Przetarg 11534396 - 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) zapewnienie przez...

   
Analizuj Zamówienie 11534396
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-06
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest:1) zapewnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) w odniesieniu do oprogramowania i infrastruktury serwerowej
firmy Oracle, na które wcześniej zostały Zamawiającemu udzielone licencje na mocy odrębnych umów;2) zakup praw do korzystania z Usługi Oracle Paas & IaaS Universal Credit w Oracle Cloud Infrastructure lub z usług równoważnych;3) prawo opcji, którego zakres i warunki udzielenia określa § 3 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania (zwanej dalej SWZ), opublikowanej na platformie zakupowej Zamawiającego https://pkpintercity.eb2b.com.pl).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 i 2 do SWZ.4. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego w stosunku do rozwiązania, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, należy dołączyć do oferty dokumentację tego rozwiązania potwierdzającą spełnienie wymagań opisanych w ust. 5 poniżej, pełne postanowienia licencji oraz wykaz pełnej funkcjonalności rozwiązania równoważnego.5. Za usługę równoważną Zamawiający uzna taką, która spełniać będzie poniższe warunki: 1) umożliwia dostęp do usług chmurowych typu Platform as a Services (PaaS) oraz Infrastructure as a Service (IaaS) bez określania, jakie to mają być usługi i bez konieczności oddzielnego zakupu licencji (niezbędne do uruchomienia i funkcjonowania usługi licencje będą dostępne w modelu „License Included”);2) Zamawiający będzie mógł dowolnie zmieniać usługi, z jakich będzie korzystał w okresie realizacji zamówienia;3) zakres zastosowania technologii zapewni Zamawiającemu możliwość implementacji funkcjonalności, które Zamawiający realizuje w oparciu o technologię Oracle, w szczególności umożliwi Zamawiającemu utrzymywanie i rozwój systemów opartych o bazę danych Oracle w wersji Autonomous, Oracle Golden Gate i Oracle Analytics Cloud, bez konieczności zakupu dodatkowych licencji, wykonywania dodatkowych prac dostosowawczych czy migracji;4) będzie współdziałać z pozostałymi systemami Zamawiającego zbudowanymi w oparciu o technologię Oracle, wdrożonymi u Zamawiającego, do których Zamawiający posiada prawa licencyjne oraz będzie zapewniać pracę tych systemów tak jak realizuje to technologia Oracle, bez konieczności zakupu dodatkowych licencji, wykonywania dodatkowych prac dostosowawczych czy migracji;5) nie będzie powodować zakłóceń pracy oprogramowania z zakresu technologii Oracle, z którym będzie współdziałało;6) zapewni pełną, równoległą pracę w czasie rzeczywistym oraz pełną funkcjonalną zamienność technologii równoważnej z technologią Oracle; 7) zapewni suwerenność danych i umożliwi wskazanie miejsca przetwarzania danych na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczej (EOG, ang. EuropeanEconomicArea) i uniemożliwi ich przekazanie przez procesora w jakiejkolwiek formie (np. backup, logi) poza ten obszar.
Część zamówienia: LOT-0001 Usługi ATiK w zakresie produktów ORACLE oraz usługa PASS & Iaas Universal Credit 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) zapewnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) w odniesieniu do oprogramowania i infrastruktury serwerowej firmy Oracle, na które wcześniej zostały Zamawiającemu udzielone licencje na mocy odrębnych umów;2) zakup praw do korzystania z Usługi Oracle Paas & IaaS Universal Credit w Oracle Cloud Infrastructure lub z usług równoważnych;3) prawo opcji, którego zakres i warunki udzielenia określa § 3 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania (zwanej dalej SWZ), opublikowanej na platformie zakupowej Zamawiającego https://pkpintercity.eb2b.com.pl).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 i 2 do SWZ.4. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego w stosunku do rozwiązania, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, należy dołączyć do oferty dokumentację tego rozwiązania potwierdzającą spełnienie wymagań opisanych w ust. 5 poniżej, pełne postanowienia licencji oraz wykaz pełnej funkcjonalności rozwiązania równoważnego.5. Za usługę równoważną Zamawiający uzna taką, która spełniać będzie poniższe warunki: 1) umożliwia dostęp do usług chmurowych typu Platform as a Services (PaaS) oraz Infrastructure as a Service (IaaS) bez określania, jakie to mają być usługi i bez konieczności oddzielnego zakupu licencji (niezbędne do uruchomienia i funkcjonowania usługi licencje będą dostępne w modelu „License Included”);2) Zamawiający będzie mógł dowolnie zmieniać usługi, z jakich będzie korzystał w okresie realizacji zamówienia;3) zakres zastosowania technologii zapewni Zamawiającemu możliwość implementacji funkcjonalności, które Zamawiający realizuje w oparciu o technologię Oracle, w szczególności umożliwi Zamawiającemu utrzymywanie i rozwój systemów opartych o bazę danych Oracle w wersji Autonomous, Oracle Golden Gate i Oracle Analytics Cloud, bez konieczności zakupu dodatkowych licencji, wykonywania dodatkowych prac dostosowawczych czy migracji;4) będzie współdziałać z pozostałymi systemami Zamawiającego zbudowanymi w oparciu o technologię Oracle, wdrożonymi u Zamawiającego, do których Zamawiający posiada prawa licencyjne oraz będzie zapewniać pracę tych systemów tak jak realizuje to technologia Oracle, bez konieczności zakupu dodatkowych licencji, wykonywania dodatkowych prac dostosowawczych czy migracji;5) nie będzie powodować zakłóceń pracy oprogramowania z zakresu technologii Oracle, z którym będzie współdziałało;6) zapewni pełną, równoległą pracę w czasie rzeczywistym oraz pełną funkcjonalną zamienność technologii równoważnej z technologią Oracle; 7) zapewni suwerenność danych i umożliwi wskazanie miejsca przetwarzania danych na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczej (EOG, ang. EuropeanEconomicArea) i uniemożliwi ich przekazanie przez procesora w jakiejkolwiek formie (np. backup, logi) poza ten obszar.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 72250000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa