Przetarg 11546481 - 1. Przedmiotem zamówienia jest zwiększanie bezpieczeństwa...

   
Analizuj Zamówienie 11546481
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-10
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest zwiększanie bezpieczeństwa energetycznego i odciążenie sieci elektroenergetycznej – opracowanie dokumentacji przed inwestycyjnej umożliwiającej budowę mikroins
talacji fotowoltaicznych (PV) i zastosowanie systemów magazynowania energii elektrycznej na budynkach użyteczności publicznej.2. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do wykonania:1) analizy możliwości rozwoju infrastruktury zapewniającej społeczności gminnej źródła wytwarzania i zarządzania energią elektryczną w zakresie rozbudowy źródeł mikroinstalacji fotowoltaicznych, a w szczególności:a) analiza profili zużycia indywidualnie dla każdego z w/w budynków b) dla każdego z budynków dobór mocy instalacji PV oraz parametrów magazynu energii w taki sposób, aby uzyskać optymalny efekt autobilansowania. Optymalizacja powinna być dokonana w aspekcie ekonomicznym, uwzględniając koszty inwestycyjne i powstałe dzięki tej inwestycji obniżki kosztów energii.c) uwzględnienia w ramach analizy możliwości kompensowania produkcji/zużycia energii pomiędzy budynkami wymienionymi powyżej.d) opracowanie dokumentacji projektowej takich instalacji z uzyskaniem wymaganych pozwoleń administracyjnych. 2) przygotowania dokumentacji koniecznej do uzyskania pozwoleń i zgód administracyjnych na zainstalowanie urządzeń objętych projektem z punktu 1 d, opracowania karty informacyjnej przedsięwzięcia do pozyskania finansowania, przygotowania przedmiaru i kosztorysu robót, dostosowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego pod inwestycję wraz z uzyskaniem warunków zabudowy.3) nadzoru autorskiego nad realizacją instalacji.3. Przedmiot Umowy powinien być wykonany dla następujących obiektów:1) Przedszkole Samorządowe, ul. Kościelna 1, 05-532 Baniocha.2) Przedszkole Samorządowe, ul. Gen. Józefa Bema 1, 05-530 Góra Kalwaria.3) Przedszkole nr 1 Samorządowe, ul. Sajny 18, 05-530 Góra Kalwaria.4) Budynek stadionu miejskiego, ul. Wojska Polskiego 44, 05-530 Góra Kalwaria.5) Szkoła Podstawowa im. Polski Niepodległej, ul. Szkolna 1, 05-532 Baniocha.6) Szkoła Podstawowa im. Orła Białego, ul. Wilanowska 55, 05-507 Brześce.7) Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Szkolna 4, 05-530 Cendrowice.8) Szkoła Podstawowa, ul. Główna 56, 05-530 Czachówek.9) Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 5, 05-530 Czaplinek.10) Szkoła Podstawowa, ul. Warszawska 17, 05-530 Czersk.11) Szkoła Podstawowa w Dobieszu, ul. Wolska 36, 05-530 Sierzchów.12) Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Puławska 4, 05-532 Kąty.13) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kalwaryjska 3, 05-530 Góra Kalwaria.14) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Sajny 16, 05-530 Góra Kalwaria.15) Budynek basenowy OSIR, ul. Pijarska 119, 05-530 Góra Kalwarii.4. Zamawiający w ramach realizacji tego zadania wymaga:1) Wykorzystania wykonanych audytów efektywności energetycznej udostępnionych przez Zamawiającego. Wykonawca musi uwzględnić te materiały przy przeprowadzanych w ramach niniejszego zamówienia analizach.2) Analizy możliwości rozwoju infrastruktury zapewniającej społeczności gminnej źródła wytwarzania i zarządzania energią elektryczną.3) Wskazania optymalnych działań dotyczących montażu mikroinstalacji fotowoltaicznych i magazynów energii we wskazanych budynkach.5. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia będzie podstawą do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, w związku z tym jej kompletność, zawartość i szczegółowość powinna być wystarczająca dla tego celu. 6. W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji, aż do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany wytworzonej dokumentacji, których konieczność będzie wynikać z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 (trzy) dni robocze, a w przypadkach szczególnie złożonych nie dłuższym niż 5 (pięć) dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy pytania.7. Z uwagi na treść art. 635 k.c. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego udzielić mu informacji o stopniu zaawansowania realizacji umowy. Brak udzielenia informacji, w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych od jej zażądania, będzie stanowić samodzielną podstawę do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania mu dodatkowego terminu.8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące wykonanej dokumentacji w trakcie realizacji inwestycji.9. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w spotkaniach roboczych i naradach technicznych, które odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. Liczbę i terminy spotkań będzie ustalał Zamawiający stosownie do potrzeb wynikających z konieczności pozyskiwania informacji, wyjaśnienia wątpliwości i wykonywania czynności nadzorczych oraz uzgadniania dokumentacji projektowej.10. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy.11. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotu umowy.12. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z umowy, a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac.13. Wykonawca w ramach należnego mu wynagrodzenia zobowiązany będzie pełnić nadzór autorski w okresie realizacji robót budowlanych prowadzonych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji, o której mowa w ust. 1 nie krócej niż przez okres 36 miesięcy od dnia prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.14. Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia we wszystkich organizowanych spotkaniach, związanych z realizacją przedmiotu umowy.15. W przypadku konieczności aktualizacji części składowych dokumentacji – kosztorysów i przedmiarów, wykonawca dokona nieodpłatnie aktualizację każdorazowo na wezwanie przez zamawiającego w terminie 14 dni od dnia wezwania przez okres 36 miesięcy od chwili odbioru prawidłowo wykonanej dokumentacji.16. Szczegółowe warunki wykonania przedmioty zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

ZAP.271.35.2025.AM


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00482595/01 z dnia: 2025-10-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-21 09:00
Po zmianie:
2025-10-22 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-21 09:15
Po zmianie:
2025-10-22 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-19
Po zmianie:
2025-11-20
branża Projektowanie
podbranża projekt energoelektryczny, nadzór, kosztorys, przegląd, projekt OZE
kody CPV 71242000, 71314000, 71314200, 71314300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt energoelektryczny , nadzór, kosztorys, przegląd , projekt OZE