Przetarg 11795197 - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych...

   
Analizuj Zamówienie 11795197
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-30
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Budowa zadaszonego lodowiska przy al. Marcinkowskiego w Kępnie obejmujących wykonanie komplek
sowego wykonania obiektu lodowiska wraz z zapleczem - Etap 2, w miejscowości Kępno (działka nr 1521/13) w tym: 1) Hala lodowiska o pow. zabudowy 1 127,50m2, (hala namiotowa o wys.10,46m) z płytą lodowiska o wym. 20mx40m2) Budynek zaplecza o pow. zabudowy 779,50m23) Płyta lodowiska wraz z instalacją i technologią (w tym agregat na lodowisko oraz rolba do pielęgnacji lodowiska), 4) Elementy wyposażenia lodowiska (szuszarka do łyżew, regał na łyżwy, ostrzałka do łyżew, szafki, ławki, lada holu, fotele kasowe)5) Instalację c.o.6) Instalacje wodociągową (wody zimnej i ciepłej, instalacji p-poż)7) Instalacje kanalizacyjną (sanitarna, deszczowa)8) Instalacje wentylacyjną9) Instalacja kolejnego kotła gazowego w systemie kaskadowym10) Instalacje elektryczną ( zasilająca, oświetleniowa)11) Instalacja odgromowa12) Instalacja sieci komputerowej i instalacji CCTV IP13) Instalacja nagłośnieniowa14) Instalacja Elektronicznego systemu obsługi klienta15) Instalacja przepięciowa16) Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych (armatura i akcesoria sanitarne)17) Wyposażenie pomieszczeń zaplecza i socjalnego (szafki , ławki, meble,) 2. Zakresem zamówienia objęte jest również pierwsze urządzenie tafli lodowiska w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia jego eksploatacji.3. W zakresie zamówienia znajduje się wycinka 16 szt drzew (Etap -II) zaznaczonych na projekcie zagospodarowania terenu. Karpy drzew zlokalizowanych w obszarze nowego obiektu należy usunąć, pozostałe zlokalizowane w terenie, który nie będzie utwardzony należy sfrezować. Zamawiający przekaże Wykonawcy dokument zezwalający na wycinkę drzew przed podpisaniem umowy wykonawczej. 4. UWAGA: W związku z etapowaniem inwestycji - Zamawiający informuje, że wykonany został już Etap 1 zadania (Pawilon Sportowy). W ramach Etapu 1 wykonane zostały :1) częściowo fundamenty hali lodowiska (stopy fundamentowe w ilości 5 szt, na styku budynków 1 i 2 Etapu), 2) otwór drzwiowy na styku budynku Pawilonu i zaplecza (zamontowani nadproże a następnie zamurowano do późniejszego wykucia).3) instalacja gazowa wraz z kotłownią gazową i montażem jednego (1) z dwóch (2) docelowych kotłów gazowych. 4) instalacje sanitarne i technologiczne w Pawilonie Sportowym w zakresie niezbędnym do kontynuacji wykonania instalacji w Etapie II.5) Wykonany został system szlabanów wjazdowo-wyjazdowych. W związku z tym w zakresie zamówienia i wycenie zamówienia n i e n a l e ż y uwzględniać kosztów wykonania tych elementów. 5. Zamawiający wymaga aby oferowany system komputerowy, obsługi klienta i system CCTV IP był zintegrowany z systemami funkcjonującymi na obiektach MOSiR w Kępnie.Przez integrację rozumie się, przesyłanie informacji o stanie kont, informacji o kontrahentach z zastrzeżeniem, iż każda krotka (rekord) musi posiadać adres obiektu na którym powstała.Inwestor nie przewiduje i nie dopuszcza wymiany systemu.6. Załączone przedmiary należy traktować jako materiały pomocnicze i poglądowe, zakres wskazanych prac w przedmiotowych może nie zawierać wszystkich niezbędnych elementów zamówienia do przygotowania oferty..7. Zakres zamówienia obejmuje również:a) dostawę, montaż i aktualizację tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania o wymiarach 180 x 120 cm na dwóch słupkach zgodnie ze wzorem. b) Przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi dokumentami i uzgodnieniami wraz z pozwoleniem na użytkowanie.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:a. prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy w zakresie umożliwiający użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem,b. organizacja oraz zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,c. prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,d. pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,e. pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,f. pokrycie kosztów wykonania dokumentacji powykonawczej,g. pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych2.1. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami lub równoważny lub lub równoważne, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz równoważny lub równoważne nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.2.2. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.2.3. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.2.4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. Wmyśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ (w tym w załącznikach do SWZ).2.5. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania (SWZ i załącznikach do niej). W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego

WR.271.38.2025
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty sportowe
kody CPV 45111000, 45212200, 45223000, 45223200, 45223500, 45223800, 45233140, 45310000, 45312000, 45320000, 45330000, 45332200, 45333000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe