Przetarg 11350820 - 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Usuwanie...

   
Analizuj Zamówienie 11350820
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-06-30
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Usuwanie awarii mechanicznych i elektrycznych stacji pomp na terenie RZGW Gdańsk na lata 2025 – 2026 w podziale na części”. Zamawiający dopuszcza
składanie ofert częściowych.2. Zamówienie składa się z następujących części:Część zamówienia nr 1: Usuwanie awarii mechanicznych i elektrycznych stacji pomp na terenie RZGW Gdańsk na lata 2025 – 2026 – ZZ Gdańsk - Żuławy;Część zamówienia nr 2: Usuwanie awarii mechanicznych i elektrycznych stacji pomp na terenie RZGW Gdańsk na lata 2025 – 2026 – ZZ Tczew; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia dla każdej części zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 8 do SWZ.Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia.Temu samemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na maksymalnie jedną część zamówienia.Temu samemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie namaksymalnie jedną część. W przypadku złożenia oferty w odniesieniu do większej liczby części niż przewidziany przez Zamawiającego limit, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona we wszystkich częściach zamówienia ze względu na niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp).3.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia Zamawiający, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców, jeżeli są już znane. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w PPU.5.Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.6.Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej „Pracownikami”, którzy w trakcie realizacji zamówienia dla danej części, wykonywać będą czynności, określone przez Zamawiającego w OPZ oraz w PPU. Zamawiający nie stawia wymogów w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.7.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonania zamówienia, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panem: Pawłem Leśniowskim w formie e-mail pod adresem: pawel.lesniowski@wody.gov.pl – dla część 1 zamówienia lub Mateuszem Wróblewskim w formie e-mail pod adresem: mateusz.wroblewski@wody.gov.pl – dla część 2 zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu na miejsce wizji lokalnej ani kosztów zapewnienia środków ochrony użytych przez Wykonawców.8.Zamawiający informuje, że szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia podstawowego wynosi 741 904,33 zł netto, w tym: cz.1 – 574 391,53 zł, cz.2 – 167 511,80 zł, 9.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym postępowaniu.10.Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.11.Nr planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/05/P; pozycja planu: 2.3.373.12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 257 ustawy Pzp, jeśli środki, jakie zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, nie zostaną mu przyznane w całości lub w części. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania z ww. przesłanki na każdym jego etapie i w odniesieniu do wybranych części zamówienia. Zamawiający zachowuje prawo do unieważniania postępowania z ww. przesłanki zarówno gdy otrzyma jednoznaczną informację o nieprzyznaniu mu środków na realizację zamówienia, jak i w sytuacji zwłoki w ich uzyskaniu w stosunku do zakładanego terminu wykonania zadania, jeśli brak środków w terminie uniemożliwi realizację zamówienia. Wykonawca nie posiada uprawnienia do wysuwania względem Zamawiającego żądania podjęcia działań mających na celu pozyskanie środków przeznaczonych na realizację zamówienia, w sytuacji gdy te, nie zostaną mu przyznane z zakładanego źródła. W przypadku unieważnienia postępowania na podstawie art. 257 ustawy Pzp Wykonawcom nie przysługuje roszczenie o zwrot jakichkolwiek kosztów udziału w postępowaniu, w tym w szczególności zwrot kosztów odbycia wizji lokalnej, kosztów kalkulacji i sporządzenia oferty oraz, co – poprzez fakt udziału w postępowaniu na określonych w niniejszej dokumentacji zasadach - Wykonawcy akceptują bez zastrzeżeń.
Część zamówienia: LOT-0001 Część zamówienia nr 1: Usuwanie awarii mechanicznych i elektrycznych stacji pomp na terenie RZGW Gdańsk na lata 2025 – 2026 – ZZ Gdańsk - Żuławy; 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii mechanicznych i elektrycznych stacji pomp na terenie RZGW Gdańsk na lata 2025 – 2026 w podziale na części - ZZ Gdańsk - Żuławy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają:- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Zał. 1 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy (PPU) – Zał. 8 do SWZ.2. Termin obowiązywania umowy dla każdej części zamówienia: do 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem pkt 3.3. Umowa ulega rozwiązaniu przed upływem okresu wskazanego w pkt 2 bez potrzeby składania przez Strony dodatkowych oświadczeń w tym zakresie w sytuacji wyczerpania kwoty całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w § 5 ust. 1 PPU.4. W przypadku wskazanym w pkt 3 Umowa ulega rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym. Stronom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.5. Szczegółowe informacje dotyczące przekazywania i terminów realizacji poszczególnych prac w ramach usługi dla danej części zamówienia, zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ – odpowiednio do części zamówienia) oraz Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).

Część zamówienia: LOT-0002 Część zamówienia nr 2: Usuwanie awarii mechanicznych i elektrycznych stacji pomp na terenie RZGW Gdańsk na lata 2025 – 2026 – ZZ Tczew; 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii mechanicznych i elektrycznych stacji pomp na terenie RZGW Gdańsk na lata 2025 – 2026 w podziale na części - ZZ Tczew.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają:- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Zał. 1 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy (PPU) – Zał. 8 do SWZ.2. Termin obowiązywania umowy dla każdej części zamówienia: do 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem pkt 3.3. Umowa ulega rozwiązaniu przed upływem okresu wskazanego w pkt 2 bez potrzeby składania przez Strony dodatkowych oświadczeń w tym zakresie w sytuacji wyczerpania kwoty całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w § 5 ust. 1 PPU.4. W przypadku wskazanym w pkt 3 Umowa ulega rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym. Stronom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.5. Szczegółowe informacje dotyczące przekazywania i terminów realizacji poszczególnych prac w ramach usługi dla danej części zamówienia, zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ – odpowiednio do części zamówienia) oraz Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 50511000, 71311100, 71356000, 71700000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się