Przetarg 11892948 - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych...

   
Analizuj Zamówienie 11892948
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-06
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową”. Przedmiot
zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z rozbiórką budynków na działkach nr 86/8 (budynek Powiatu Włocławskiego) i 85/4 (budek Diecezji Włocławskiej) i wykonaniem kompletnego obiektu budowlanego (budynku Archiwum Starostwa Powiatowego we Włocławku we przy ul. Cyganka 28) zwanego dalej także „budynkiem” na działce nr 86/8 wraz z złożeniem wniosku o pozwolenie na użytkowanie. Budynek zaliczany jest do kategorii IX i III.Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w strefie ochrony konserwatorskiej Dzielnicy Starego Miasta Włocławek. W związku z tym wykonawca zapewni nadzór archeologiczny tj. przeprowadzi wyprzedzające przedinwestycyjne badania archeologiczne zgodnie z decyzjami i w uzgodnieniu z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Toruniu, Delegatura we Włocławku.Budynek w bryle oraz w funkcjach będzie podzielony na dwie części; jedna główna podpiwniczona, piętrowa to archiwum Starostwa Powiatowego we Włocławku; a niska parterowa to część garażowa z pomieszczeniami technicznymi.Budynek będzie miał wejście bezpośrednio z podwórka do pomieszczeń technicznych, garaży oraz do archiwum. W części archiwum znajdzie się biuro z zapleczem socjalno- sanitarnym dla pracownika. Obiekt został zaprojektowany w kształcie złamanej litery L, składającej się z - jak wyżej zaznaczono - dwóch części: krótsza parterowa część garażowa z pomieszczeniami technicznymi, dłuższa podpiwniczona część piętrowa z pomieszczeniami archiwum. Budynek odznaczać się będzie czytelną, prostą formą architektoniczną pod względem geometrii, bryły jak i materiałów zastosowanych na elewacji. Budynek będzie przylegał bezpośrednio do granicy działki na swoich dwóch bokach. Budynek ma konstrukcję tradycyjną w układzie podłużnym, jednotraktowym ze stropami opartymi na ścianach murowanych. Stropy i stropodachy będą wykonane z płyt kanałowych sprężonych o wysokości 26,5 cm. Ściany budynku są murowane głównie z bloczków o grubości 24 cm. Ściany fundamentowe wykonane będą z bloczków betonowych.Posadowienie budynku zaprojektowano jako bezpośrednie na ławach fundamentowych.Na granicy działki zaprojektowano ściany oporowe zintegrowane z nowym budynkiem. Mają one zabezpieczyć istniejące przy granicy działki budynki w trakcie budowy oraz podczas eksploatacji. Istnieje możliwość zmiany rozwiązań technicznych (bez fundamentowania na palach) pod warunkiem właściwego zabezpieczenia istniejących budynków przyległych bezpośrednio do budowanego budynku archiwum w uzgodnieniu z projektantem oraz Zamawiającym. Wszelkie ryzyka związane ze zmianą sposobu zabezpieczenia leżą po stronie Wykonawcy.Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:Kubatura:• kubatura brutto budynku: 1574,95m3. Zestawienie powierzchni:• powierzchnia zabudowy: 275,19m2,• powierzchnia wewnętrzna: 588,42m2,• powierzchnia netto: 534,93m2.Wysokość, długość, szerokość:wysokość: 3,98m (do attyki części garażowej), 8,03m (do gzymsu wieńczącego lub okapu),długość: 19,42m,szerokość: 26,115m. Liczba kondygnacji:Budynek posiada dwie kondygnacje nadziemne.Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie infrastruktury towarzyszącej w tym wykonanie odpowiednich przyłączy m.in. wodnych, kanalizacyjnych i elektrycznych oraz ciepłowniczych.Budynek będzie wyposażony m.in. w instalację sanitarną (instalacja wody zimnej do punktów czerpalnych w pomieszczeniach oraz do przepływowych podgrzewaczy wody, podejście ciepłej wody z przepływowych podgrzewaczy do punktów czerpalnych, instalacja kanalizacji sanitarnej z projektowanych przyborów sanitarnych, instalacja wody hydrantowej, instalacja centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, wentylacja oraz klimatyzacja pomieszczeń) i instalację elektryczną i teletechniczną (przeciwpożarowy wyłącznik prądu, instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, wewnętrzne instalacje gniazd wtyczkowych w systemie TN-S, system sygnalizacji pożaru, system oddymiania klatki schodowej, sieć strukturalna, system sygnalizacji włamania i napadu).W zakresie zagospodarowania terenu projekt przewiduje bezpośrednio z poziomu terenu dostęp dla osób z niepełnosprawnościami głównym wejściem do budynku oraz do pomieszczeń technicznych i garaży. W projekcie przewidziano we fragmencie wymianę nawierzchni przed częścią garażową budynku na nawierzchnię z kostki betonowej – jako nawierzchni pieszo jezdnej, zaplanowano odnowienie pozostałego istniejącego terenu zieleni oraz stworzenie w środkowej części obszaru wypełnionego geokratą ażurową z trawą który jednocześnie będzie stanowić miejsce na projektowane stanowiska postojowe.Wszelkie roboty odbywające się na terenie działki należącej do Diecezji Włocławskiej o nr 85/4 muszą odbywać się w uzgodnieniu z właścicielem tj. Diecezją Włocławską.Na czas prowadzenia robót budowlanych dojazd ciężkim sprzętem na plac budowy może odbywać się od ul. Tumskiej tj. przez działkę nr 84 (ul. Tumska 15). Zamawiający dysponuje zgodą Prezydenta Włocławka na dysponowanie tą działką. W celu skorzystania z tej możliwości Wykonawca zobowiązany jest do częściowej rozbiórki istniejącego muru (na długości około 5 m) i zamontowania bramy wjazdowej w uzgodnieniu z Zamawiającym. W związku z tym zobowiązuję się Wykonawcę do zabezpieczenia dostępu osób postronnych również do działki nr 85/4 należącej do Diecezji Włocławskiej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa.UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277, ze zm.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, ziemne, fundamentowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, stolarskie, ciesielskie, wykończeniowe, dekarskie, blacharskie, instalacyjne, montażowe i brukarskie.W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy (wykaz osób) o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika oraz oświadczenia zatrudnionego pracownika. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

ZP.272.1.36.2025
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty zabytkowe, obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45111100, 45112450, 45215000, 45262300, 45262500, 45262522, 45262600, 45262650, 45262700, 45310000, 45330000, 45331000, 45332000, 45400000, 45410000, 45421000, 45421100, 45421130, 45421146, 45421152, 45430000, 45432200, 45432210, 45442100, 45450000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , obiekty użyteczności publicznej