Przetarg 11558787 - 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz...

   
Analizuj Zamówienie 11558787
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-16
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi czasowej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach należących do Zamawiającego. Zamawiający wymaga,
aby usługa była wykonywana przez pracowników ochrony, którzy są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji, którzy będą świadczyć usługę całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia składającego się z budynków wskazanych poniżej, ich pomieszczeń, rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, elementów infrastruktury oraz osób znajdujących się w budynkach. Usługa ochrony fizycznej będzie świadczona przez pracowników ochrony Wykonawcy w zakresie ochrony mienia, jak również osób znajdujących się w budynkach i będzie polegać w szczególności na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą itp. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia posiadał aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia. Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedmiotową koncesję musi posiadać każdy Wykonawca, który będzie wykonywał czynności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części:Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Województwa Pomorskiego w Gdańsku zlokalizowanych przy ul. Augustyńskiego 1, ul. Augustyńskiego 2 i ul. Okopowej 19, 21/27. Podział zamówienia spowodowałby trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto niepodzielenie zamówienia na części nie powoduje braku możliwości złożenia przez innych potencjalnych Wykonawców oferty w przedmiotowym postępowaniu, którego uzyskanie jest w zasięgu każdego potencjalnego Wykonawcy, będącego podmiotem gospodarczym posiadającym koncesję zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia wydaną przez Ministra spraw wewnętrznych i administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 4. Zamówienie jest współfinansowana ze środków Projektu Pomocy Technicznej na 2026 r.w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027.14. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.21. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.22. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN. 23. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie - zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację umowy,4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.21. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały czas trwania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych przedstawić Zamawiającemu polisę lub innym dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia wraz z dowodem uiszczenia składki ubezpieczeniowej.22. Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 i 2 ustawy informuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. 2023 poz. 1465). 1) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności ochrony mienia, wyposażenia obiektu, budynków i osób w nich się znajdujących (w zakresie wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ). Szczegółowe informacje dot. zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały zamieszczone w Rozdziale IV ust. 28 SWZ.

DAZ-Z.272.86.2025
branża Ochrona
podbranża ochrona osób i mienia
kody CPV 79710000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona osób i mienia