Przetarg 11500057 - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn....

   
Analizuj Zamówienie 11500057
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-18
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta Jawora”.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuj
e m. in.: :1) Odbiór odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Jawora oraz nieruchomości w części zamieszkałych, a w części niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne (dalej zwanych nieruchomościami mieszanymi); 2) Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej oraz nieruchomości niezamieszkałych w pojemniki na odpady komunalne pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) i odpady zbierane w sposób selektywny: papier, tworzywa sztuczne i metale, szkło, odpady ulegające biodegradacji; 3) Zorganizowanie sześciu mobilnych zbiórek opon, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego powstających na nieruchomościach zamieszkałych;4) Zorganizowanie sześciu odbiorów przeterminowanych leków z 10 aptek;5) Zorganizowanie czterech zbiórek odzieży i tekstyliów;6) Przekazywanie sprawozdań, raportów i protokołów z realizacji zamówienia.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Tom III SWZ. 4. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w dokumentach zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących czynności związanych z realizacją zamówienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań oraz pozostałe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Tom II SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta Jawora 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta Jawora”.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.: 1) Odbiór odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Jawora oraz nieruchomości w części zamieszkałych, a w części niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne (dalej zwanych nieruchomościami mieszanymi); 2) Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej oraz nieruchomości niezamieszkałych w pojemniki na odpady komunalne pozostałe po segregacji (odpady zmieszane) i odpady zbierane w sposób selektywny: papier, tworzywa sztuczne i metale, szkło, odpady ulegające biodegradacji; 3) Zorganizowanie sześciu mobilnych zbiórek opon, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego powstających na nieruchomościach zamieszkałych;4) Zorganizowanie sześciu odbiorów przeterminowanych leków z 10 aptek;5) Zorganizowanie czterech zbiórek odzieży i tekstyliów;6) Przekazywanie sprawozdań, raportów i protokołów z realizacji zamówienia.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Tom III SWZ. 4. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w dokumentach zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących czynności związanych z realizacją zamówienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań oraz pozostałe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Tom II SWZ.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90000000, 90500000, 90511000, 90512000, 90513100, 90514000, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska