Przetarg 11238607 - 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż instalacji...

   
Analizuj Zamówienie 11238607
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-04-29
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz magazynów energii elektrycznej na obiektach publicznych w Gminie Myszków (obejmujące zaprojektowanie, dostawę,
montaż i uruchomienie), w następujących ilościach:­- liczba instalacji fotowoltaicznych: 8 sztuk,­- liczba magazynów energii elektrycznej: 18 sztuk,­- liczba budynków objętych projektem: 7 budynków.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiącym opis przedmiotu zamówienia dla niniejszego postępowania.3. Rodzaj zamówienia: dostawy.4. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, gdyż charakter tego zamówienia nie determinuje wystąpienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.5. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.6. Jeżeli wymagane będzie złożenie certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, o której mowa w art. 105 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.7. Przez jednostkę oceniającą zgodność, o której mowa w art. 105 ust. 2 ustawy Pzp, rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem urządzeń i ich instalacją w ramach przedmiotowego zamówienia. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, powinien wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.11. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części. Zamówienie jest udzielane w dwóch częściach stanowiących przedmiot odrębnego postępowania. Wszczęcie i prowadzenie dwóch odrębnych postępowań składających się na całe zamówienie spowodowane jest specyfiką i zakresem rzeczowym dostaw w ramach projektu OZE. Dalszy podział udzielanego zamówienia na części spowodowałby trudności w realizacji zamówienia w zakresie koordynacji i uzyskaniu projektowanych parametrów, zwiększenie kosztów inwestycji w szczególności, gdyby rozdzielić zadanie na dostawę a następnie ich instalację, występowałby problem „rozmycia” odpowiedzialności tych Wykonawców z tytułu gwarancji. Jeden Wykonawca ponosiłby odpowiedzialność z tytułu gwarancji za dostarczane urządzenia (moduły fotowoltaiczne, inwertery, magazyny energii) a drugi za ich zainstalowanie. W przypadku wystąpienia wad Wykonawca, który wykonywałby dostawę mógłby twierdzić, że wady są skutkiem wadliwej instalacji, z kolei Wykonawca, który instalował, że wady są wynikiem dostarczonych urządzeń. Rodziłoby to wysokie ryzyko, że koszty braku koordynacji pomiędzy dostawą a instalacją znalazłyby się po stronie Zamawiającego.Również nie ma racjonalnego uzasadnienia podział zamówienia na części w oparciu o podział zakresu zamówienia. Taki podział spowodowałby zwiększenie cen urządzeń oraz kosztów ich montażu, co oznacza, że nie jest on tym samym uzasadniony z punktu widzenia ekonomicznego (przy większym zakresie zamówienia działa efekt skali obniżający cenę oferty).12. Zamówienie jest planowane do realizacji w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycja B2.2.2, Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyczne, Część B: wsparcie inwestycyjne społeczności energetycznych, Działanie B.1: Demonstracyjne projekty inwestycyjne realizowane przez społeczności energetyczne.UWAGA:Zamawiający zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Część zamówienia: LOT-0001 ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII W KLASTRZE ENERGII POWIATU MYSZKOWSKIEGO NA OBIEKTACH PUBLICZNYCH W GMINIE MYSZKÓW 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz magazynów energii elektrycznej na obiektach publicznych w Gminie Myszków (obejmujące zaprojektowanie, dostawę, montaż i uruchomienie), w następujących ilościach:­- liczba instalacji fotowoltaicznych: 8 sztuk,­- liczba magazynów energii elektrycznej: 18 sztuk,­- liczba budynków objętych projektem: 7 budynków.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiącym opis przedmiotu zamówienia dla niniejszego postępowania.3. Rodzaj zamówienia: dostawy.4. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, gdyż charakter tego zamówienia nie determinuje wystąpienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.5. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.6. Jeżeli wymagane będzie złożenie certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, o której mowa w art. 105 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.7. Przez jednostkę oceniającą zgodność, o której mowa w art. 105 ust. 2 ustawy Pzp, rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem urządzeń i ich instalacją w ramach przedmiotowego zamówienia. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, powinien wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.11. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części. Zamówienie jest udzielane w dwóch częściach stanowiących przedmiot odrębnego postępowania. Wszczęcie i prowadzenie dwóch odrębnych postępowań składających się na całe zamówienie spowodowane jest specyfiką i zakresem rzeczowym dostaw w ramach projektu OZE. Dalszy podział udzielanego zamówienia na części spowodowałby trudności w realizacji zamówienia w zakresie koordynacji i uzyskaniu projektowanych parametrów, zwiększenie kosztów inwestycji w szczególności, gdyby rozdzielić zadanie na dostawę a następnie ich instalację, występowałby problem „rozmycia” odpowiedzialności tych Wykonawców z tytułu gwarancji. Jeden Wykonawca ponosiłby odpowiedzialność z tytułu gwarancji za dostarczane urządzenia (moduły fotowoltaiczne, inwertery, magazyny energii) a drugi za ich zainstalowanie. W przypadku wystąpienia wad Wykonawca, który wykonywałby dostawę mógłby twierdzić, że wady są skutkiem wadliwej instalacji, z kolei Wykonawca, który instalował, że wady są wynikiem dostarczonych urządzeń. Rodziłoby to wysokie ryzyko, że koszty braku koordynacji pomiędzy dostawą a instalacją znalazłyby się po stronie Zamawiającego.Również nie ma racjonalnego uzasadnienia podział zamówienia na części w oparciu o podział zakresu zamówienia. Taki podział spowodowałby zwiększenie cen urządzeń oraz kosztów ich montażu, co oznacza, że nie jest on tym samym uzasadniony z punktu widzenia ekonomicznego (przy większym zakresie zamówienia działa efekt skali obniżający cenę oferty).12. Zamówienie jest planowane do realizacji w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycja B2.2.2, Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyczne, Część B: wsparcie inwestycyjne społeczności energetycznych, Działanie B.1: Demonstracyjne projekty inwestycyjne realizowane przez społeczności energetyczne.UWAGA:Zamawiający zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00346927-2025 z dnia: 2025-05-30
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 276563-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą w związku z udzielaniem odpowiedzi na wniosek o wyjaśnienie treści SWZ i dokonaną zmianą w treści § 13 ust. 1 pkt 1 lit d), § 13 ust. 1 pkt 1 lit l) i § 14 ust. 5 załącznika nr 13 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Opis zmian: zmiana dotyczy warunków udzielenia zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związaniaofertą. Zmieniono: Termin składania ofert z: 03/06/2025 10:00 na: 12/06/2025 10:00. Zmieniono: Data otwarcia z: 03/06/2025 11:00 na: 12/06/2025 11:00.Zmieniono: Informacje dodatkowe w zakresie pkt 6 z: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 31.08.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, na: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 09.09.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.Zmiana treści § 13 ust. 1 pkt 1 lit d), § 13 ust. 1 pkt 1 lit l) i § 14 ust. 5 załącznika nr 13 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zmiany zostały wprowadzone do Załącznika nr 13 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, który otrzymuje po zmianach nowe brzmienie i zostaje zamieszczony jako obowiązujący w postępowaniu na stronie internetowej prowadzonego postępowania jako plik Załącznik nr 13 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy po zmianach z dnia 27.05.2025 r. Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu : 27/05/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-06-12 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00362387-2025 z dnia: 2025-06-05
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 346927-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą w związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi przez Zamawiającego na pytania Wykonawców dotyczące treści SWZ. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Opis zmian: zmiana dotyczy warunków udzielenia zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Zmieniono: Termin składania ofert z: 12/06/2025 10:00 na: 30/06/2025 10:00. Zmieniono: Data otwarcia z: 12/06/2025 11:00 na: 30/06/2025 11:00. Zmieniono: Informacje dodatkowe w zakresie pkt 6 z: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 09.09.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, na: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 27.09.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu : 04/06/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-06-30 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00414586-2025 z dnia: 2025-06-26
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 362387-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą w związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi przez Zamawiającego na pytania Wykonawców dotyczące treści SWZ. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Opis zmian: zmiana dotyczy warunków udzielenia zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Zmieniono: Termin składania ofert z: 30/06/2025 10:00 na: 18/07/2025 10:00. Zmieniono: Data otwarcia z: 30/06/2025 11:00 na: 18/07/2025 11:00. Zmieniono: Informacje dodatkowe w zakresie pkt 6 z: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 27.09.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, na: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 15.10.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu : 24/06/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-07-18 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00457235-2025 z dnia: 2025-07-14
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 414586-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą w związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi przez Zamawiającego na pytania Wykonawców dotyczące treści SWZ. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Opis zmian: zmiana dotyczy warunków udzielenia zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Zmieniono: Termin składania ofert z: 18/07/2025 10:00 na: 31/07/2025 10:00. Zmieniono: Data otwarcia z: 18/07/2025 11:00 na: 31/07/2025 11:00. Zmieniono: Informacje dodatkowe w zakresie pkt 6 z: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 15.10.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, na: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 28.10.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu : 11/07/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-07-31 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00490394-2025 z dnia: 2025-07-28
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 457235-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą w związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi przez Zamawiającego na pytania Wykonawców dotyczące treści SWZ. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Opis zmian: zmiana dotyczy warunków udzielenia zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Zmieniono: Termin składania ofert z: 31/07/2025 10:00 na: 14/08/2025 10:00. Zmieniono: Data otwarcia z: 31/07/2025 11:00 na: 14/08/2025 11:00. Zmieniono: Informacje dodatkowe w zakresie pkt 6 z: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 28.10.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, na: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 11.11.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu : 25/07/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-08-14 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00523919-2025 z dnia: 2025-08-11
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 490394-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą w związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi przez Zamawiającego na pytania Wykonawców dotyczące treści SWZ. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Opis zmian: zmiana dotyczy warunków udzielenia zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Zmieniono: Termin składania ofert z: 14/08/2025 10:00 na: 22/08/2025 10:00. Zmieniono: Data otwarcia z: 14/08/2025 11:00 na: 22/08/2025 11:00. Zmieniono: Informacje dodatkowe w zakresie pkt 6 z: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 11.11.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, na: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 19.11.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu : 08/08/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-08-22 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00535671-2025 z dnia: 2025-08-18
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 523919-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą w związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi przez Zamawiającego na pytania Wykonawców dotyczące treści SWZ. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 5.1.12 Warunki udzielenia zamówienia Opis zmian: zmiana dotyczy warunków udzielenia zamówienia w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Zmieniono: Termin składania ofert z: 22/08/2025 10:00 na: 19/09/2025 10:00. Zmieniono: Data otwarcia z: 22/08/2025 11:00 na: 19/09/2025 11:00. Zmieniono: Informacje dodatkowe w zakresie pkt 6 z: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 19.11.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, na: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 17.12.2025 roku, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu : 14/08/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-09-19 10:00
branża Projektowanie, Energia odnawialna (OZE)
podbranża energia solarna, projekt OZE
kody CPV 9300000, 9330000, 9331200, 9332000, 31422000, 45261215, 45300000, 45310000, 45311100, 45311200, 45315100, 45315300, 45315600, 45317300, 71320000, 71323100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się