Przetarg 11528275 - 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.:„Remont wraz z...

   
Analizuj Zamówienie 11528275
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-02
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.:„Remont wraz z przeglądem Polskiego Rejestru Statków lodołamacz „NARWAL” w celu wydania świadectwa klasy i dokumentu bezpieczeństwa Urząd Żeglugi Śr
ódlądowej w Bydgoszczy . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 8 do SWZ.2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z powodów wskazanych w OPZ – Załącznik Nr 1 do SWZ. Ponadto Zamawiający udziela zamówienia na świadczenie usług w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a niniejsze zamówienie jest jedną z tych wydzielonych części.3.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia Zamawiający, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców, jeżeli są już znane. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w PPU.5.Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.6.Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej „Pracownikami”, którzy w trakcie realizacji zamówienia, wykonywać będą czynności, określone przez Zamawiającego w OPZ oraz w PPU. Zamawiający nie stawia wymogów w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.7. Zamawiający nie przewiduje wymogu: odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonania prac, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu na miejsce wizji lokalnej ani kosztów zapewnienia środków ochrony, użytych przez Wykonawców.W sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panem Tomaszem Skowrońskim, nr telefonu: 601 612 690, e-mail: tomasz.skowronski@wody.gov.pl8. Zamawiający informuje, że szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosi 149 980,00 zł netto.9. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.10. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na sumę stanowiącą 5 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Szczegółowe informację dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały określone w pkt 16 SWZ.11. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Nr planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/13/P; pozycja planu: 2.3.72.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 257 ustawy Pzp, jeśli środki, jakie zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, nie zostaną mu przyznane w całości lub w części. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania z ww. przesłanki na każdym jego etapie i w odniesieniu do wybranych części zamówienia. Zamawiający zachowuje prawo do unieważniania postępowania z ww. przesłanki zarówno gdy otrzyma jednoznaczną informację o nieprzyznaniu mu środków na realizację zamówienia, jak i w sytuacji zwłoki w ich uzyskaniu w stosunku do zakładanego terminu wykonania zadania, jeśli brak środków w terminie uniemożliwi realizację zamówienia. Wykonawca nie posiada uprawnienia do wysuwania względem Zamawiającego żądania podjęcia działań mających na celu pozyskanie środków przeznaczonych na realizację zamówienia, w sytuacji gdy te, nie zostaną mu przyznane z zakładanego źródła. W przypadku unieważnienia postępowania na podstawie art. 257 ustawy Pzp Wykonawcom nie przysługuje roszczenie o zwrot jakichkolwiek kosztów udziału w postępowaniu, w tym w szczególności zwrot kosztów odbycia wizji lokalnej, kosztów kalkulacji i sporządzenia oferty oraz, co – poprzez fakt udziału w postępowaniu na określonych w niniejszej dokumentacji zasadach - Wykonawcy akceptują bez zastrzeżeń.
Część zamówienia: LOT-0001 Remont wraz z przeglądem Polskiego Rejestru Statków lodołamacz „NARWAL” w celu wydania świadectwa klasy i dokumentu bezpieczeństwa Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Remont wraz z przeglądem Polskiego Rejestru Statków lodołamacz „NARWAL” w celu wydania świadectwa klasy i dokumentu bezpieczeństwa Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określają:- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Zał. 1 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy (PPU) – Zał. 8 do SWZ.2. Termin obowiązywania umowy: do 28 dni od dnia przekazania jednostki Wykonawcy. Termin przekazania jednostki powinien nastąpić nie dłużej niż 5 dni od dnia podpisania Umowy. Uwaga! Termin wykonania umowy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w punkcie 15 SWZ.3. Szczegółowe informacje dotyczące przekazywania i terminów realizacji poszczególnych prac w ramach usługi, zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża sprzęt pływający
kody CPV 50241000, 50241100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt pływający