Przetarg 12181357 - 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usług...

   
Analizuj Zamówienie 12181357
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-27
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usług Utrzymania - Gotowości Operacyjnej i Service Desk, Konserwacji oraz Modyfikacji Platformy Szkoleniowej e-KSSiP.Przedmiotem zamówienia jest re
alizacja następujących usług: a) Usługa Utrzymania - Gotowości Operacyjnej i Service Desk Usługa Utrzymania – Gotowości - obejmuje utrzymanie przez Wykonawcę gotowości do niezwłocznej naprawy błędów krytycznych, oraz do realizacji pozostałych usług objętych umową, tj.:-stały monitoring bezpieczeństwa, -stały monitoring ciągłości działania Systemu, -utrzymanie serwisu Service Desk, -naprawa Błędów Gwarancyjnych, -utrzymanie i okresowa aktualizacja Środowiska Testowego i Środowiska Szkoleniowego. Usługa obejmuje także jedną z wskazanych poniżej Opcji (w zależności od potrzeb Zamawiającego) w wymiarze miesięcznym: -naprawa do 2 Błędów Krytycznych, -realizacja do 2 Dyspozycji w zakresie konfiguracji, modyfikacji bądź aktualizacji Systemu w wymiarze łącznie nie przekraczającym 15 rbh,-konsultacje do 15 rbh.Usługa Service Desk - obejmuje zarządzanie Zgłoszeniami, Dyspozycjami i Zleceniami (przyjmowanie, rejestracja, obliczanie czasu naprawy, śledzenie realizacji oraz zamykanie) oraz rejestrację Konsultacji za pośrednictwem dedykowanego oprogramowania.b) Usługa Konserwacji - polegająca na realizacji Zgłoszeń, Dyspozycji i Konsultacji nieobjętych Usługą Utrzymania - Gotowości Operacyjnej. c) Usługa Modyfikacji Systemu - obejmuje: -zmiany, rozbudowę lub udoskonalanie dotychczasowych funkcjonalności Systemu, -wytworzenie nowych funkcjonalności Systemu, na podstawie Zleceń Zamawiającego. Szczegółowy opis znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia.2. Opis przedmiotu zamówienia, w tym prawo opcji, jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i załączniku nr 3 do SWZ.3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.4. Zamawiający zastrzega, że może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.Szczegóły SWZ
Część zamówienia: LOT-0001 Świadczenie Usług Utrzymania - Gotowości Operacyjnej i Service Desk, Konserwacji oraz Modyfikacji Platformy Szkoleniowej e-KSSiP 1.Opis przedmiotu zamówienia, w tym prawo opcji, jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ i załączniku nr 3 do SWZ.2.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 72230000, 72250000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa