Przetarg 11904657 - 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług...

   
Analizuj Zamówienie 11904657
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-07
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z sie
dziby Zamawiającego.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowymi zagranicznym na rzecz Gminy Ustka w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą do krajów, które posiadają wiążące Rzeczpospolitą Polską umowy międzynarodowe dotyczące świadczenia usług oraz dla których są wiążące zapisy regulaminów Światowego Związku Pocztowego przesyłek listowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy, (stanowiącymi odpowiednio załączniki do umowy).1. 2. Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez Wykonawcę na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności:1) w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2025 r., poz. 366 ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie;2) przepisów art. 39, art.43 -44, art. 46-47 i art. 57 Kodeksu postępowania administracyjnego; art. 131, art.135, art. 139, art., 142 i art. 165 Kodeksu postępowania cywilnego oraz art.12, art.144, art.146, art.150a i art. 153 Ordynacji Podatkowej;3) w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 rokuw sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (2020 r., poz. 1026);4) w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 474);5) regulaminach Wykonawcy dotyczących świadczenia usług pocztowych obejmujących usługi wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w obrocie krajowym i zagranicznym, o ile nie są sprzeczne z ww. przepisami oraz umową;6) w ramach przedmiotu zamówienia będą nadawane przesyłki wymagające zastosowania przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa(Dz. U. z 2023 r., poz. 2383), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.), ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia (Dz. U. z 2025 r., poz. 860), ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2025 r. poz. 1071).3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. 4. Zamawiający określił w formularzu ofertowym przewidywane ilości nadawanych przesyłek pocztowych przez okres obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Rodzaje i liczba przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian liczbowych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu ofertowym (cenowym).Wykazane w formularzu ofertowym (cenowym) przewidywane ilości przesyłek każdego rodzaju, mają charakter szacunkowy, stanowią element służący do kalkulacji ceny oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych w tym załączniku ilościach.5. Prawo opcji: 1) Zamawiający przewiduje Prawo Opcji – Opcja uzupełniająca poprzez zlecenie powtórzenie przewidzianego dla opcji podstawowej zakresu usług określonych w § 1 ust. 1 umowy bez zmiany ich rodzaju (bez zmiany rodzaju usług). Warunkiem zlecenia usług w ramach opcji uzupełniającej jest zachowanie rodzaju usług oraz cen jednostkowych danego rodzaju usług przewidzianych dla opcji podstawowej. Łączna wartość powtórzonych usług w ramach opcji podstawowej nie może przekroczyć 30 % kwoty brutto wskazanej w § 2. umowy. Wykorzystanie zakresu usług w ramach opcji uzupełniającej jest uprawnieniem Zamawiającego i nie stanowi zobowiązanie do zlecenia powtórzonych usług. 2) W formularzu ofertowy określono przewidywane ilości nadawanych przesyłek pocztowych oraz ceny jednostkowe poszczególnych usług. Rodzaje i liczba przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu ofertowym (cenowym), stanowi integralną część umowy. Zamawiający wykorzysta co najmniej 60 % wartości zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, że w przypadku niewykorzystania ww. procentu wartości umowy w terminie wskazanym w § 3 umowy, umowa może zostać przedłużona o okres niezbędnych do wykorzystania tej wartości – nie dłużej niż do 30 marca 2028 roku.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób zgodnie z wymogiem określonym w ustępie następnym, jeżeli czynności wykonywane przez te osoby mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.Wymóg obowiązku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczyco najmniej 50% osób wykonujących następujące czynności usług pocztowych:a) przyjmowania, przewozu, doręczania i wydawania przesyłek pocztowych,b) wykonywania czynności rozdzielczo-ekspedycyjnych,w placówce pocztowej Wykonawcy zlokalizowanej w miejscowości Zamawiającego, która zostanie wyznaczona do bezpośredniej obsługi Zamawiającego”.

RR.271.38.2025.MA


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00538599/01 z dnia: 2025-11-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-19 08:30
Po zmianie:
2025-12-02 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-19 09:00
Po zmianie:
2025-12-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-18
Po zmianie:
2025-12-31
branża Usługi transportowe
podbranża usługi kurierskie i pocztowe
kody CPV 64110000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi kurierskie i pocztowe