Przetarg 11553312 - 1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie zasilania...

   
Analizuj Zamówienie 11553312
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-14
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie zasilania awaryjnego budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku”. 2. Przedmiot zamówienia określony
w ust.1 obejmuje między innymi:a) Roboty budowlane pod agregat tj. budowę fundamentu pod posadowienie agregatu prądotwórczego;b) budowę pergoli ozdobnej;c) dostawę i montaż agregatu prądotwórczego;d) budowę linii kablowej nN 0,4kV do zasilania rezerwowego budynku biurowego.e) wykonanie opaski z kostki betonowej wokół projektowanego agregatuf) budowa instalacji elektrycznej pod zasilanie awaryjne,g) roboty wykończeniowe (w tym chodnik, zasianie trawy po wykopach).3. Roboty wykonywane będą w uzgodnieniu z Zamawiającym.Roboty będą prowadzone na terenie czynnego obiektu. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość bezkolizyjnego funkcjonowania biur w trakcie wykonywania robót budowlanych. Prowadzone prace nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę osób pracujących w obiekcie oraz na petentów. Roboty hałaśliwe w budynku należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym, (weekendy, godziny popołudniowe, wieczorne, nocne). Wykonawca odpowiedzialny jest za należyte utrzymanie porządku i czystości.4. Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie terenu budowy oraz jego otoczenia przed zabrudzeniem i zniszczeniem. Prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów prawa, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót.5. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji, przedmiaru i rysunkach a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego. Dopuszczalne są zmiany z w ramach uzgodnień z Zamawiającym.6. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań a w przypadku wyniknięcia rozbieżności nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.7. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w wycenie i ofercie zapasów i dodatkowych kosztów jakie mogą wystąpić przy pracach w starych obiektach. 8. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w zał. nr 1.1 – 1.2 do SWZ oraz w projekcie umowy /załącznik nr 2 do SWZ/. 9. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia.10. Wszystkie wymiary podane na rysunkach należy przed rozpoczęciem robót i zamówieniem każdorazowo sprawdzić na miejscu wykonywania prac i w razie rozbieżności lub zmian wynikających z wymogów technologii dostawcy skontaktować się z Zamawiającym.11. Rysunki rozpatrywać łącznie z częścią opisową i całością dokumentacji przetargowej.12. Wszystkie użyte materiały, wykończeniowe winny być wysokiej jakości i trwałości, materiały wewnętrzne powinny posiadać stosowane atesty lub aprobaty, a eksploatacja obiektu nie powinna wpływać na zmianę parametrów poszczególnych rozwiązań systemowych.13. Wykonawca jest zobowiązany do analizy rozwiązań przedstawionych w dokumentacji SWZ, pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych i optymalizacji systemu robót.14. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w SWZ.16. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 17. W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.18. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.21. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.22. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN. 23. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom);2) w związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców,4) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,5) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie - zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację umowy,6) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,7) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych,8) Wykonawca zamierzający zawrzeć umowę z podwykonawcą, zgodnie z treścią art. 464 ust. 8 ustawy Pzp zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zaparafowanego przez Wykonawcę i Podwykonawcę projektu tej umowy wraz ze wszystkimi załącznikami do niej. Postanowienie to stosuje się również do zmiany umowy z podwykonawcą .24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.26. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks Pracy, osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, tj. osób wykonujących wszelkie roboty ogólnobudowlane, o których mowa w przedmiocie zamówienia, o ile, mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Za roboty budowlane wykonywane pod nadzorem kierownika budowy rozumie się wszelkie roboty ogólnobudowlane, o których mowa w przedmiocie zamówienia wykonywane bezpośrednio przez pracowników pozostających pod nadzorem kierownika budowy.Szczegółowe informacje w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w tym uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań, sposób dokumentowania oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia zostały określone w rozdziale IV SWZ oraz projekcie umowy. 28. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zakres i charakter przedmiotowego zamówienia wykluczają jego podział na części z przyczyn technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i celowościowych. Brak jest technicznej możliwości podzielenia zamówienia na części, ponieważ wszystkie etapy zamówienia są ze sobą ściśle powiązane. Nie ma możliwości powierzenia poszczególnych etapów różnym wykonawcom, gdyż zagrażałoby to prawidłowej realizacji zamówienia. Nierozdzielenie zadania przyczyni się do lepszej organizacji prac oraz sprawniejszej koordynacji nad całym zamówieniem. Należy również wskazać, iż brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów.29. Minimalny wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji jakości na roboty budowlane i zamontowane urządzenia wynosi 60 m-cy. Niezależnie od udzielonej gwarancji jakości, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, tj. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Szczegółowe informacje w zakresie terminu gwarancji jakości oraz odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady zostały określone w rozdziale IV SWZ oraz projekcie umowy.

DAZ-Z.272.92.2025
branża Energoelektryczna
podbranża instalacje wewnętrzne, urządzenia, materiały
kody CPV 31000000, 31120000, 45000000, 45100000, 45110000, 45210000, 45223000, 45300000, 45310000, 45311000, 45317000, 45400000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje wewnętrzne , urządzenia, materiały

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11508505 2025-10-29
godz. 08:00
Mazowieckie Zakup i dostawa rozdzielnic przenośnych z przeznaczeniem dla Dowództwa Wojsk...
11552626 2025-10-29
godz. 09:00
Lubuskie Część 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach...
11556824 2025-10-29
godz. 23:59
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia...
11489667 2025-10-30
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji elektroenergetycznej...
11573267 2025-10-30
godz. 15:00
Mazowieckie Wymiana transformatorów mocy RPZ Stegny
11538292 2025-10-31
godz. 15:00
Zachodniopomorskie SPRZEDAM GNIAZDO 1U285535082 - UR-000131777
11459981 2025-11-05
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia Dostawa mobilnego pola.2. Szczegółowy opis przedmiotu...
11549397 2025-11-12
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Pełnomocnik zamawiającego:Zamawiający na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia...
11552302 2025-11-18
godz. 10:30
Zachodniopomorskie Dostawa dydaktycznego sprzętu i wyposażenia elektrycznego na potrzeby projektu...
10656318 2027-07-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa rozdzielnic SN dla RD Międzyzdroje