecności przedstawicieli stron.8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla przedstawicieli Zamawiającego z zakresu podstawowej obsługi przedmiotu umowy, które nastąpi najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. O terminie szkolenia, Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie najpóźniej na 1 dzień przed planowanym terminem.9. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Pzp.

RI.271.11.2025
branża Motoryzacja, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża samochody specjalistyczne, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 34144212, 34220000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: samochody specjalistyczne , maszyny i sprzęty inne