Przetarg 11454547 - 1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku...

   
Analizuj Zamówienie 11454547
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-26
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta Koziegłowy wraz z montażem OZE i magazynem energii2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: -wykonanie termomod
ernizacji istniejącego budynku administracyjno-biurowego, montaż instalacji OZE i magazynu energii oraz rozbudowę budynku poprzez budowę windy zewnętrznej dla potrzeb osób niepełnosprawnych.- wymianę instalacji C.O. bez źródła ciepła, wymianę okien w pomieszczeniach, wymianę parapetów okiennych i obróbek blacharskich. - montaż paneli fotowoltaicznych, montaż magazynu energii -wykonanie rozbudowy budynku poprzez budowę windy zewnętrznej dla potrzeb osób niepełnosprawnych (Wykonawca uzyska niezbędne dokumenty do uruchomienia i do eksploatacji windy wraz z UDT).- demontaż istniejącej instalacji c.o. i wykonanie nowych rurociągów, grzejników oraz armatury towarzyszącej. Planuje się pozostawienie istniejącego kotła gazowego. -wymianę pompy obiegowej, połączenia instalacji kotłowej z rozdzielaczami instalacyjnymi oraz wymianę rozdzielaczy.-wymianę orurowania wraz z armaturą zamontowaną (pompa obiegowa, filtr, filtroseparator, armatura towarzysząca), wymianę rozdzielaczy.- Istniejącą instalację za rozdzielaczami należy w całości zdemontować i wykonać nowy układ grzewczy. UWAGA!!!Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót z wyszczególnionymi wytycznymi wymienionymi w Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 26.06.2024r.,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty z branży architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej oraz Instalacji Centralnego Ogrzewania, STWiOR: roboty budowlane, Instalacje elektryczne oraz instalacje sanitarne, przedmiary robót: roboty budowlane, Instalacje elektryczne oraz Instalacje sanitarne. Opinia ornitologiczna wraz Decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 26.06.2024r., Pozwolenie na budowę z dn. 29.05.2024 r., Pozwolenie na prowadzenie robót na terenie zabytku z dnia 29.05.2024r. które stanowią załącznik do specyfikacji warunków zamówienia. 3. Ponadto zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:- Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną oraz wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej odbiorowej (operatu kolaudacyjnego).-Tablica w rozmiarze 240 x 120 cm, kolorowa, wykonana z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne.Szczegółowe informacje dotyczące wykonania tablicy, a także logotypy do pobrania dostępne na stronie internetowej :https://funduszeue.slaskie.pl/web/guest/w/zasady_promocji_oznakowania#logotypy- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania niezbędnych aktualizacji uzgodnień lub warunków w przypadku konieczności.- W przypadku konieczności dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót do PINB w Myszkowie.- Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie,dokumentacje i decyzje niezbędne do montażu i uruchomienia instalacji.Wykonawca dokona zgłoszenia zamontowanych instalacji, do właściwego operatoradystrybucji energii elektrycznej.- Zabezpieczenie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym podziemnym i nadziemnym.- Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.- Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.- Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni drogowej i istniejących obiektów, budowli jeżeli zostaną uszkodzone w trakcie prowadzenia inwestycji.- Zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady – w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu: nadmiar gruntu, gruz, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Ewentualną wymianę gruntu, jeżeli będzie konieczna lub jego zagęszczenie do parametrów wymaganych odpowiednimi normami i przepisami.- Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.- Wykonanie wszelkich niezbędnych odwodnień prac budowlanych i zabezpieczeń wykopów.- Zadanie po wykonaniu musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp.3.1 Wykonawca zobowiązany jest poprzez odpowiedni dobór urządzeń/instalacji/materiałów do osiągnięcia efektu energetycznego, który udokumentuje przedstawiając audyt energetycznypowykonawczy wraz z świadectwem charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu rzeczowej realizacji zadania oraz w okresie trwałości projektu (1 raz w roku przez cały okres trwałości projektu -5 lat). Pierwszy audyt energetyczny powykonawczy musi stanowić element dokumentacji powykonawczej odbiorowej (operatu kolaudacyjnego). Audyt energetyczny i świadectwo charakterystyki musi zostać sporządzony wyłącznie przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia oraz wpisaną do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków, prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii https://rejestrcheb.mrit.gov.pl/rejestr-uprawnionychZ audytu powykonawczego winny wynikać minimalne wskaźniki:-Ilość zaoszczędzonej energii elektrycznej [MWh/rok] – wartość docelowa wskaźnika 7-Ilość zaoszczędzonej energii cieplnej [MWh/rok] – wartość docelowa wskaźnika 81,16- Ilość wytworzonej energii elektrycznej ze źródeł OZE [MWh/rok] – wartość docelowa wskaźnika 23,24-Roczne zużycie energii pierwotnej w: budynkach publicznych [MWh/rok] – wartość docelowa wskaźnika 173,8-Szacowana emisja gazów cieplarnianych [ tona ekwiwalentu CO2/rok] – wartość docelowa wskaźnika 22,853.2 W przypadku nie osiągnięcia efektu energetycznego po zakończeniu zadania oraz w okresie trwałości projektu Wykonawca zobowiązany jest monitorować prace instalacji i dokonać ich modyfikacji np.: poprzez zmianę parametrów pracy urządzeń lub wymianę urządzeń na inne zapewniając spełnienie wskaźników.

RIGK.271.09.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00406045/01 z dnia: 2025-09-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-10 10:00
Po zmianie:
2025-09-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-10 10:10
Po zmianie:
2025-09-12 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-09
Po zmianie:
2025-10-11
branża Elewacje, termomodernizacje, Energia odnawialna (OZE)
podbranża elewacje, termomodernizacja, energia solarna
kody CPV 45000000, 45111000, 45210000, 45223000, 45223100, 45223500, 45300000, 45310000, 45311000, 45311100, 45315000, 45315300, 45331100, 45400000, 45410000, 45421100, 45430000, 45442100, 45443000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się