Przetarg 11969625 - 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz...
| Analizuj | Zamówienie 11969625 |
|---|---|
| źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
| data publikacji | 2025-11-12 |
| przedmiot ogłoszenia | 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót dla dwutorowej linii kolejowej nr 8 na odcinku od km 196,095 do km 218,129.Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie : 1) dokumentacji projektowej, budowlanej zamiennej, wykonawczej, technologicznej i powykonawczej wraz z uzyskaniem zamiennych decyzji administracyjnych, zgód, porozumień, opinii oraz prolongaty uzyskanych uzgodnień, warunków wydanych przez gestorów sieci i infrastruktury niezbędnych do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i realizacji przedmiotu zamówienia; 2) wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej, o której mowa w ww. pkt 1, oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wszelkich czynności wymaganych Prawem; 3) przeprowadzenie oceny zgodności każdego podsystemu strukturalnego objętego zakresem zamówienia na każdym etapie projektowania, budowy i końcowych prób podsystemu 4) zamówienia opcjonalne, zwanego dalej Opcją na interfejs, dotyczącego realizacji zmian w urządzeniach sterowania ruchem kolejowym interfejsów na warunkach określonych w pkt nr 5 PFU pn.: „Przewidywane zmiany w zakresie interfejsów”. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zakresu branży torowej, peronowej, drogowej, kubaturowej, konstrukcyjno-budowlanej, mostowej, sanitarnej, trakcyjnej, elektroenergetyki nietrakcyjnej, linii potrzeb nietrakcyjnych, sterowania ruchem kolejowym, teletechnicznej, geotechnicznej, hydrotechnicznej, zieleni, ochrony środowiska wraz z usunięciem kolizji. Zamówienie obejmuje również zakres prac objętych Opcją na interfejs, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1 PFU, w zakresie w którym Zamawiający skorzysta z Opcji na interfejs.Zakres Opcji na interfejs: - Włączenie urządzeń srk do zdalnego sterowania oraz do CUID w LCS Kielce 2- Modernizacja urządzeń srk na stacji Sitkówka Nowiny- Modernizacja urządzeń srk na stacji podg. Brzeziny- Zabudowa systemu ERTMS/ETCS poziom 2.2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Tom III SWZ.3.Strona internetowa, na której udostępniane będązmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne Dokumenty Zamówienia bezpośrednio związane zPostępowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.plk-sa.pl w podzakładcededykowanej przedmiotowemu Postępowaniu o nr 9090/IREZA3/05570/05082/25/P,dostępnej w zakładce „Aktualne”, „W toku” lub „Rozstrzygnięte” (w zależności od etapuPostępowania). Część zamówienia: LOT-0001 Opracowanie projektu wykonawczego i wykonanie robót budowlanych na odcinku LOT B1_1 Sitkówka Nowiny – Miąsowa (bez stacji) od km 196,095 do km 218,129 w ramach projektu inwestycyjnego pn.: „Prace na linii kolejowej nr 8 na odcinku Skarżysko – Kamienna – Kielce - Kozłów”, Etap II: odcinek Sitkówka Nowiny – Kozłów”. 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót dla dwutorowej linii kolejowej nr 8 na odcinku od km 196,095 do km 218,129.Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji projektowej, budowlanej zamiennej, wykonawczej, technologicznej i powykonawczej wraz z uzyskaniem zamiennych decyzji administracyjnych, zgód, porozumień, opinii oraz prolongaty uzyskanych uzgodnień, warunków wydanych przez gestorów sieci i infrastruktury niezbędnych do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i realizacji przedmiotu zamówienia; 2) wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej, o której mowa w ww. pkt 1, oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wszelkich czynności wymaganych Prawem; 3) przeprowadzenie oceny zgodności każdego podsystemu strukturalnego objętego zakresem zamówienia na każdym etapie projektowania, budowy i końcowych prób podsystemu 4) zamówienia opcjonalne, zwanego dalej Opcją na interfejs, dotyczącego realizacji zmian w urządzeniach sterowania ruchem kolejowym interfejsów na warunkach określonych w pkt nr 5 PFU pn.: „Przewidywane zmiany w zakresie interfejsów”. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zakresu branży torowej, peronowej, drogowej, kubaturowej, konstrukcyjno-budowlanej, mostowej, sanitarnej, trakcyjnej, elektroenergetyki nietrakcyjnej, linii potrzeb nietrakcyjnych, sterowania ruchem kolejowym, teletechnicznej, geotechnicznej, hydrotechnicznej, zieleni, ochrony środowiska wraz z usunięciem kolizji. Zamówienie obejmuje również zakres prac objętych Opcją na interfejs, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1 PFU, w zakresie w którym Zamawiający skorzysta z Opcji na interfejs.Zakres Opcji na interfejs: - Włączenie urządzeń srk do zdalnego sterowania oraz do CUID w LCS Kielce 2- Modernizacja urządzeń srk na stacji Sitkówka Nowiny- Modernizacja urządzeń srk na stacji podg. Brzeziny- Zabudowa systemu ERTMS/ETCS poziom 2.2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Tom III SWZ.3. Okres realizacji Zamówienia: 42 miesiące od daty zawarcia umowy zgodnie z § 4 Warunków Umowy, znajdujących się w Tomie II SWZ w tym:1) zakończenie wszystkich Robót (z zastrzeżeniem punktu poniżej), stwierdzone dokonaniem przez Zamawiającego Ostatniego Odbioru Końcowego, w tym przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz, dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów związanych z procesem certyfikacji - 34 miesiące od daty zawarcia Umowy,2) dostarczenie Zamawiającemu zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji podsystemów strukturalnych, zgodnie z Ustawą o transporcie kolejowym – nie dłużej niż w ciągu 8 (ośmiu) miesięcy od daty dokonania przez Zamawiającego Ostatniego Odbioru Końcowego. Opcja na interfejs:1. Zamawiający będzie miał prawo do uruchamiania Opcji na interfejs w całym okresie realizacji Robót oraz okresie gwarancji Robót, nie później niż przed upływem okresu gwarancji dla zakresu Robót dotyczących urządzeń sterowania ruchem kolejowym. 2. Zamawiający zakłada na realizację Opcji na interfejs nie mniej niż 6 miesięcy, z zastrzeżeniem, że wskazany przez Zamawiającego termin realizacji nie będzie dłuższy niż 4 lata od dnia uruchomienia Opcji na interfejs.Nieskorzystanie z zamówienia opcjonalnego na interfejs lub zlecenie mniejszej ilości zmian (tj. wybranych zakresów prac, o których mowa w PFU), nie stanowi podstawy do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca nie może wysuwać żadnych roszczeń z tytułu braku realizacji całości lub realizacji części Opcji na interfejs. |
| branża | Drogownictwo, Energoelektryczna, Sprzątanie, Projektowanie |
| podbranża | linie kolejowe, tramwajowe, organizacja ruchu drogowego, sieci zewnętrzne, projekt linii kolejowej, tramwajowej, rozbiórki, demontaże |
| kody CPV | 45000000, 45200000, 45230000, 45231400, 45234000, 45234100, 45234113, 45234115, 45234116, 71322000 |
| forma | przetarg nieograniczony |
| typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
| kraj realizacji | Polska |
| województwo realizacji | Mazowieckie |
| kraj organizatora | Polska |
| województwo organizatora | Mazowieckie |