Przetarg 11735093 - 1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pn.: „Zakup i...

   
Analizuj Zamówienie 11735093
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-24
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pn.: „Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 oraz w ramach zadania inwestycyjn
ego pn.: Zakup sprzętu dla Powiatu Radomskiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”, przyjętego uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r. (M. P. z 2025 r. poz. 541) o systemie finansowania zadań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej, wynikających z ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. poz. 1907)2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: 1) mobilnej stacji uzdatniania wody - sztuk 1, 2) nowych pomp do wody brudnej - sztuk 21, 3) przenośnych urządzeń do pomiaru skażeń promieniotwórczych - sztuk 21, 4) tabletek do uzdatniania wody - odkażania wody pitnej – sztuk 100 000.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ i Projektowane Postanowienia Umowy – załącznik nr 2 do SWZ.3. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4. Dostawca dostarczy dokumentacje techniczną, instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim. 5. Okres gwarancji i rękojmi - minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. UWAGA: Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, Zamawiający wspólnie z Wykonawcą rozszerza odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Termin rękojmi skończy się z dniem upływu terminu udzielonej gwarancji. Gwarancja i serwis gwarancyjny zawarte zostały w Projekcie umowy załącznik nr 2 do SWZ. INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca dostarczy Przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, w pełni sprawny, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od jakichkolwiek wad prawnych, w tym wszelkich praw osób trzecich oraz innych obciążeń i zabezpieczeń, jak również powinien spełniać normy bezpieczeństwa i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego.2. Zamawiający zastrzega:1) możliwość weryfikacji u producenta konfiguracji fabrycznej zakupionego asortymentu, możliwość weryfikacji na stronie producenta posiadanej/wykupionej gwarancji,2) możliwość weryfikacji statusu naprawy urządzenia po podaniu unikalnego numeru seryjnego - w każdym lub wybranym przez Zamawiającego pojedynczym asortymencie.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu towar, na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (wg. Załącznika nr 2 do projektu Umowy). Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę towaru za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w SWZ oraz Formularzu ofertowym.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Umowy w nienaruszonych opakowaniach, z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. 5. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w § 2 Projektu Umowy.6. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. 7. Wszelkie wykonane przez Wykonawcę dostawy i czynności będą podlegać dwóm odbiorom: ilościowemu i jakościowemu.8. Odbiór końcowy nastąpi po zakończeniu wszystkich prac, uruchomieniu i przetestowaniu i przeszkoleniu przez Wykonawcę, w terminie uzgodnionym przez Strony. Datę odbioru będzie stanowił dzień zakończenia czynności odbioru i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przez Wykonawcę i Zamawiającego.9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu zamówienia, zaleceń w zakresie użytkowania i konserwacji, tj. instrukcje obsługi, montażu i konserwacji, karty gwarancyjne w języku polskim.10. W przypadku stwierdzenia wad Wykonawca usunie je na własny koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.11. Bezusterkowy protokół odbioru końcowego, będzie podstawą wystawienia faktury za wykonanie przedmiotu zamówienia.12. W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie o niedostępności zaoferowanego sprzętu, opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. 13. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona i umieści na sprzęcie, którego cena jednostkowa jest równa lub przewyższa wartość 10 000,00 zł tablice informacyjne z logotypem i informacją o następującej treści: „ZADANIE DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA Z PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025-2026” oraz międzynarodowy znak obrony cywilnej (niebieski trójkąt równoboczny umieszczony na pomarańczowym tle nie dotykający wierzchołkami krawędzi). Tablice informacyjne zostaną umieszczone na sprzęcie w sposób proporcjonalny do ich rozmiaru, z zachowaniem odpowiednich proporcji i ich czytelności. Wielkość tablicy powinna być dostosowana do wymiarów danego sprzętu, tak aby była ona widoczna i estetyczna, bez dominowania nad całością urządzenia ani zakłócania jego funkcjonalności.Zgodnie z art. 310 pzp - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: ogłoszeniu o zamówieniu.

ON.272.214.2025
branża Ochrona, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wodno - kanalizacyjna
podbranża sprzęt i instalacje p-poż, uzdatnianie wody, materiały i urządzenia, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 24962000, 38341000, 42122130, 42122220, 42912300, 42912330, 43134100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt i instalacje p-poż , uzdatnianie wody , materiały i urządzenia , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11768980 2025-11-03
godz. 08:00
Lubelskie Zakup wkładów gumowych -
11735693 2025-11-03
godz. 09:00
Śląskie „Zakup pojazdu specjalistycznego - cysterna do przewozu wody pitnej” Zadanie...
11528227 2025-11-03
godz. 09:45
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk kontenerów dekontaminacyjnych ze...
11735951 2025-11-03
godz. 10:00
Lubelskie Zakup urządzenia do paczkowania wody wraz z przyczepą do przewożenia i skrzynią...
11736236 2025-11-03
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa cysterny na wodę pitną w ramach programu OLiOC Gminy Leżajsk...
11635029 2025-11-03
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: Dostawa sonarów wraz z wyposażeniem do detekcji obiektów pod wodą”...
11514134 2025-11-03
godz. 12:00
Mazowieckie Sukcesywne dostawy części zamiennych do wentylatorowych młynów węglowych (MWK8...
11756861 2025-11-03
godz. 23:59
Małopolskie Zlecę montaż bateri prysznicowej oraz serwis/poprawę drugiej baterii...
11758112 2025-11-04
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa wózka widłowego
11511391 2025-11-04
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny...