Przetarg 12200276 - 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług...

   
Analizuj Zamówienie 12200276
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-05
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych. Zakres usług obejmuje w szczególności następujące usługi: 1) przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich
usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii powstałych w: instalacjach elektrycznych, sieciach i instalacjach centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji, instalacjach gazowych, przewodach i kanałach dymowych, spalinowych, urządzeniach grzewczych oraz szkód powstałych w obiektach w wyniku ognia, uderzenia pioruna, eksplozji i innych zdarzeń losowych w budynkach zarządzanych przez Zamawiającego oraz w obrębie lokali będących własnością gminy Katowice we wspólnotach mieszkaniowych; 2) przyjmowaniu zgłoszeń i niezwłoczne poinformowanie o wystąpieniu awarii i szkód osoby lub służb odpowiedzialnych za ich usunięcie, dotyczące w szczególności instalacji co, cwu, kotłowni gazowych, wymienników ciepła oraz opróżniania szamb. 2. Zakres usług obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy nie wskazane w SWZ ale wyszczególnione w umowie wraz załącznikami. 3. INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) Usługa będzie realizowana w budynkach zarządzanych przez KZGM Katowice, obejmujących lokale mieszkalne i lokale użytkowe. 2) Usługa będzie podlegała comiesięcznemu odbiorowi przez przedstawiciela Zamawiającego pod kątem prawidłowości świadczenia usługi – protokół odbioru stanowi podstawę wystawienia faktury. 3) Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewnia własne materiały niezbędne do usuwania awarii. 4) Wykonawca prowadzi rejestr zgłaszanych awarii i szkód oraz zobowiązany będzie do powiadamiania Zamawiającego w każdy dzień roboczy do godziny 07.30 o zaistniałych ww. zdarzeniach. Pełnienie usługi dyżuru awaryjnego telefonicznego odbywać się będzie pod przekazanym do dyspozycji Wykonawcy numerem telefonu, w dni robocze od poniedziałku do środy od godziny 15.00 do godziny 7.00 dnia następnego, w czwartek od godz. 16ºº do godz. 7ºº dnia następnego, w piątek od godz. 14ºº do godz. 7ºº dnia następnego, w dni wolne od pracy i święta od godziny 7.00 do godziny 7.00 (całą dobę - 24 h ).4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,

NZ.231.102.2024
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża obsługa techniczna nieruchomości
kody CPV 50700000, 50710000, 50800000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna nieruchomości