Przetarg 12226356 - 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i...

   
Analizuj Zamówienie 12226356
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-12
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Domu Studenckiego „Meteor” przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego 9 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamó
wienia określa załącznik nr A do SWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Wykonawca zapewni i wyznaczy koordynatora, który będzie pełnił systematyczny i bezpośredni nadzór nad pracownikami Wykonawcy w trakcie świadczenia usługi oraz kontroli jakości wykonywanej przez nich pracy. Doświadczenie zawodowe wyznaczonego koordynatora stanowi kryterium oceny ofert. Zmiana koordynatora w trakcie wykonywania umowy możliwa jest wyłącznie w przypadku zapewnienia koordynatora posiadającego co najmniej tyle samo lat doświadczenia zawodowego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi utrzymania czystości w w/w budynku przy użyciu środków czystości preferowanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem A do SWZ lub przy użyciu środków czystości równoważnych. Środki czystości zaoferowane do realizacji usługi muszą spełniać wymagania zamawiającego zwarte w załączniku A do SWZ. 5. Wykonawca w formularzu oferty (zał. nr 1 do SWZ) oświadczy jakie środki czystości będą stosowane do realizacji zamówienia. 6. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca dostarczy przedmiotowe środki dowodowe: a) opisy środków oraz artykułów czystości i higieny, które będą stosowane przy realizacji zamówienia, wraz z aktualnymi kartami charakterystyki i kartami technicznymi produktu, wystawionymi przez producenta. W przypadku, gdy środek nie posiada karty charakterystyki, zamawiający dopuszcza dostarczenie zamiast karty charakterystyki oświadczenie o spełnianiu wymogów produktu umożliwiające ocenę zgodności oferowanych środków z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku A. Zamawiający dopuszcza ulotki, opisy, karty techniczne produktów/środków jako przedmiotowe środki dowodowe, potwierdzające zgodność oferowanych środków czystości z wymaganiami Zamawiającego. 7. Wszystkie dostarczone środki czystości, winny być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, o bezspornej, dobrej jakości, dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik do SWZ – dotyczy osób sprzątających, osób wyznaczonych do serwisu dziennego oraz koordynatora. Wykonawca w formularzu ofertowym złoży oświadczenie ile osób do realizacji przedmiotu umowy zostanie zatrudnionych na umowę o pracę - należy wskazać ilość osób sprzątających, osób wyznaczonych do serwisu dziennego i koordynatora oraz wskazaniem czy osoby te zatrudnione są na cały etat czy na jego część (a jeśli część to jaką).Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 24 miesiące - od 01.03.2026 r. do 29.02.2028 r., a w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej – 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Część zamówienia: LOT-0002 Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Domu Studenckiego „Meteor” przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego 9 w Poznaniu Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Domu Studenckiego „Meteor” przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego 9 w PoznaniuZamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawcy winni wykazać się wykonaniem należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi (umowy) sprzątania i utrzymania czystości w budynku o powierzchni obejmującej min. 3.000,00 m2 do sprzątania i utrzymania w czystości świadczonej nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy oraz załączą dowody potwierdzające czy wykazana usługa została wykonana należycie.Uwaga: Jedna usługa sprzątania oznacza usługę wykonaną na podstawie jednej umowy. W przypadku usług wykonywanych (tj. rozpoczętych a nie zakończonych):- na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia zaliczona będzie wyłącznie jej zrealizowana część,- poświadczenia w odniesieniu do tych usług winny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed ich złożeniem. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w wykazie wykonanych usług wskazuje usługi, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonanych zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V ust. 2 pkt. 1 SWZ oraz dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SWZ.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy przed ich złożeniem. W przypadku wykazania dostaw w walutach innych niż złoty, Zamawiający będzie stosował przeliczanie walut wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Urzędzie Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich2) Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w zakresie sprzątania obiektów na sumę co najmniej 700.000,00 zł.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 700.000,00 zł.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90919000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń