Przetarg 12226408 - 1. Przedmiotem Zamówienia jest zawarcie umów ramowych z...

   
Analizuj Zamówienie 12226408
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-12
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem Zamówienia jest zawarcie umów ramowych z dwiema agencjami reklamowymi do realizacji długofalowych działań marketingowych oraz w zakresie kompleksowej obsługi kampanii ATL i BT
L. Przedmiotem i celem umowy ramowej jest określenie zasad i warunków udzielania zamówień wykonawczych, jakie mogą zostać udzielone w okresie obowiązywania umowy ramowej. Umowa ramowa opisuje ogólne warunki współpracy bez zaciągania zobowiązania dla żadnej ze stron.2. W ramach bieżącej współpracy, agencja będzie realizowała m.in. następujące rodzaje zadań:2.1. Kompleksowa obsługa kampanii ATL i BTL w zakresie opracowania strategii, kreacji oraz produkcji wszystkich materiałów kampanijnych;2.2. Przygotowywanie key visual (dalej KV) kampanijnych wraz z opracowaniem tekstu do materiału, według opisanej specyfiki w briefie. W ramach przygotowania KV, w zależności od koncepcji prace uwzględniają: ewentualny zakup zdjęcia, rysunek, grafikę, przygotowanie plików produkcyjnych oraz wersji elektronicznych, przeformatowania (m.in. prasa, banery na stronę www.gkpge.pl, outdoor);2.3. Przygotowywanie oraz produkcja materiałów BTL;2.4. Opracowanie linii kreatywnej oraz produkcja materiałów reklamowych do wszelkich działań promocyjnych np. wspierających projekty sponsorskie PGE związane z mecenatem kultury i sportu, wsparcie działalności CSR, wizerunkowa i/lub edukacyjna komunikacja projektów strategicznych realizowanych w Grupie PGE, projekty z zakresu employer brandingu;2.5. Obsługa Client Service w pełnym zakresie;2.6. Prace kreatywne: przygotowania projektów graficznych, scenariuszy filmowych wraz ze storyboardami, scenariuszy radiowych oraz nadzór kreatywny nad procesem produkcyjnym (produkcja filmów, spotów radiowych, materiałów printowych);2.7. Kompleksowy nadzór Agencji nad realizacją przez podwykonawców obsługiwanych projektów.3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
Część zamówienia: LOT-0001 Zawarcie umowy ramowej z dwiema Agencjami Kreatywnymi (ATL/BTL). 1. Przedmiotem Zamówienia jest zawarcie umów ramowych z dwiema agencjami reklamowymi do realizacji długofalowych działań marketingowych oraz w zakresie kompleksowej obsługi kampanii ATL i BTL. Przedmiotem i celem umowy ramowej jest określenie zasad i warunków udzielania zamówień wykonawczych, jakie mogą zostać udzielone w okresie obowiązywania umowy ramowej. Umowa ramowa opisuje ogólne warunki współpracy bez zaciągania zobowiązania dla żadnej ze stron.2. W ramach bieżącej współpracy, agencja będzie realizowała m.in. następujące rodzaje zadań:2.1. Kompleksowa obsługa kampanii ATL i BTL w zakresie opracowania strategii, kreacji oraz produkcji wszystkich materiałów kampanijnych;2.2. Przygotowywanie key visual (dalej KV) kampanijnych wraz z opracowaniem tekstu do materiału, według opisanej specyfiki w briefie. W ramach przygotowania KV, w zależności od koncepcji prace uwzględniają: ewentualny zakup zdjęcia, rysunek, grafikę, przygotowanie plików produkcyjnych oraz wersji elektronicznych, przeformatowania (m.in. prasa, banery na stronę www.gkpge.pl, outdoor);2.3. Przygotowywanie oraz produkcja materiałów BTL;2.4. Opracowanie linii kreatywnej oraz produkcja materiałów reklamowych do wszelkich działań promocyjnych np. wspierających projekty sponsorskie PGE związane z mecenatem kultury i sportu, wsparcie działalności CSR, wizerunkowa i/lub edukacyjna komunikacja projektów strategicznych realizowanych w Grupie PGE, projekty z zakresu employer brandingu;2.5. Obsługa Client Service w pełnym zakresie;2.6. Prace kreatywne: przygotowania projektów graficznych, scenariuszy filmowych wraz ze storyboardami, scenariuszy radiowych oraz nadzór kreatywny nad procesem produkcyjnym (produkcja filmów, spotów radiowych, materiałów printowych);2.7. Kompleksowy nadzór Agencji nad realizacją przez podwykonawców obsługiwanych projektów.3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 79340000, 79341000, 79341100, 79341400, 79822500
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcje promocyjne